Hoop dat hij z’n beide benen breektquote:Op donderdag 1 januari 2026 15:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
jankbal Nuis alsnog aangewezen voor de spelen
Wauwquote:Op donderdag 1 januari 2026 15:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
Twee heerlijke bollen in de playboy bohhquote:Op donderdag 1 januari 2026 15:03 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Beune wil ik wel aanwijzen bohhhhh
Nounounouquote:Op donderdag 1 januari 2026 15:03 schreef Szura het volgende:
[..]
Hoop dat hij z’n beide benen breekt
Kutshoot, veel te braafquote:Op donderdag 1 januari 2026 15:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Twee heerlijke bollen in de playboy bohh
Dat was maar matig.quote:Op donderdag 1 januari 2026 15:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Twee heerlijke bollen in de playboy bohh
Wat een kwal is dat joh. Bah.quote:Op donderdag 1 januari 2026 15:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nee, want hij was juist heel BOOS OM HET ONRECHT WAT JOY IS AANGEDAANquote:Op donderdag 1 januari 2026 15:05 schreef Wertha het volgende:
[..]
Wat een kwal is dat joh. Bah.
Die slaat die vriendin van hem ook nog wel eens het huis door. Zo'n figuur is het.
Voor Nuis telt alleen Nuis.quote:Op donderdag 1 januari 2026 15:05 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Nee, want hij was juist heel BOOS OM HET ONRECHT WAT JOY IS AANGEDAAN
Ziggo hebbenquote:Op donderdag 1 januari 2026 15:06 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik word helemaal krankjorum hier, morgen maar eens een gepeperde email richting Ziggo dichten.
Ziggyquote:Op donderdag 1 januari 2026 15:06 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik word helemaal krankjorum hier, morgen maar eens een gepeperde email richting Ziggo dichten.
Helaas heb ik de zoon van Koos niet in levende lijve gezien. Hij stond 1,5 jaar geleden ingeschreven in de regio (darts), maar had last van een burn-outquote:Op donderdag 1 januari 2026 15:05 schreef Kopiko het volgende:
De zoon van Co plant zich niet voort want:
[..]
GRAAG PIC.
Ja dat dacht ik ook. Maar zij mag nog steeds niet meedoen toch?quote:Op donderdag 1 januari 2026 15:05 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Nee, want hij was juist heel BOOS OM HET ONRECHT WAT JOY IS AANGEDAAN
Het juiste gaatje likken en je mag meedoen.quote:Op donderdag 1 januari 2026 15:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik volg dat hele schaatsen niet maar ze hebben dus een Olympisch kwalificatietoernooi en als je daar wordt verslagen en het niet haalt kun je alsnog gewoon een plekje krijgen?
Wat is dit voor amateursport.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |