"Tadej Pogacar is een aanwinst voor het team van @Immerdebestebob "quote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:03 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik heb een Cyclingflash analyse gedaan. Dit kan niet meer mis.
Dit is een perfecte samenvattingquote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Pino gaat tot de deadline oneindig users taggen die nog steeds geen team hebben ingeleverd, we gaan gifjes posten, zoals DirkKuytHorloge.gif, dan komt Mani stoken, dan maakt Mex een wielrenner-woordgrap, a la "Ik heb het hoogste De Bod" gevolgd door een paar andere users die hetzelfde doen, daarna blijkt 1 user de deadline gemist te hebben vanwege een bruiloft, en daarna gaat Pino ons vertellen dat 14 mensen op nobody X hebben geboden, waarna iedereen al weer spijt heeft van eigen keuzes en cynische opmerkingen gaat maken.
En dan de uitslag en dan gaat iedereen zijn team posten en er is er dan altijd 1 bij die niemand heeft.
Ik heb het raam al open gezetquote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:35 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Er ontbreekt nog dat er een paar laptops sneuvelen
Ligt eraan wat de KNVB besluitquote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:19 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Lijkt me dat Mexicano B. gewoon weer zn Guus Meeuwis Medley zingt van 20:00 - 21:00
Ik heb nog een rijplaat nodig na de laatste sneeuwval hier dus geef maar doorquote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:35 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Er ontbreekt nog dat er een paar laptops sneuvelen
Herkenbaar maar het is vanzelfsprekend totaal nutteloos aangezien je afhankelijk bent van 35 andere managersquote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:07 schreef Momo het volgende:
Ik haal renners weg, zet ze er weer in etc...
!transfer intypen in de header als filter, dan zijn ze er in ieder geval nu uit.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:49 schreef DiegoFuser het volgende:
@:pino112
Vraagje, als ik bij “overzicht” filter onder de “biedronde 1” van 2025 dan staan er ook de biedingen van “biedronde 1 (transferperiode)” er ook tussen. Hetzelfde geldt voor “biedronde 2” en “biedronde 2 (transferperiode)” Is er een mogelijkheid om in de toekomst deze afzonderlijk te kunnen filteren zonder de resultaten van de transferperiodes ertussen?
Jij moet natuurlijk wel Pino kiezen als keuzerennerquote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:57 schreef DeLuna het volgende:
Nou nou nou ik heb wat in elkaar geklikt. In het meest gunstige geval dat ik iedereen heb heb ik wel een klein probleem voor de overige 4 renners maar dat gebeurt toch niet
Nu ff iemand omkopen in dit huishouden gr gr
Mani miste vorig jaar drie biedrondes toch?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 18:56 schreef Pino112 het volgende:
Nog een uur voor @:Aguero @:Frozen-assassin @:Mani89 @:skysherrif @:wimderon
Twee.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 18:58 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Mani miste vorig jaar drie biedrondes toch?
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:09 schreef wimderon het volgende:
Ei is er gezegend met de teasing hedenavond?
Ben absentquote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:09 schreef wimderon het volgende:
Wie is er gezegend met de teasing hedenavond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |