Tot nu is ie weg.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 16:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
PM'en werkte i.i.g. niet
Maar ik zie wel dat ie op 1 januari ingelogd is geweest, toen stond de biedronde nog niet open. Hoop dat ie het de komende week nog eens probeert.
Weet iemand tot wanneer ie precies weg is?
Heb hem niet ontvangen trouwens. Wel een korte dm.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Welkom terug ouwe reus.
In de PM stond verder niet zoveel, behalve dat je dus kan bieden.
Je kan nog tot volgende week zaterdag aanpassen!quote:Op zondag 4 januari 2026 10:58 schreef Mansjester het volgende:
Volgens mij heb ik op precies de meest populaire renners geboden
Ik vrees het ergste
Sterkte!quote:Op maandag 5 januari 2026 10:23 schreef Sabata het volgende:
Bod uitgebracht, helaas voor de derde keer op rij in afwachting van een operatie voor pa, krijgt vanaf morgen chemo #RideforFerry
Veel sterkte voor je pa en jouquote:Op maandag 5 januari 2026 10:23 schreef Sabata het volgende:
Bod uitgebracht, helaas voor de derde keer op rij in afwachting van een operatie voor pa, krijgt vanaf morgen chemo #RideforFerry
Sterkte!quote:Op maandag 5 januari 2026 10:23 schreef Sabata het volgende:
Lap, ga jij daar ook al voor? Dan ga ik wel voor iemand anders.quote:Op woensdag 7 januari 2026 17:59 schreef Momo het volgende:
Ik moet nog even nadenken over hoeveel geld ik op Simon Yates wil bieden.
Z'n broer is beschikbaar!quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lap, ga jij daar ook al voor? Dan ga ik wel voor iemand anders.
Ik zit al dagen te wachten totdat je mijn levenslange contract met Pogacar verwerktquote:Op vrijdag 9 januari 2026 07:45 schreef Pino112 het volgende:
Morgenavond!
We wachten nog op @:Aguero @:Chiappucci @:DeLuna @:Faraday01 @:Frozen-assassin @:GotenSSJ @:heywoodu @:I.R.Baboon @:ijs_beer @:Mani89 @:Max23 @:maxi-mus @:Momo @:noodgang @:Rellende_Rotscholier @:skysherrif @:Slobeend en @:wimderon
Pogi voor 100mln? Dat kan.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:21 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik zit al dagen te wachten totdat je mijn levenslange contract met Pogacar verwerkt![]()
De contractverlenging behelst elk jaar 5% extra. Heb net als uae meteen 7 jaar gedaan dus over een paar jaar moet je wel het totaal budget gaan indexeren.quote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:57 schreef franklop het volgende:
Er gaat een moment komen dat ik de 1 euro tactiek ga toepassen op 10 toppers, in de hoop dat je er 1 of 2 binnenkrijgt omdat niemand erop heeft durven bieen
Dit jaar gaat dat niet gebeuren. Of wellicht wel?
En de rest op Pootjekaar?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:57 schreef franklop het volgende:
Er gaat een moment komen dat ik de 1 euro tactiek ga toepassen op 10 toppers, in de hoop dat je er 1 of 2 binnenkrijgt omdat niemand erop heeft durven bieen
Dit jaar gaat dat niet gebeuren. Of wellicht wel?
Eerste ronde 10x 1 euroquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |