pics?quote:Op donderdag 1 januari 2026 14:42 schreef de_boswachter het volgende:
Sow die in dat Superman pakkie.
Churchill-godquote:Op donderdag 1 januari 2026 14:42 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Democratie is de allerslechtste staatsvorm die er is, op al die andere die we geprobeerd hebben na.
Hij moest toch die kant op.quote:
Zo goed speelt Sjurl niet. Als Johnny zijn dubbels gaat gooien, kan hij dit nog omdraaienquote:Op donderdag 1 januari 2026 14:45 schreef Kopiko het volgende:
Jonny lijkt niet te beseffen dat ie al uitgeschakeld is.
Bean met Oud en Nieuw doen?quote:Op donderdag 1 januari 2026 14:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
Op die manier zijn we weer goed voor op schema
Harrysson mag in zijn handjes knijpen met de sjook van Ross Smith.quote:Op donderdag 1 januari 2026 14:46 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Harrysson had hier moeten staan als D18 niet bestond.
Hood - Gary gaat tot deciderquote:Op donderdag 1 januari 2026 14:46 schreef mitt het volgende:
Moeten we dan de.rest van de middag doen
12 december weer. 345 nachtjes slapen.quote:Op donderdag 1 januari 2026 14:47 schreef mitt het volgende:
Besef nu pas dat dit de laatste middagsessie is
De echte fans kijken eerst Lakesidequote:Op donderdag 1 januari 2026 14:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
12 december weer. 345 nachtjes slapen.
Scheurkalender op de wc?quote:Op donderdag 1 januari 2026 14:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
12 december weer. 345 nachtjes slapen.
Zou leuk zijn.quote:
En als je echt tot t gaatje wilt gaan heb je straks ook nog de laatste fase van het ADC kampioenschapquote:Op donderdag 1 januari 2026 14:48 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
De echte fans kijken eerst Lakeside
Voor Arjan hebben ze er standaard 6 klaar staanquote:Op donderdag 1 januari 2026 14:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hebben ze AED's in Alexandra Palace?
Die at ze vroeger voor ontbijtquote:Op donderdag 1 januari 2026 14:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Voor Arjan hebben ze er standaard 6 klaar staan
Liefhebber gespotquote:Op donderdag 1 januari 2026 14:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
En als je echt tot t gaatje wilt gaan heb je straks ook nog de laatste fase van het ADC kampioenschap
Maar die zijn alleen voor hemquote:Op donderdag 1 januari 2026 14:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Voor Arjan hebben ze er standaard 6 klaar staan
TYPISCH Ryan Searlequote:Op donderdag 1 januari 2026 14:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Die finishes tussen de 41 en 99 van Sjurl, pfoe
Jip. Clayton was niet op afspraakquote:Op donderdag 1 januari 2026 14:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat was Clayton matig zeg, pfoe. Alleen een goed potje tegen Zonneveld.
Sjurl kreeg ook maar nauwelijks tegenstand. Met enige afstand het zwakste kwart dit WK.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 1 januari 2026 14:35 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik heb nog een quadruple, daar kan zelfs Littler niet aan tippen
Rits de pijp uit?quote:Op donderdag 1 januari 2026 14:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Rits kijkt van boven en ziet dat het goed is
Gestikt in zn complottheorieën?quote:Op donderdag 1 januari 2026 14:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Rits kijkt van boven en ziet dat het goed is
Wtf is ditquote:Op donderdag 1 januari 2026 14:58 schreef wimderon het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Fil wel.
Nooit gezien.quote:Op donderdag 1 januari 2026 14:58 schreef wimderon het volgende:
[..]
Fil wel.
Quadro board. Gewoon nog te koop: https://www.dartshopper.nl/harrows-quadro-240-trainer-dartbord/quote:
Een nippende Jockyquote:Op donderdag 1 januari 2026 14:58 schreef wimderon het volgende:
[..]
Fil wel.
Wat vinden wij van het zwart groene bord wat in de studio hangt? Als de pijlen rondom de triple zitten is het amper te zienquote:Op donderdag 1 januari 2026 15:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Quadro board. Gewoon nog te koop: https://www.dartshopper.nl/harrows-quadro-240-trainer-dartbord/
Stukje armoede.quote:Op donderdag 1 januari 2026 15:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
jankbal Nuis alsnog aangewezen voor de spelen
Prima gehuild dus weer.quote:Op donderdag 1 januari 2026 15:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
Beune wil ik wel aanwijzen bohhhhhquote:Op donderdag 1 januari 2026 15:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hoop dat hij z’n beide benen breektquote:Op donderdag 1 januari 2026 15:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wauwquote:Op donderdag 1 januari 2026 15:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
Twee heerlijke bollen in de playboy bohhquote:Op donderdag 1 januari 2026 15:03 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Beune wil ik wel aanwijzen bohhhhh
Nounounouquote:Op donderdag 1 januari 2026 15:03 schreef Szura het volgende:
[..]
Hoop dat hij z’n beide benen breekt
Kutshoot, veel te braafquote:Op donderdag 1 januari 2026 15:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Twee heerlijke bollen in de playboy bohh
Dat was maar matig.quote:Op donderdag 1 januari 2026 15:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Twee heerlijke bollen in de playboy bohh
Wat een kwal is dat joh. Bah.quote:Op donderdag 1 januari 2026 15:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nee, want hij was juist heel BOOS OM HET ONRECHT WAT JOY IS AANGEDAANquote:Op donderdag 1 januari 2026 15:05 schreef Wertha het volgende:
[..]
Wat een kwal is dat joh. Bah.
Die slaat die vriendin van hem ook nog wel eens het huis door. Zo'n figuur is het.
Voor Nuis telt alleen Nuis.quote:Op donderdag 1 januari 2026 15:05 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Nee, want hij was juist heel BOOS OM HET ONRECHT WAT JOY IS AANGEDAAN
Ziggo hebbenquote:Op donderdag 1 januari 2026 15:06 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik word helemaal krankjorum hier, morgen maar eens een gepeperde email richting Ziggo dichten.
Ziggyquote:Op donderdag 1 januari 2026 15:06 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik word helemaal krankjorum hier, morgen maar eens een gepeperde email richting Ziggo dichten.
Helaas heb ik de zoon van Koos niet in levende lijve gezien. Hij stond 1,5 jaar geleden ingeschreven in de regio (darts), maar had last van een burn-outquote:Op donderdag 1 januari 2026 15:05 schreef Kopiko het volgende:
De zoon van Co plant zich niet voort want:
[..]
GRAAG PIC.
Ja dat dacht ik ook. Maar zij mag nog steeds niet meedoen toch?quote:Op donderdag 1 januari 2026 15:05 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Nee, want hij was juist heel BOOS OM HET ONRECHT WAT JOY IS AANGEDAAN
Het juiste gaatje likken en je mag meedoen.quote:Op donderdag 1 januari 2026 15:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik volg dat hele schaatsen niet maar ze hebben dus een Olympisch kwalificatietoernooi en als je daar wordt verslagen en het niet haalt kun je alsnog gewoon een plekje krijgen?
Wat is dit voor amateursport.
quote:Like Alert
01-01-2026 @ 15:08:00
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Darts / 2026 PDC World Darts Championship #106 tette"
Kjeld zijn tactiek daarin is om dan maar zoveel mogelijk gaatjes te likkenquote:Op donderdag 1 januari 2026 15:07 schreef Wertha het volgende:
[..]
Het juiste gaatje likken en je mag meedoen.
exact dit.quote:Op donderdag 1 januari 2026 15:06 schreef Wertha het volgende:
[..]
Voor Nuis telt alleen Nuis.
HIJ kan niet pronken met de prestaties van zijn vriendin, dus HIJ is boos.
Hier Odido 25¤ en iptv goden. Betaal omgerekend 4¤ p maand voor alle zenders en streamingdiensten ter wereld GENOTquote:Op donderdag 1 januari 2026 15:07 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
niet veel keus hier. T'is de media box niet het internet vermoed ik.
Geniet ervan maatquote:Op donderdag 1 januari 2026 15:08 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hier Odido 25¤ en iptv goden. Betaal omgerekend 4¤ p maand voor alle zenders en streamingdiensten ter wereld GENOT
Nee, er is iemand aangewezen voor een ander onderdeel, zoals in de regels benoemd als mogelijkheid. Maar doordat er maximaal 9 Nederlandse mannen mogen deelnemen zou de altijd balende Tim Prins nummer 10 zijn. Daardoor valt die startplek open en die neemt Nuis nu over.quote:Op donderdag 1 januari 2026 15:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik volg dat hele schaatsen niet maar ze hebben dus een Olympisch kwalificatietoernooi en als je daar wordt verslagen en het niet haalt kun je alsnog gewoon een plekje krijgen?
Wat is dit voor amateursport.
Ik vind het niveau in het bad sowieso maar ordinair vandaagquote:Op donderdag 1 januari 2026 15:10 schreef Wertha het volgende:
[ afbeelding ]
Ordinair gedrag scoort allen.
Rustig maat. Behandel users eens met respectquote:Op donderdag 1 januari 2026 15:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het niveau in het bad sowieso maar ordinair vandaag
Maar dat valt niet los te zien van Poepstront
ik vlak toeval nog niet uit.quote:Op donderdag 1 januari 2026 15:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het niveau in het bad sowieso maar ordinair vandaag
Maar dat valt niet los te zien van Poepstront
Luie Lewis mag weleens terugkomen. Die ligt de hele dag op de bank die vleeshompquote:Op donderdag 1 januari 2026 15:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Anderson heeft de steun van Adrian Lewis, dit kan niet meer mis.
Gokken is voor proletenquote:Op donderdag 1 januari 2026 15:12 schreef Wertha het volgende:
Eurojackpot. Nooit wat bij gewonnen.
Oplichters. LAAIELICHTERS!
Blijft een bijzonder fenomeen Anderson. Gewoon paar pijlen komen gooien, koffie drinken en er eigenlijk je best niet voor doen.quote:
Dan kan Gary maar beter verliezen vandaagquote:Op donderdag 1 januari 2026 15:13 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
willen allebei niet de PL in. teveel werk.
Gary gaat gewoon niet. Al krijgt hij er geld bij. Man van principes genotquote:Op donderdag 1 januari 2026 15:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan kan Gary maar beter verliezen vandaag
Het waren zware tijden voor iedereen jaquote:Op donderdag 1 januari 2026 15:14 schreef Szura het volgende:
Never forget dat de puissant rijke Gerrie Anderson niet goed kon darten tijdens corona omdat hij niet-werkende wifi had
Gary leeft nog in een ander tijdperkquote:Op donderdag 1 januari 2026 15:14 schreef Szura het volgende:
Never forget dat de puissant rijke Gerrie Anderson niet goed kon darten tijdens corona omdat hij niet-werkende wifi had
Tijd dat ze hun clit nog es goed lieten zien ligt ver achter ons jaquote:Op donderdag 1 januari 2026 15:06 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Das de laatste jaren sowieso met playboy helaas
Zal er wel een klapstoeltje bij krijgen toch?quote:Op donderdag 1 januari 2026 15:19 schreef mitt het volgende:
Staat die scheids nou 10 minuten te staan op dat podium?
op Youtube ookquote:Op donderdag 1 januari 2026 15:22 schreef Dagoduck het volgende:
In Duitsland maken ze nog reclame voor portemonnees...
In Duitsland kun je dan ook bijna nergens pinnenquote:Op donderdag 1 januari 2026 15:22 schreef Dagoduck het volgende:
In Duitsland maken ze nog reclame voor portemonnees...
Barkruk logischerquote:Op donderdag 1 januari 2026 15:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zal er wel een klapstoeltje bij krijgen toch?
Ik weet het. Moet altijd cash mee naar festivals daar.quote:Op donderdag 1 januari 2026 15:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
In Duitsland kun je dan ook bijna nergens pinnen
In het voetbalstadion van FC Köln kun je op welgeteld één plek met een pinbetaling je biertjes halen tijdens een concert.quote:Op donderdag 1 januari 2026 15:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
In Duitsland kun je dan ook bijna nergens pinnen
Jeej we zijn weer te laatquote:
Verbaasde mij er afgelopen jaar ook weer over dat zoveel mensen daar in de supermarkt nog met cash betalen. Niet alleen ouderen trouwens.quote:Op donderdag 1 januari 2026 15:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik weet het. Moet altijd cash mee naar festivals daar.
Gisteren te veel gezopenquote:Op donderdag 1 januari 2026 15:24 schreef vul_maar_in het volgende:
Hood toch last van de bibbers denk ik.
Dit verklaart waarom Dr_Cash er zo graag vertoeft.quote:Op donderdag 1 januari 2026 15:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
Verbaasde mij er afgelopen jaar ook weer over dat zoveel mensen daar in de supermarkt nog met cash betalen.
Lekker bij dutten en kwart over acht fris en fruitigquote:
De kerstmarkt was weer lucratief allenquote:Op donderdag 1 januari 2026 15:26 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Dit verklaart waarom Dr_Cash er zo graag vertoeft.
Ik zie meer uit naar de partij van half 10. Littler - Ratajski wordt ook heel eenzijdigquote:Op donderdag 1 januari 2026 15:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Lekker bij dutten en kwart over acht fris en fruitig
Als ik nu ga slapen word ik pas morgen weer wakkerquote:Op donderdag 1 januari 2026 15:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Lekker bij dutten en kwart over acht fris en fruitig
goede reverse jinx 8/10quote:Op donderdag 1 januari 2026 15:28 schreef Wertha het volgende:
Je kunt toch wel zien dat het spel een beetje klaar is voor Hood.
Heeft hem intussen weer teruggevondenquote:Op donderdag 1 januari 2026 15:25 schreef mitt het volgende:
Hood heeft zn godmode achtergelaten in 2025.
Neequote:Op donderdag 1 januari 2026 15:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Heeft Gary een matchdart overleefd tegen Wattimena trouwens?
Wekker zettenquote:Op donderdag 1 januari 2026 15:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als ik nu ga slapen word ik pas morgen weer wakker
Leuk voor de wedstrijdquote:Op donderdag 1 januari 2026 15:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Heeft hem intussen weer teruggevonden
Veel plezier maat.quote:Op donderdag 1 januari 2026 15:35 schreef Tjacka het volgende:
Sorry jongens. Ik heb "vrienden" thuis. @:ggmm
Ik zie jullie morgen weer!
Robin Andersonquote:Op donderdag 1 januari 2026 15:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ze hadden hem Robin moeten noemen
quote:Op donderdag 1 januari 2026 15:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ze hadden hem Robin moeten noemen
Nou ja ze zijn wel nederlanders dus je weet wie ze gewend zijn om naar te kijken :pquote:Op donderdag 1 januari 2026 15:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Er wordt nu gedaan alsof het heel raar is dat iemand het op het podium naar zijn zin heeft.
Triples lopen nietquote:Op donderdag 1 januari 2026 15:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hood scorend vandaag echt niet sterk.
ERG MOOI.quote:Op donderdag 1 januari 2026 15:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hood scorend vandaag echt niet sterk.
anderson geen 144 nuquote:Op donderdag 1 januari 2026 15:49 schreef engine het volgende:
Dan moet je natuurlijk wel de set pakken..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |