Poging tot jinx gespot.quote:Op donderdag 1 januari 2026 14:39 schreef Zorro het volgende:
De speler die tot nu toe slechts 1 set verloren heeft gaat er niet 4 op rij verliezen nu he.
Dat ligt niet voor de hand nee.quote:Op donderdag 1 januari 2026 14:39 schreef Zorro het volgende:
De speler die tot nu toe slechts 1 set verloren heeft gaat er niet 4 op rij verliezen nu he.
Ik denk regelmatig 'goh, de gemiddelde Nederlander is echt achterlijk' en besef me dan dat de helft dus nķg achterlijker isquote:Op donderdag 1 januari 2026 14:38 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Ik maak geen onderscheid in mijn misantropie, 99% van de wereldbevolking is volslagen debiel.
Dit leest als een Pistolero post.quote:Op donderdag 1 januari 2026 14:38 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Ik maak geen onderscheid in mijn misantropie, 99% van de wereldbevolking is volslagen debiel.
En dat mag allemaal stemmen.quote:Op donderdag 1 januari 2026 14:40 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ik denk regelmatig 'goh, de gemiddelde Nederlander is echt achterlijk' en besef me dan dat de helft dus nķg achterlijker is
Jij bent in de war met de mediane Nederlanderquote:Op donderdag 1 januari 2026 14:40 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ik denk regelmatig 'goh, de gemiddelde Nederlander is echt achterlijk' en besef me dan dat de helft dus nķg achterlijker is
Omroep Zwart goden.quote:Op donderdag 1 januari 2026 14:41 schreef vul_maar_in het volgende:
Ronnie Flex wordt genoemd en meteen zwart beeld.
Democratie is de allerslechtste staatsvorm die er is, op al die andere die we geprobeerd hebben na.quote:
Jijj verpest het grapjequote:Op donderdag 1 januari 2026 14:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij bent in de war met de mediane Nederlander![]()
Al zal het niet veel uitmaken in de praktijk
Mensen die zich druk maken om de act de ROVERHEIDquote:Op donderdag 1 januari 2026 14:42 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Democratie is de allerslechtste staatsvorm die er is, op al die andere die we geprobeerd hebben na.
Gewoon een lekker dictatuurtje erin smijten hoppaaaaquote:Op donderdag 1 januari 2026 14:42 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Democratie is de allerslechtste staatsvorm die er is, op al die andere die we geprobeerd hebben na.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |