Hoop dat hij z’n beide benen breektquote:Op donderdag 1 januari 2026 15:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
jankbal Nuis alsnog aangewezen voor de spelen
Wauwquote:Op donderdag 1 januari 2026 15:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
Twee heerlijke bollen in de playboy bohhquote:Op donderdag 1 januari 2026 15:03 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Beune wil ik wel aanwijzen bohhhhh
Nounounouquote:Op donderdag 1 januari 2026 15:03 schreef Szura het volgende:
[..]
Hoop dat hij z’n beide benen breekt
Kutshoot, veel te braafquote:Op donderdag 1 januari 2026 15:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Twee heerlijke bollen in de playboy bohh
Dat was maar matig.quote:Op donderdag 1 januari 2026 15:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Twee heerlijke bollen in de playboy bohh
Wat een kwal is dat joh. Bah.quote:Op donderdag 1 januari 2026 15:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nee, want hij was juist heel BOOS OM HET ONRECHT WAT JOY IS AANGEDAANquote:Op donderdag 1 januari 2026 15:05 schreef Wertha het volgende:
[..]
Wat een kwal is dat joh. Bah.
Die slaat die vriendin van hem ook nog wel eens het huis door. Zo'n figuur is het.
Voor Nuis telt alleen Nuis.quote:Op donderdag 1 januari 2026 15:05 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Nee, want hij was juist heel BOOS OM HET ONRECHT WAT JOY IS AANGEDAAN
Ziggo hebbenquote:Op donderdag 1 januari 2026 15:06 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik word helemaal krankjorum hier, morgen maar eens een gepeperde email richting Ziggo dichten.
Ziggyquote:Op donderdag 1 januari 2026 15:06 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik word helemaal krankjorum hier, morgen maar eens een gepeperde email richting Ziggo dichten.
Helaas heb ik de zoon van Koos niet in levende lijve gezien. Hij stond 1,5 jaar geleden ingeschreven in de regio (darts), maar had last van een burn-outquote:Op donderdag 1 januari 2026 15:05 schreef Kopiko het volgende:
De zoon van Co plant zich niet voort want:
[..]
GRAAG PIC.
Ja dat dacht ik ook. Maar zij mag nog steeds niet meedoen toch?quote:Op donderdag 1 januari 2026 15:05 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Nee, want hij was juist heel BOOS OM HET ONRECHT WAT JOY IS AANGEDAAN
Het juiste gaatje likken en je mag meedoen.quote:Op donderdag 1 januari 2026 15:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik volg dat hele schaatsen niet maar ze hebben dus een Olympisch kwalificatietoernooi en als je daar wordt verslagen en het niet haalt kun je alsnog gewoon een plekje krijgen?
Wat is dit voor amateursport.
quote:Like Alert
01-01-2026 @ 15:08:00
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Darts / 2026 PDC World Darts Championship #106 tette"
Kjeld zijn tactiek daarin is om dan maar zoveel mogelijk gaatjes te likkenquote:Op donderdag 1 januari 2026 15:07 schreef Wertha het volgende:
[..]
Het juiste gaatje likken en je mag meedoen.
exact dit.quote:Op donderdag 1 januari 2026 15:06 schreef Wertha het volgende:
[..]
Voor Nuis telt alleen Nuis.
HIJ kan niet pronken met de prestaties van zijn vriendin, dus HIJ is boos.
Hier Odido 25¤ en iptv goden. Betaal omgerekend 4¤ p maand voor alle zenders en streamingdiensten ter wereld GENOTquote:Op donderdag 1 januari 2026 15:07 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
niet veel keus hier. T'is de media box niet het internet vermoed ik.
Geniet ervan maatquote:Op donderdag 1 januari 2026 15:08 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hier Odido 25¤ en iptv goden. Betaal omgerekend 4¤ p maand voor alle zenders en streamingdiensten ter wereld GENOT
Nee, er is iemand aangewezen voor een ander onderdeel, zoals in de regels benoemd als mogelijkheid. Maar doordat er maximaal 9 Nederlandse mannen mogen deelnemen zou de altijd balende Tim Prins nummer 10 zijn. Daardoor valt die startplek open en die neemt Nuis nu over.quote:Op donderdag 1 januari 2026 15:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik volg dat hele schaatsen niet maar ze hebben dus een Olympisch kwalificatietoernooi en als je daar wordt verslagen en het niet haalt kun je alsnog gewoon een plekje krijgen?
Wat is dit voor amateursport.
Ik vind het niveau in het bad sowieso maar ordinair vandaagquote:Op donderdag 1 januari 2026 15:10 schreef Wertha het volgende:
[ afbeelding ]
Ordinair gedrag scoort allen.
Rustig maat. Behandel users eens met respectquote:Op donderdag 1 januari 2026 15:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het niveau in het bad sowieso maar ordinair vandaag
Maar dat valt niet los te zien van Poepstront
ik vlak toeval nog niet uit.quote:Op donderdag 1 januari 2026 15:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het niveau in het bad sowieso maar ordinair vandaag
Maar dat valt niet los te zien van Poepstront
Luie Lewis mag weleens terugkomen. Die ligt de hele dag op de bank die vleeshompquote:Op donderdag 1 januari 2026 15:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Anderson heeft de steun van Adrian Lewis, dit kan niet meer mis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |