Ik ben in elk geval woest. Aangezien het bod op Meeus met 3 mln heb verhoogdquote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik weet niet of ik nu blij of boos moet zijn met Cian
Fijn dat iedereen mijn wegkapitein met rust heeft gelatenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:16 schreef Pino112 het volgende:
Pidcock, Cian, Vacek, Benno, HENOK, Thibaut, Meeus, Mas, Landa, Gregoire, Ganna, Fiorelli @:hhh38 , Benoot, Abrahamsen.
Allemaal 1 bod
Dat duurt nog wel lang..quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:21 schreef Faraday01 het volgende:
Traditioneel moet het topic eerst vol toch
Dan hebben we niet zoveel werkquote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:21 schreef Faraday01 het volgende:
Er moeten nog heel veel mensen worden uitgelachen door Pinoquote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:21 schreef Faraday01 het volgende:
Dit topic is bijna vol.quote:
Zou iemand nu nog vol vertrouwen zitten? Ik heb altijd meteen spijt na de deadline.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:23 schreef Momo het volgende:
Pino is nu de tranen uit zijn gezicht aan het vegen
Hij moet nog wat aanpassingen doen om het thuis gezellig te houdenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:23 schreef Momo het volgende:
Pino is nu de tranen uit zijn gezicht aan het vegen
Op het strafbankje thuisquote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:24 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Hij moet nog wat aanpassingen doen om het thuis gezellig te houden
Ik ben voor de wederopstanding van teamgenoot Laporte gegaanquote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:24 schreef hhh38 het volgende:
Hoop wel dat ik naast Fiorelli nog andere renners heb
Na het eclatante succes van vorig jaar vind ik nu alles goedquote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:24 schreef Aguero het volgende:
[..]
Zou iemand nu nog vol vertrouwen zitten? Ik heb altijd meteen spijt na de deadline.
Ik vind het weinig bemoedigend dat ik nog over nul renners garantie heb. Aan de andere kant heb ik ook nog niemand zeker níet.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:24 schreef Aguero het volgende:
[..]
Zou iemand nu nog vol vertrouwen zitten? Ik heb altijd meteen spijt na de deadline.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |