Ik zag laatst weer één of ander filmpje van een dementie-expert die uitlegde dat de lichaamshouding van Trump (nogal voorover gebogen) erg typisch is van een specifieke soort dementie. Het zou bepaalde zaken enigszins verklaren...quote:Op donderdag 1 januari 2026 13:08 schreef NailQueen het volgende:
En mijn eerste nachtmerrie van dit jaar is ook gelijk een feit. Ik droomde dat ik President Trump ontmoette
https://www.rtl.nl/boulev(...)uitzenden-videoclipsquote:Op donderdag 1 januari 2026 12:19 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat deden ze toch al niet meer? Het is vooral veel Catfish, Teen Mom en Ex on the beach series.
Op deze manier klinkt het als iets wat een beetje naughty is.quote:Op donderdag 1 januari 2026 13:21 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Oe, ik heb wel zin in een stoutje. Goed idee!
Kinkyquote:Op donderdag 1 januari 2026 13:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Op deze manier klinkt het als iets wat een beetje naughty is.
Ik heb vannacht een klein stoutje gedaan
Op die manier.
Owquote:Op donderdag 1 januari 2026 13:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Op deze manier klinkt het als iets wat een beetje naughty is.
Ik heb vannacht een klein stoutje gedaan
Op die manier.
Vraag het maar @TheStigsDutchCousinquote:Op donderdag 1 januari 2026 13:29 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Owzo zag ik het niet. Maar niet erg, ESF1Gamer gaat er goed op!
quote:Op donderdag 1 januari 2026 13:29 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Owzo zag ik het niet. Maar niet erg, ESF1Gamer gaat er goed op!
Ze zei dat het volgend jaar ook gewoon is.quote:
ripquote:Op donderdag 1 januari 2026 13:42 schreef Strani het volgende:
Nou, dan uit pure wanhoop maar darts kijken.
In Spanje hebben ze toch geen Viaplayquote:
Ik wel. Maar ik kijk via de Engelse Sky Sports.quote:Op donderdag 1 januari 2026 14:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
In Spanje hebben ze toch geen Viaplay
quote:Op donderdag 1 januari 2026 11:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Volgende week zaterdag ga ik naar Den Haag om te protesteren tegen dit besluit.Welke?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Jawel toch? MTV Eighties enzo?quote:Op donderdag 1 januari 2026 12:19 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat deden ze toch al niet meer? Het is vooral veel Catfish, Teen Mom en Ex on the beach series.
Ik vond het al zo leeg opeens in de SC.quote:Op donderdag 1 januari 2026 15:02 schreef BillDauterive het volgende:
De kerstspullen zijn weer opgeborgen
Bij mij staan ze nog. Ik moet de berging in mijn appartement eens keer gaan opruimen/herindelen.quote:Op donderdag 1 januari 2026 15:02 schreef BillDauterive het volgende:
De kerstspullen zijn weer opgeborgen
quote:Op donderdag 1 januari 2026 13:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Vraag het maar @:Thestigsdutchcousin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |