Nee. Weet ook niet of ik die nog terug ga kijken.quote:
Ja heb ik gekeken.quote:Op donderdag 1 januari 2026 01:57 schreef Redefine het volgende:
Iemand de oudejaarsconference nog gezien?
Straks even m'n eerste euro's pinnenquote:
quote:Op woensdag 31 december 2025 22:21 schreef Arizona het volgende:
[..]
En ultiem lelijke screenshots maken!Dat valt vast mee! Laat eens zien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Is dat die Hell's Angel waar je vroeger mee dartte?quote:Op donderdag 1 januari 2026 00:41 schreef Strani het volgende:
Zometeen weer over naar de BBC om nóg een keer nieuwjaar te vieren met Big Ben!
Jammer dat de dart competitie bij viaplay is te zienquote:Op donderdag 1 januari 2026 10:34 schreef H_T het volgende:
[..]
Is dat die Hell's Angel waar je vroeger mee dartte?
Dus geen imperial stout en whisky?quote:Op donderdag 1 januari 2026 10:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
Zet thee en koffie klaar
[ afbeelding ]
Komt er aan.quote:
Deden ze dat überhaupt nog dan?quote:Op donderdag 1 januari 2026 10:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
Geen MTV dat muziek uitzendt in Europa
https://www.rtl.nl/boulev(...)uitzenden-videoclipsquote:Op donderdag 1 januari 2026 10:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Deden ze dat überhaupt nog dan?
Oh die zenders had ik toch al geen toegang tot.quote:Op donderdag 1 januari 2026 11:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
https://www.rtl.nl/boulev(...)uitzenden-videoclips
Kan me bijna niet voorstellen dat ik nog zo vaak gepost heb hier, maar oke.quote:Op donderdag 1 januari 2026 00:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En hier ook de top 20 van heel 2025.
] Top 100 voor reeks "ESF Slowchat" van 01-01-2025 t/m 31-12-2025
nr / aantal posts / gebruiker
01 4471 Redefine
02 4252 Strani
03 3266 Luctor.et.Emergo
04 2558 NailQueen
05 2306 Arizona
06 2155 Fred_B
07 1912 H_T
08 1584 BillDauterive
09 0869 GeorgeM
10 0861 Meke
11 0811 ESF1Gamer
12 0803 Roger_Epiales
13 0757 egeltje1985
14 0453 usagi414
15 0450 Yesse
16 0440 Koen66
17 0428 Guanabana
18 0410 Troel
19 0402 AgnesGru
20 0348 Momo
Ik heb nu nog Viaplay (was gratis bij KPN) dus ik pak af en toe wat pijlen meequote:Op donderdag 1 januari 2026 10:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Jammer dat de dart competitie bij viaplay is te zien
Postte je hier mee tijdens de liveshows? Dan kan het hard gaanquote:Op donderdag 1 januari 2026 11:09 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Kan me bijna niet voorstellen dat ik nog zo vaak gepost heb hier, maar oke.
Gelukkig 2026!
Ik weiger gewoon om naar Viaplay te kijken.quote:Op donderdag 1 januari 2026 11:10 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb nu nog Viaplay (was gratis bij KPN) dus ik pak af en toe wat pijlen mee
De cijfers liegen niet.quote:Op donderdag 1 januari 2026 11:09 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Gelukkig 2026!
Dat zeg je nou wel, maar het verschil heeft hij in december gemaakt. Als je in december evenveel had gepost als @Redefine zat er maar een verschil tussen jullie van 13 posts.quote:Op donderdag 1 januari 2026 00:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Het lijkt close maar in de realiteit was het toch vrij kansloos. @:Redefine, gefeliciteerd met je kampioenschap!! Er mag weer een ster bij op je shirt
Laatste keerquote:Op donderdag 1 januari 2026 11:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nu tijd voor het nieuwjaarsconcert.
Maar goed dat je me eraan herinnert dan kan ik de tv aanzetten en kijken.quote:Op donderdag 1 januari 2026 11:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nu tijd voor het nieuwjaarsconcert.
Daar zijn we voor.quote:Op donderdag 1 januari 2026 11:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Maar goed dat je me eraan herinnert dan kan ik de tv aanzetten en kijken.
WOESTquote:Op donderdag 1 januari 2026 11:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]![]()
Ze pakken alles van ons af.
ESC SC meldkamerquote:
Volgende week zaterdag ga ik naar Den Haag om te protesteren tegen dit besluit.quote:Op donderdag 1 januari 2026 11:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]![]()
Ze pakken alles van ons af.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Deden ze dat nog?quote:Op donderdag 1 januari 2026 10:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
Heb jij hem al op zender? Of moet je nog via de app kijken?quote:Op donderdag 1 januari 2026 11:10 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb nu nog Viaplay (was gratis bij KPN) dus ik pak af en toe wat pijlen mee
quote:Op donderdag 1 januari 2026 11:11 schreef H_T het volgende:
[..]
Postte je hier mee tijdens de liveshows? Dan kan het hard gaan
Dat deden ze toch al niet meer? Het is vooral veel Catfish, Teen Mom en Ex on the beach series.quote:Op donderdag 1 januari 2026 10:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
Oh juist erg vroeg...quote:Op donderdag 1 januari 2026 12:20 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hier werd er nog doorgeknald tot 05.00 uur. Dus ik sliep erg laat
Oh nee dat was Satudarahquote:Op donderdag 1 januari 2026 10:34 schreef H_T het volgende:
[..]
Is dat die Hell's Angel waar je vroeger mee dartte?
Mag wel wat meer inderdaad Guana!quote:Op donderdag 1 januari 2026 11:09 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Gelukkig 2026!
Oh maar dan vooral begin december denk ik dan? Want toen ik een paar weken geleden een tussenstand postte was het verschil al aanzienlijk.quote:Op donderdag 1 januari 2026 11:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat zeg je nou wel, maar het verschil heeft hij in december gemaakt. Als je in december evenveel had gepost als @:redefine zat er maar een verschil tussen jullie van 13 posts.
Ik zag laatst weer één of ander filmpje van een dementie-expert die uitlegde dat de lichaamshouding van Trump (nogal voorover gebogen) erg typisch is van een specifieke soort dementie. Het zou bepaalde zaken enigszins verklaren...quote:Op donderdag 1 januari 2026 13:08 schreef NailQueen het volgende:
En mijn eerste nachtmerrie van dit jaar is ook gelijk een feit. Ik droomde dat ik President Trump ontmoette
https://www.rtl.nl/boulev(...)uitzenden-videoclipsquote:Op donderdag 1 januari 2026 12:19 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat deden ze toch al niet meer? Het is vooral veel Catfish, Teen Mom en Ex on the beach series.
Op deze manier klinkt het als iets wat een beetje naughty is.quote:Op donderdag 1 januari 2026 13:21 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Oe, ik heb wel zin in een stoutje. Goed idee!
Kinkyquote:Op donderdag 1 januari 2026 13:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Op deze manier klinkt het als iets wat een beetje naughty is.
Ik heb vannacht een klein stoutje gedaan
Op die manier.
Owquote:Op donderdag 1 januari 2026 13:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Op deze manier klinkt het als iets wat een beetje naughty is.
Ik heb vannacht een klein stoutje gedaan
Op die manier.
Vraag het maar @TheStigsDutchCousinquote:Op donderdag 1 januari 2026 13:29 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Owzo zag ik het niet. Maar niet erg, ESF1Gamer gaat er goed op!
quote:Op donderdag 1 januari 2026 13:29 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Owzo zag ik het niet. Maar niet erg, ESF1Gamer gaat er goed op!
Ze zei dat het volgend jaar ook gewoon is.quote:
ripquote:Op donderdag 1 januari 2026 13:42 schreef Strani het volgende:
Nou, dan uit pure wanhoop maar darts kijken.
In Spanje hebben ze toch geen Viaplayquote:
Ik wel. Maar ik kijk via de Engelse Sky Sports.quote:Op donderdag 1 januari 2026 14:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
In Spanje hebben ze toch geen Viaplay
quote:Op donderdag 1 januari 2026 11:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Volgende week zaterdag ga ik naar Den Haag om te protesteren tegen dit besluit.Welke?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Jawel toch? MTV Eighties enzo?quote:Op donderdag 1 januari 2026 12:19 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat deden ze toch al niet meer? Het is vooral veel Catfish, Teen Mom en Ex on the beach series.
Ik vond het al zo leeg opeens in de SC.quote:Op donderdag 1 januari 2026 15:02 schreef BillDauterive het volgende:
De kerstspullen zijn weer opgeborgen
Bij mij staan ze nog. Ik moet de berging in mijn appartement eens keer gaan opruimen/herindelen.quote:Op donderdag 1 januari 2026 15:02 schreef BillDauterive het volgende:
De kerstspullen zijn weer opgeborgen
quote:Op donderdag 1 januari 2026 13:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Vraag het maar @:Thestigsdutchcousin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |