Nee. Weet ook niet of ik die nog terug ga kijken.quote:
Ja heb ik gekeken.quote:Op donderdag 1 januari 2026 01:57 schreef Redefine het volgende:
Iemand de oudejaarsconference nog gezien?
Straks even m'n eerste euro's pinnenquote:
quote:Op woensdag 31 december 2025 22:21 schreef Arizona het volgende:
[..]
En ultiem lelijke screenshots maken!Dat valt vast mee! Laat eens zien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Is dat die Hell's Angel waar je vroeger mee dartte?quote:Op donderdag 1 januari 2026 00:41 schreef Strani het volgende:
Zometeen weer over naar de BBC om nóg een keer nieuwjaar te vieren met Big Ben!
Jammer dat de dart competitie bij viaplay is te zienquote:Op donderdag 1 januari 2026 10:34 schreef H_T het volgende:
[..]
Is dat die Hell's Angel waar je vroeger mee dartte?
Dus geen imperial stout en whisky?quote:Op donderdag 1 januari 2026 10:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
Zet thee en koffie klaar
[ afbeelding ]
Komt er aan.quote:
Deden ze dat überhaupt nog dan?quote:Op donderdag 1 januari 2026 10:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
Geen MTV dat muziek uitzendt in Europa
https://www.rtl.nl/boulev(...)uitzenden-videoclipsquote:Op donderdag 1 januari 2026 10:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Deden ze dat überhaupt nog dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |