Kjeld zijn tactiek daarin is om dan maar zoveel mogelijk gaatjes te likkenquote:Op donderdag 1 januari 2026 15:07 schreef Wertha het volgende:
[..]
Het juiste gaatje likken en je mag meedoen.
exact dit.quote:Op donderdag 1 januari 2026 15:06 schreef Wertha het volgende:
[..]
Voor Nuis telt alleen Nuis.
HIJ kan niet pronken met de prestaties van zijn vriendin, dus HIJ is boos.
Hier Odido 25¤ en iptv goden. Betaal omgerekend 4¤ p maand voor alle zenders en streamingdiensten ter wereld GENOTquote:Op donderdag 1 januari 2026 15:07 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
niet veel keus hier. T'is de media box niet het internet vermoed ik.
Geniet ervan maatquote:Op donderdag 1 januari 2026 15:08 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hier Odido 25¤ en iptv goden. Betaal omgerekend 4¤ p maand voor alle zenders en streamingdiensten ter wereld GENOT
Nee, er is iemand aangewezen voor een ander onderdeel, zoals in de regels benoemd als mogelijkheid. Maar doordat er maximaal 9 Nederlandse mannen mogen deelnemen zou de altijd balende Tim Prins nummer 10 zijn. Daardoor valt die startplek open en die neemt Nuis nu over.quote:Op donderdag 1 januari 2026 15:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik volg dat hele schaatsen niet maar ze hebben dus een Olympisch kwalificatietoernooi en als je daar wordt verslagen en het niet haalt kun je alsnog gewoon een plekje krijgen?
Wat is dit voor amateursport.
Ik vind het niveau in het bad sowieso maar ordinair vandaagquote:Op donderdag 1 januari 2026 15:10 schreef Wertha het volgende:
[ afbeelding ]
Ordinair gedrag scoort allen.
Rustig maat. Behandel users eens met respectquote:Op donderdag 1 januari 2026 15:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het niveau in het bad sowieso maar ordinair vandaag
Maar dat valt niet los te zien van Poepstront
ik vlak toeval nog niet uit.quote:Op donderdag 1 januari 2026 15:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het niveau in het bad sowieso maar ordinair vandaag
Maar dat valt niet los te zien van Poepstront
Luie Lewis mag weleens terugkomen. Die ligt de hele dag op de bank die vleeshompquote:Op donderdag 1 januari 2026 15:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Anderson heeft de steun van Adrian Lewis, dit kan niet meer mis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |