Tijd dat ze hun clit nog es goed lieten zien ligt ver achter ons jaquote:Op donderdag 1 januari 2026 15:06 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Das de laatste jaren sowieso met playboy helaas
Zal er wel een klapstoeltje bij krijgen toch?quote:Op donderdag 1 januari 2026 15:19 schreef mitt het volgende:
Staat die scheids nou 10 minuten te staan op dat podium?
op Youtube ookquote:Op donderdag 1 januari 2026 15:22 schreef Dagoduck het volgende:
In Duitsland maken ze nog reclame voor portemonnees...
In Duitsland kun je dan ook bijna nergens pinnenquote:Op donderdag 1 januari 2026 15:22 schreef Dagoduck het volgende:
In Duitsland maken ze nog reclame voor portemonnees...
Barkruk logischerquote:Op donderdag 1 januari 2026 15:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zal er wel een klapstoeltje bij krijgen toch?
Ik weet het. Moet altijd cash mee naar festivals daar.quote:Op donderdag 1 januari 2026 15:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
In Duitsland kun je dan ook bijna nergens pinnen
In het voetbalstadion van FC Köln kun je op welgeteld één plek met een pinbetaling je biertjes halen tijdens een concert.quote:Op donderdag 1 januari 2026 15:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
In Duitsland kun je dan ook bijna nergens pinnen
Jeej we zijn weer te laatquote:
Verbaasde mij er afgelopen jaar ook weer over dat zoveel mensen daar in de supermarkt nog met cash betalen. Niet alleen ouderen trouwens.quote:Op donderdag 1 januari 2026 15:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik weet het. Moet altijd cash mee naar festivals daar.
Gisteren te veel gezopenquote:Op donderdag 1 januari 2026 15:24 schreef vul_maar_in het volgende:
Hood toch last van de bibbers denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |