Welke smaak? De gele Red Bull is wel aardigquote:Op donderdag 1 januari 2026 14:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eerst even wakker blijven met een (red) Bull
quote:Op donderdag 1 januari 2026 14:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Searle zijn huilgebaar is een leuk gifje @:wimderon
Heeft Mvg ooit ook x gehad. Das wel vaker met de nr 1quote:Op donderdag 1 januari 2026 14:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
Littler met het grootte lollerparcours naar de finale ooit op n WK
Jij zegt Britten kunnen niet rekenen?quote:Op donderdag 1 januari 2026 14:35 schreef The_Undertone het volgende:
Clayton die op 265 op de 20 begint...
Voor hetzelfde geld krijgt hij slaag in de finalequote:Op donderdag 1 januari 2026 14:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
Littler met het grootste lollerparcours naar de finale ooit op n WK
op 265 moet je beginnen op 19 dat weet ik zelfsquote:Op donderdag 1 januari 2026 14:37 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Jij zegt Britten kunnen niet rekenen?
Ik maak geen onderscheid in mijn misantropie, 99% van de wereldbevolking is volslagen debiel.quote:Op donderdag 1 januari 2026 14:37 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Jij zegt Britten kunnen niet rekenen?
in de pauze even aan de pielezwans foemelen.quote:Op donderdag 1 januari 2026 14:38 schreef de_boswachter het volgende:
Sjonnie pulkt z’n oor schoon. Straks weer handjes geven genot.
Stukje oorsmeer genotquote:Op donderdag 1 januari 2026 14:38 schreef de_boswachter het volgende:
Sjonnie pulkt z’n oor schoon. Straks weer handjes geven genot.
Poging tot jinx gespot.quote:Op donderdag 1 januari 2026 14:39 schreef Zorro het volgende:
De speler die tot nu toe slechts 1 set verloren heeft gaat er niet 4 op rij verliezen nu he.
Dat ligt niet voor de hand nee.quote:Op donderdag 1 januari 2026 14:39 schreef Zorro het volgende:
De speler die tot nu toe slechts 1 set verloren heeft gaat er niet 4 op rij verliezen nu he.
Ik denk regelmatig 'goh, de gemiddelde Nederlander is echt achterlijk' en besef me dan dat de helft dus nķg achterlijker isquote:Op donderdag 1 januari 2026 14:38 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Ik maak geen onderscheid in mijn misantropie, 99% van de wereldbevolking is volslagen debiel.
Dit leest als een Pistolero post.quote:Op donderdag 1 januari 2026 14:38 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Ik maak geen onderscheid in mijn misantropie, 99% van de wereldbevolking is volslagen debiel.
En dat mag allemaal stemmen.quote:Op donderdag 1 januari 2026 14:40 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ik denk regelmatig 'goh, de gemiddelde Nederlander is echt achterlijk' en besef me dan dat de helft dus nķg achterlijker is
Jij bent in de war met de mediane Nederlanderquote:Op donderdag 1 januari 2026 14:40 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ik denk regelmatig 'goh, de gemiddelde Nederlander is echt achterlijk' en besef me dan dat de helft dus nķg achterlijker is
Omroep Zwart goden.quote:Op donderdag 1 januari 2026 14:41 schreef vul_maar_in het volgende:
Ronnie Flex wordt genoemd en meteen zwart beeld.
Democratie is de allerslechtste staatsvorm die er is, op al die andere die we geprobeerd hebben na.quote:
Jijj verpest het grapjequote:Op donderdag 1 januari 2026 14:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij bent in de war met de mediane Nederlander![]()
Al zal het niet veel uitmaken in de praktijk
Mensen die zich druk maken om de act de ROVERHEIDquote:Op donderdag 1 januari 2026 14:42 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Democratie is de allerslechtste staatsvorm die er is, op al die andere die we geprobeerd hebben na.
Gewoon een lekker dictatuurtje erin smijten hoppaaaaquote:Op donderdag 1 januari 2026 14:42 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Democratie is de allerslechtste staatsvorm die er is, op al die andere die we geprobeerd hebben na.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |