SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is een kwestie van deze 35 even kopiëren, en je hebt een stemlijst waar het gepruts in de Vinexwijk of bij NCRV-families bij zal verbleken. Maar ook een enkeling uit deze lijst een reddingsstem gunnen zou de lijst al enorm laten opfleuren.
Voor degenen die nog wat meer inspiratie willen welke platen ze op hun lijstje kunnen zetten:
- @Cassa95 maakte zoals ieder jaar weer een analyse welke nummers er nieuw zijn op de keuzelijst: Klik
- @DecoAoreste maakte vorig jaar een overzicht van welke goed scorende platen in alternatieve muzieklijsten nog ontbreken in de Top 2000: Klik
Staat ie in de top 2000?
Wil jij weten of de tracks waarop jij hebt gestemd in de NPO Radio 2 Top 2000 staan? Je kunt het vanaf 11 december checken via staatieindetop2000.nl
Overzichtenlijstjes:
Op https://www.pino112.nl/top2000/jaar.php staat de lijst van 2025, inclusief statistieken
Presentatie:
00.00 – 02.00 uur Jeroen van Inkel
02.00 – 04.00 uur Daniël Lippens
04.00 – 06.00 uur Tim Op het Broek
06.00 – 08.00 uur Tannaz Hajeby
08.00 – 10.00 uur Jeroen Kijk in de Vegte
10.00 – 12.00 uur Bart Arens
12.00 – 14.00 uur Annemieke Schollaardt
14.00 – 16.00 uur Paul Rabbering
16.00 – 18.00 uur Ruud de Wild
18.00 – 20.00 uur Emmely de Wilt
20.00 – 22.00 uur Morad El Ouakili
22.00 – 00.00 uur Jan-Willem Roodbeen
Social media Radio 2:
NPO RADIO 2 op Instagram
NPO RADIO 2 op Twitter
TOP 2000 op Facebook
Meeluisteren:
DAB+:
Op een DAB+-radio kun je NPO Radio 2 ontvangen via kanaal 12 C / 227,36 MHz.
FM-etherfrequenties
https://www.nporadio2.nl/frequenties
Luisteren via internet:
http://icecast.omroep.nl/radio2-bb-mp3
Terugluisteren kan via de site van Radio 2.
De Top 2000 in beeld
NPO 1 Extra:
Vanaf 24 december 23:00 uur kan er gekeken worden naar jolige mensen in het café.
NPO 3:
Diep in de nacht. Daar kijkt dus nog steeds niemand naar.
Website
http://www.nporadio2.nl/top2000
Historie van de Radio 2 Top 2000
Voor uitgebreide statistieken:
https://pino112.nl/top2000/
Pino blijft een held!
De Magie van 25x Top 2000:
https://npo.nl/start/seri(...)izoen-1/25x-top-2000
De eerste Top 2000 op Spotify:
Voor degene die de allereerste Top 2000 qua songs via Spotify wil terugluisteren van #2000 naar #1:
Spotify - De allereerste Top 2000 (1999)
Verder zijn er diverse andere versies van de Top 2000 op Spotify te vinden. Ook uitzendingen zelf van die eerste editie, met het gepraat van de dj's over binnengekomen faxen (!), kun je vast wel ergens vinden.
De Top 2000 op FOK! door de jaren heenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De lijst door de jaren heen:SPOILER: met getallenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Cassa95 onderzocht: Analyse nieuwe binnenkomers 2025
@PippenScottie & @ok01 stelden samen: FOK!2000 2022
@Mexicanobakker gebruikte het jaar 2025 om alle 4851 platen die ooit in de Top 2000 stonden te reviewen. Van Johnny Reggae tot A Forest, allemaal kwamen ze aan de beurt. De eerste episode van deze monsterklus is hier te vinden.
Nog wat classics:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NSFW in de Zoom:SPOILER: NSFW!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!ers in beeld:SPOILER: PippenScottieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DagoduckOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: ArnieAlbertsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: GretzlOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grafische aankleding van het topic:SPOILER: overzichtje met toepasselijke smileysOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: gifjes en afbeeldingenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
Oh, deze Cooper bedoelde Mex eerder.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[Verse 1: Bradley Cooper]
Tell me somethin', girl
Are you happy in this modern world?
Or do you need more?
Is there somethin' else you're searchin' for?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[Refrain: Bradley Cooper]
I'm fallin'
In all the good times
I find myself longing for change
And in the bad times, I fear myself![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[Verse 2: Lady Gaga]
Tell me something, boy
Aren't you tired tryin' to fill that void?
Or do you need more?
Ain't it hard keepin' it so hardcore?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[Refrain: Lady Gaga]
I'm falling
In all the good times
I find myself longing for change
And, in the bad times, I fear myself [Chorus: Lady Gaga]
I'm off the deep end, watch as I dive in
I'll never meet the ground
Crash through the surface where they can't hurt us
We're far from the shallow now![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[Post-Chorus: Lady Gaga & Bradley Cooper]
In the sha-ha, sha-la-low
In the sha-sha-la-la-la-low
In the sha-ha, sha-ha-ha-low
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[Bridge: Lady Gaga]
Hoo, huh, uh, huhh-ow
Huh, huhh-huhhh![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[Chorus: Lady Gaga]
I'm off the deep end, watch as I dive in
I'll never meet the ground
Crash through the surface
Where they can't hurt us
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[Post-Chorus: Lady Gaga & Bradley Cooper]
In the sha-ha, sha-la-low
In the sha-ha, sha-la-la-la-low
In the sha-ha, sha-ha-ha-low
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well![]()
quote:Op woensdag 31 december 2025 17:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Volgens mij verkochten ze dit jaar bommen en granaten ipv vuurwerl![]()
![]()
Sjelloo.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
Toen ze 36 werd heb ik voorgesteld haar in te ruilen voor twee exemplaren van 18.quote:Op woensdag 31 december 2025 17:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is nog niet te laat om haar iin te ruilen
It was not well received.Where law ends, tyrrany begins.![]()
Welke versie van A Star Is Born is het beste?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Floor Jansen genot.
Oh, wacht.
Maar dit is ook mooi.![]()
![]()
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
En daar werd pas echt de mores van het gezin nagestreefd.quote:Op woensdag 31 december 2025 17:39 schreef BillDauterive het volgende:
In de kelder in Ruinerwold heb je in ieder geval geen last van vuurwerk.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
Ohhhh
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Nee.quote:Op woensdag 31 december 2025 17:39 schreef En1gma het volgende:
Dit zou ook wel een paar honderd plekken lager mogen staan![]()
![]()
Met Lukas Nelson (de zoon van!) op akoestische gitaar.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Die uithaal van Lady Gaga blijft toch wel geweldig.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Dat geldt voor bijna de hele top 100 eigenlijkquote:Op woensdag 31 december 2025 17:39 schreef En1gma het volgende:
Dit zou ook wel een paar honderd plekken lager mogen staan![]()
Ik vind wel Bruno Gaga > Bradley Gaga, maar dat heeft wel een beetje met mijn idee bij gejengel te maken.All Day I Dream About Stemlijsten![]()
Die met drijfzandquote:Op woensdag 31 december 2025 17:39 schreef Dagoduck het volgende:
Welke versie van A Star Is Born is het beste?Remember the jester that showed you tears
The script for tears![]()
Dan word de top 100 zo leeg.quote:Op woensdag 31 december 2025 17:40 schreef camilero het volgende:
[..]
Dat geldt voor bijna de hele top 100 eigenlijk
"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
Jammer dat Cooper niet kan zingen en het liedje verder matig isquote:Op woensdag 31 december 2025 17:40 schreef Redefine het volgende:
Die uithaal van Lady Gaga blijft toch wel geweldig.![]()
Gaga klaarkomgenotOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Lukas wel nog live gezien, en ook met Neil Young natuurlijk.
Edit this setlist | More Lukas Nelson & Promise of the Real setlists|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Niet mee eens.quote:Op woensdag 31 december 2025 17:41 schreef alopio het volgende:
[..]
Jammer dat Cooper niet kan zingen en het liedje verder matig isBuren wordt doorgeschoven naar morgen
Nat broekje.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Zij wel hopelijkquote:Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Valt me trouwens tegen dat niemand deze heeft ingekoptOf is Fok tegenwoordig te goed voor scheetgrappen?quote:Op woensdag 31 december 2025 17:37 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Het is ineens winderig zeg
I am not lost, it's just I've no idea where I am![]()
Wel hard gezakt.quote:Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
Stel je voor dat deze op één stond.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
1 seconde voordat de tv op standby zou gaan op afstandbediening gedrukt #lifegoals- Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Och, dit is mooi...x oneindig.
Tevens stemplaat.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Mijn overgrootvader en zijn voorouders komen ervandaan. Familielid was buurman van die kelderquote:Op woensdag 31 december 2025 17:41 schreef Berkery het volgende:
Ruinerwold ligt hier om de hoek. Komt wel heel dichtbij zo.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Imagine there’s no marco
Its easy if you try
No bankzitter, no blof
Imagine al the people
Living zonder suzan en freek![]()
wil je een sticker?quote:Op woensdag 31 december 2025 17:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
1 seconde voordat de tv op standby zou gaan op afstandbediening gedrukt #lifegoalsHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
https://www.rollingstone.(...)rgetting-1235489464/quote:John Lennon’s Son Sean Says the ‘Younger Generation’ Could Forget the BeatlesIsn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.![]()
Ook maar 1x Solo in de lijst![]()
![]()
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.![]()
IMAGINE AlL DE PIEPEL![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Och imagine het zeiklied
Dat kan korter:
Imagine there are no peopleTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ja, mooi liedje.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
quote:Op woensdag 31 december 2025 17:43 schreef alopio het volgende:
Imagine there’s no marco
Its easy if you try
No bankzitter, no blof
Imagine al the people
Living zonder suzan en freek
die is op anoniem gegaan toch?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Een van de betere van Brian Wilson solo. Ontstijgt wat ie met The Kinks heeft gedaanRobert Moog died for our synths![]()
Pianogenot.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ja, je merkt het al in de Top dit jaar.quote:Op woensdag 31 december 2025 17:43 schreef jcdragon het volgende:
[..]
https://www.rollingstone.(...)rgetting-1235489464/
Nu maar hopen dat die biopics het zo lekker gaan doen als bij Queen en Elton John 🙏![]()
Waarom gaan die mensen niet gewoon naar een echte leuke kroeg ipv 50 minuten daar staan?Blaf me vol![]()
Stiekem toch wel mooi"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
Ik zie geen overkoepelend thema.quote:Op woensdag 31 december 2025 17:43 schreef Gretzl het volgende:
Kent iemand nog een paar nummers die in hetzelfde thema passen?
[ link | afbeelding ]Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Stiekem vind ik niet zo best, deze daarentegen is gewoon prima.quote:All Day I Dream About Stemlijsten![]()
Omdat het kan.quote:Op woensdag 31 december 2025 17:44 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
Waarom gaan die mensen niet gewoon naar een echte leuke kroeg ipv 50 minuten daar staan?Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
Waarom heb jij niet gewoon een echt leuke forumnaam gekozen ipv Irmak_Spermabakquote:Op woensdag 31 december 2025 17:44 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
Waarom gaan die mensen niet gewoon naar een echte leuke kroeg ipv 50 minuten daar staan?Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Omdat tvquote:Op woensdag 31 december 2025 17:44 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
Waarom gaan die mensen niet gewoon naar een echte leuke kroeg ipv 50 minuten daar staan?"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Lennon geeft Imagine een 8I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
01/17: Candlelight - Het beste van Ludovico Einaudi @ Muziekgebouw Eindhovenquote:Op woensdag 31 december 2025 17:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Welke concerten hebben jullie op de planning?
03/02: The Beaches | Melkweg, Amsterdam
04/02: Eefje de Visser | Kulturhaus Peter Edel, Berlijn 🇩🇪
05/02: Eefje de Visser | Knust, Hamburg 🇩🇪
06/02: Eefje de Visser | Kulturkirche, Keulen 🇩🇪
09/02: Matilda Mann | TivoliVredenburg, Utrecht
13/02: Magdalena Bay | De Roma, Antwerpen 🇧🇪
14/02: Magdalena Bay | TivoliVredenburg, Utrecht
24/02: Tei Shi | Botanique, Brussel 🇧🇪
25/02: Eefje de Visser | Vooruit, Gent 🇧🇪
03/03: Of Monsters and Men | Ancienne Belgique, Brussel 🇧🇪
04/03: C½ur de Pirate | Ancienne Belgique, Brussel 🇧🇪
05/03: Yumi Zouma | Trix, Antwerpen 🇧🇪
18/03: Belle and Sebastian presents If You're Feeling Sinister | Stadthalle Köln 🇩🇪
20/03: Eefje de Visser | Theater Rotterdam
29/03: Stella Donnelly | Botanique, Brussel 🇧🇪
15/04: Tom Smith | Onze-Lieve-Vrouwekerk van Laeken, Brussel 🇧🇪
17/04: Melody's Echo Chamber | Botanique, Brussel 🇧🇪
21/04: Big Thief | AFAS Live, Amsterdam
02/05: Louane | Melkweg, Amsterdam
04/05: Tame Impala | Ziggo Dome, Amsterdam
12/06 t/m 14/06: Best Kept Secret 2026 | Beekse Bergen, Hilvarenbeek
03/07 t/m 05/07: Down the Rabbit Hole 2026 | De Groene Heuvels, Ewijk
Last but not least!!
24/11/27: Laura Pausini GODIN| Ziggo Dome, Amsterdam
Stiekem met je gedanstquote:Op woensdag 31 december 2025 17:44 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Stiekem vind ik niet zo best, deze daarentegen is gewoon prima.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Klinkt als een utopie.quote:Op woensdag 31 december 2025 17:43 schreef alopio het volgende:
Imagine there’s no marco
Its easy if you try
No bankzitter, no blof
Imagine al the people
Living zonder suzan en freekBuren wordt doorgeschoven naar morgen
Anti-oorlogsliederen zijn er zatquote:Op woensdag 31 december 2025 17:43 schreef Gretzl het volgende:
Kent iemand nog een paar nummers die in hetzelfde thema passen?
[ link | afbeelding ]
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_anti-war_songs![]()
Ga echt ff volledig uit m'n plaat dan.quote:Op woensdag 31 december 2025 17:44 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Zit klaar voor RATM
Nog maar even door Borsatan heenworstelen zo![]()
![]()
Dat is pure bluf.quote:Op woensdag 31 december 2025 17:43 schreef alopio het volgende:
Imagine there’s no marco
Its easy if you try
No bankzitter, no blof
Imagine al the people
Living zonder suzan en freek![]()
![]()
net als jijquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
hey, we hoeven het in ieder geval nu niet meer zelf op ruimenquote:Op woensdag 31 december 2025 17:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Waarom heb jij niet gewoon een echt leuke forumnaam gekozen ipv Irmak_Spermabak- Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
![]()
Wacht even. JE weet dat je drie keer achter elkaar naar Eefje de Visser gaat?quote:Op woensdag 31 december 2025 17:45 schreef Gretzl het volgende:
[..]
01/17: Candlelight - Het beste van Ludovico Einaudi @ Muziekgebouw Eindhoven
03/02: The Beaches | Melkweg, Amsterdam
04/02: Eefje de Visser | Kulturhaus Peter Edel, Berlijn 🇩🇪
05/02: Eefje de Visser | Knust, Hamburg 🇩🇪
06/02: Eefje de Visser | Kulturkirche, Keulen 🇩🇪
09/02: Matilda Mann | TivoliVredenburg, Utrecht
13/02: Magdalena Bay | De Roma, Antwerpen 🇧🇪
14/02: Magdalena Bay | TivoliVredenburg, Utrecht
24/02: Tei Shi | Botanique, Brussel 🇧🇪
25/02: Eefje de Visser | Vooruit, Gent 🇧🇪
03/03: Of Monsters and Men | Ancienne Belgique, Brussel 🇧🇪
04/03: C½ur de Pirate | Ancienne Belgique, Brussel 🇧🇪
05/03: Yumi Zouma | Trix, Antwerpen 🇧🇪
18/03: Belle and Sebastian presents If You're Feeling Sinister | Stadthalle Köln 🇩🇪
20/03: Eefje de Visser | Theater Rotterdam
29/03: Stella Donnelly | Botanique, Brussel 🇧🇪
15/04: Tom Smith | Onze-Lieve-Vrouwekerk van Laeken, Brussel 🇧🇪
17/04: Melody's Echo Chamber | Botanique, Brussel 🇧🇪
21/04: Big Thief | AFAS Live, Amsterdam
02/05: Louane | Melkweg, Amsterdam
04/05: Tame Impala | Ziggo Dome, Amsterdam
12/06 t/m 14/06: Best Kept Secret 2026 | Beekse Bergen, Hilvarenbeek
03/07 t/m 05/07: Down the Rabbit Hole 2026 | De Groene Heuvels, Ewijk
Last but not least!!
24/11/27: Laura Pausini GODIN| Ziggo Dome, AmsterdamWhere law ends, tyrrany begins.![]()
Had ook openlijk gemogen, maar die is wel nog oke inderdaad.quote:All Day I Dream About Stemlijsten![]()
Of volgens Ruud, het magnum opusquote:Op woensdag 31 december 2025 17:46 schreef alopio het volgende:
Dit is toch wel het ergste gedrocht van MarcoI am not lost, it's just I've no idea where I am![]()
Het magnus opus van Marco B. Ach ja.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Omdat ik Irmak heetquote:Op woensdag 31 december 2025 17:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Waarom heb jij niet gewoon een echt leuke forumnaam gekozen ipv Irmak_SpermabakBlaf me vol![]()
Alweer Supertramp?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Oh ik moet mijn dagelijkse sudoku nog spelen"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Stiekem dansje doen ipv naar dit gedrocht te luisteren?quote:
quote:
Zeker. En later zal hij beseffen dat het nummer heel speciaal is, aangezien zonder dit nummer zijn naam waarschijnlijk niet Lennon was geweest.quote:I love music |Ajax forever
Herinnering dat ondanks dat je geen strafbaar feit hebt begaan of bent vrijgesproken je acties nog steeds niet moraal oke zijn.Trotste mama van Ambar
Leg die krant lekker weg joh.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Zit meen ik een sample in van Crime of the Centuryquote:I am not lost, it's just I've no idea where I am![]()
![]()
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Marco is zelf rood. Een red flag.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Dus ik neem heel bewust het besluit
De krant leg ik weg
En de TV gaat uit
Ja, dat snap ik welIsn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.![]()
Is dit David Guetta?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Heb het hier al vaker gezegd deze week: als het A. Noniem van 3 hoog achter was geweest had heel NL hem als nog verkettertquote:Op woensdag 31 december 2025 17:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Herinnering dat ondanks dat je geen strafbaar feit hebt begaan of bent vrijgesproken je acties nog steeds moraal oke zijn."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die smurfendans straks is nog het ergste- Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Zij lijkt serieus op iemand die ik ken, maar ik kan me niet voorstellen dat ondanks dat ze op hoog niveau gitaar kan spelen, dat ze ooit bij Borsatan in de show mee zou spelenquote:
Dit inderdaadquote:Op woensdag 31 december 2025 17:47 schreef BillDauterive het volgende:
Hier ging ik altijd al slecht op. Nu nog iets meer.![]()
![]()
Geen setlists van Marco in Den Helder op setlist.fm
Genot.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Wat denk je als het Hassan uit een AZC wasquote:Op woensdag 31 december 2025 17:47 schreef Isorden het volgende:
[..]
Heb het hier al vaker gezegd deze week: als het A. Noniem van 3 hoog achter was geweest had heel NL hem als nog verkettert![]()
Kabouterdansed[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Die vent gaat hard.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
Dan was ie al gelynched.quote:Op woensdag 31 december 2025 17:48 schreef alopio het volgende:
[..]
Wat denk je als het Hassan uit een AZC was"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
Tekstueel hadden zijn schrijvers nog wel wat aardig was of dat er muzikaal best wel wat goed aan was. Maar dit is zowel muzikaal een grote rommel en die tekstquote:Op woensdag 31 december 2025 17:47 schreef BillDauterive het volgende:
Hier ging ik altijd al slecht op. Nu nog iets meer.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Hij ging zelf hard op iets anders...quote:Op woensdag 31 december 2025 17:48 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Die gifjes![]()
Ik ga hier echt hard opI love music |Ajax forever
quote:Op woensdag 31 december 2025 17:48 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Wat voor een absolute psychopaat moet je zijn om hier in deze context op te stemmenquote:Op woensdag 31 december 2025 17:48 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Wat voor een absolute psychopaat moet je zijn om hier in deze context op te stemmen![]()
als het meneer noniem was geweest had mevrouw de fanclubvoorzitster geen zaak aangespannenquote:Op woensdag 31 december 2025 17:47 schreef Isorden het volgende:
[..]
Heb het hier al vaker gezegd deze week: als het A. Noniem van 3 hoog achter was geweest had heel NL hem als nog verkettertOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ewbank voor dit heel groot.quote:Op woensdag 31 december 2025 17:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Die smurfendans straks is nog het ergsteAll Day I Dream About Stemlijsten![]()
Het is echt veeeeel te veeel Marco deze oudejaarsdagquote:Op woensdag 31 december 2025 17:46 schreef Tussle266 het volgende:
Hierna is het nog niet klaar. Ik zeg het maar vast.![]()
Vingers lekker in je mond.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Malieveld hooivorken.quote:Op woensdag 31 december 2025 17:48 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Wat voor een absolute psychopaat moet je zijn om hier in deze context op te stemmenAll Day I Dream About Stemlijsten![]()
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
Ik krijg van dit nummer wel een beetje Rage Against the Machine.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Ik durf hem aan.
Hij heeft geld toegeschoven om vrij gesproken te worden.
Al die details in de zaak zou ik hem nooit vrij pleiten. Viespeuk dat het is![]()
Vandaag is rood de vlag die Marco overal had moeten zienTrotste mama van Ambar
Mensen die hierop stemmen verdienen een enkeltje PokrovskLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Bezorger is zodanig laat dat ik toch denk dat ie niet meer komt
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
En elke keer bij Marco gaat het publiek in het café ook helemaal los he
Da's mooi klote.quote:Op woensdag 31 december 2025 17:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bezorger is zodanig laat dat ik toch denk dat ie niet meer komtAnd what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
quote:Op woensdag 31 december 2025 17:50 schreef Newone82 het volgende:
Ik durf hem aan.
Al die details in de zaak zou ik hem nooit vrij pleiten. Viespeuk dat het isNederland is gewoon een functionerende rechtsstaat
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Eerste vuurwerkdode?quote:Op woensdag 31 december 2025 17:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bezorger is zodanig laat dat ik toch denk dat ie niet meer komtLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Retardsquote:Op woensdag 31 december 2025 17:51 schreef Redefine het volgende:
En elke keer bij Marco gaat het publiek in het café ook helemaal los he![]()
STEMPLAATSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. 0052 (0047) Rage Against The Machine - Killing In The Name
0087 (0087) The Beatles - Blackbird
0117 (0064) U2 - Sunday Bloody Sunday
0118 (0095) Pink Floyd - Another Brick In The Wall
0136 (0140) Creedence Clearwater Revival - Fortunate Son
0240 (0160) De Dijk - Dansen Op De Vulkaan
0287 (0409) Doe Maar - De Bom
0332 (0297) Iron Maiden - Run To The Hills
0356 (0331) Nena - 99 Luftballons
0433 (0540) Neil Young - Old Man*
0569 (0531) Boudewijn de Groot - Welterusten Mijnheer De President
0582 (0565) Neil Young - Rockin' In The Free World
0603 (0863) Aretha Franklin - Respect
0747 (0788) Neil Young - Like A Hurricane*
0785 (1046) Neil Young - Harvest Moon
0964 (1106) Bob Dylan - Blowin' In The Wind*
1060 (1455) Kate Bush - Army Dreamers*
1067 (0981) Arctic Monkeys - When The Sun Goes Down*
1150 (1512) Sam Cooke - A Change Is Gonna Come*
1177 (1184) Midnight Oil - Beds Are Burning
1206 (1196) Rammstein - Amerika*
1268 (1220) Crosby, Stills, Nash & Young - Almost Cut My Hair*
1487 (1596) Tracy Chapman - Talkin' Bout A Revolution
1643 (1458) Peter Gabriel - Biko*
1692 (1563) Orchestral Manoeuvres In The Dark - Enola Gay
1926 (1847) Frankie Goes to Hollywood - Two Tribes*|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ja, zoiets plaatste ik net ook op twitterquote:Op woensdag 31 december 2025 17:50 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Vandaag is rood, de kleur van de kaarten.(net voordat ik jouw bericht las
)
Hij hoorde Marco aanstaan en is omgekeerdquote:Op woensdag 31 december 2025 17:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bezorger is zodanig laat dat ik toch denk dat ie niet meer komt
Terecht wel, voor die terreur krijgt die niet betaald![]()
RATM
Bekijk deze YouTube-videoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@ArnieAlberts ALERT!!Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Het zit er weer op voor Ruud. Hij is er weer voor 51 weken vanaf. Goddank denkt hij.Rini dankjewel.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wauw wat gedurfd van je om dat op een forumpje lekker anoniem te doen.quote:Op woensdag 31 december 2025 17:50 schreef Newone82 het volgende:
Ik durf hem aan.
Al die details in de zaak zou ik hem nooit vrij pleiten. Viespeuk dat het is
Je moet wel echt enorm grote ballen hebben om dat lef te hebben.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Snap niet dat hij ieder jaar nog slechter de Top2000 kan presenteren…quote:Op woensdag 31 december 2025 17:51 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Het zit er weer op voor Ruud. Hij is er weer voor 51 weken vanaf. Goddank denkt hij.![]()
Deze lijkt me toch op de unaniem gewaardeerde lijst te staan hier, of niet?I am not lost, it's just I've no idea where I am![]()
Dit is dan wel weer lekker ter compensatie.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Ik alleen Prophets of Rage:quote:Op woensdag 31 december 2025 17:52 schreef alopio het volgende:
1x live gezien, wat was dat wen GENOT
Edit this setlist | More Prophets of Rage setlists|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
DDDDDDDEEEEEEEEEEESTRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY![]()
![]()
KARAOKEGENOT
@ieniminimuis @PippenScottie @BillDauterive @Gale_Boetticher
Karaokeplaatjes in de Top 2000SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rest van de lijst niet meer kunnen updaten dit jaar
6 hele mooie.quote:Op woensdag 31 december 2025 17:53 schreef Newone82 het volgende:
Zit pas op 2 oliebollen vandaag. Jullie?Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
Duizend bommen en granaten!
Hier worden ook wat mensen vermoord in de naam van....Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses![]()
AND NOW YOU'RE OUT OF CONTROL!
AND NOW YOU'RE OUT OF CONTROL!I love music |Ajax forever
Ik ga straks ook naar Wageningen, moet ik al bang worden?quote:
Is wel Noordwest waar m'n vrienden wonenBloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Volgend jaar zal die er vast wel weer bij zijn. Maar zet hem dan lekker in de nacht en haal Tim of Tanaz naar overdag.quote:Op woensdag 31 december 2025 17:51 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Het zit er weer op voor Ruud. Hij is er weer voor 51 weken vanaf. Goddank denkt hij.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
3quote:Op woensdag 31 december 2025 17:53 schreef Newone82 het volgende:
Zit pas op 2 oliebollen vandaag. Jullie?
Hoppa.
Tienerdochter gaat helemaal los hier. Toch nog een stukje opvoeding geslaagd
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz![]()
Forum is nog altijd je mening mogen geven. En ja, ik mag die mening geven.quote:Op woensdag 31 december 2025 17:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
wauw wat gedurfd van je om dat op een forumpje lekker anoniem te doen.
Je moet wel echt enorm grote ballen hebben om dat lef te hebben.
Vindt het maar verdacht als je de details in die gehele zaak leest. Hij is gewoon een viespeuk.![]()
Killing in the name of Ambar
Death to fireworkTrotste mama van Ambar
Trots l!!!quote:Op woensdag 31 december 2025 17:54 schreef Knutknuttsson het volgende:
Hoppa.
Tienerdochter gaat helemaal los hier. Toch nog een stukje opvoeding geslaagd![]()
0.quote:Op woensdag 31 december 2025 17:53 schreef Newone82 het volgende:
Zit pas op 2 oliebollen vandaag. Jullie?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Verspreid over Wageningen wordt al 2 weken cobra's afgestoken enzoquote:Op woensdag 31 december 2025 17:54 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ik ga straks ook naar Wageningen, moet ik al bang worden?
Is wel Noordwest waar m'n vrienden wonenTrotste mama van Ambar
Dit kan niet.quote:Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
ik ben jaloers op je lefquote:Op woensdag 31 december 2025 17:54 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Forum is nog altijd je mening mogen geven. En ja, ik mag die mening geven.
Vindt het maar verdacht als je de details in die gehele zaak leest. Hij is gewoon een viespeuk.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
0 tot dusver.quote:Op woensdag 31 december 2025 17:53 schreef Newone82 het volgende:
Zit pas op 2 oliebollen vandaag. Jullie?
Vraag me af of er vanavond uberhaupt oliebollen zullen zijn, heb alleen negatieve signalen erover gehoord tot dusver
Ik ben even een tijdje weg. Ik denk wel voor 0.00 nog eens terug te zijn. Maar anders ben ik er vanaf morgen weer 51,5 week (of hoe lang deze plek ook nog blijft bestaan) om dingen te roepen die toch niet uitkomen. Nou ja, behalve als ze over Freek gaan.All Day I Dream About Stemlijsten![]()
Amber alert?quote:Op woensdag 31 december 2025 17:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Killing in the name of Ambar
Death to fireworkHaters can be so lame and vicious
quote:Op woensdag 31 december 2025 17:55 schreef Tussle266 het volgende:
Ik ben even een tijdje weg. Ik denk wel voor 0.00 nog eens terug te zijn. Maar anders ben ik er vanaf morgen weer 51,5 week (of hoe lang deze plek ook nog blijft bestaan) om dingen te roepen die toch niet uitkomen. Nou ja, behalve als ze over Freek gaan.![]()
![]()
Mijn moeder ging rond 16 uur halen en ben nog niet beneden geweest daarna.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
1 oliebol gehad want die zat per ongeluk in de bak met appelflappen en krentebollen.
tja en dat hoort natuurlijk nietOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
quote:Op woensdag 31 december 2025 17:55 schreef Tussle266 het volgende:
Ik ben even een tijdje weg. Ik denk wel voor 0.00 nog eens terug te zijn. Maar anders ben ik er vanaf morgen weer 51,5 week (of hoe lang deze plek ook nog blijft bestaan) om dingen te roepen die toch niet uitkomen. Nou ja, behalve als ze over Freek gaan.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Ah dat is de machine waartegen ze ragen.quote:Buren wordt doorgeschoven naar morgen
FUCK YOU I WONT DO WHAT YOU TELL ME
MOTHERFUCKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
Iig een goeie jaarwisseling!quote:Op woensdag 31 december 2025 17:55 schreef Tussle266 het volgende:
Ik ben even een tijdje weg. Ik denk wel voor 0.00 nog eens terug te zijn. Maar anders ben ik er vanaf morgen weer 51,5 week (of hoe lang deze plek ook nog blijft bestaan) om dingen te roepen die toch niet uitkomen. Nou ja, behalve als ze over Freek gaan.- Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
FUCK YOU TOO!quote:Op woensdag 31 december 2025 17:55 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Haters can be so lame and vicious
Mijn dochter probeert een dansje met de hondquote:Op woensdag 31 december 2025 17:54 schreef Knutknuttsson het volgende:
Hoppa.
Tienerdochter gaat helemaal los hier. Toch nog een stukje opvoeding geslaagdNo Dukes of Hazzard in the classroom![]()
Dan is het oudejaarsfeest niet compleet.quote:Op woensdag 31 december 2025 17:55 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
0 tot dusver.
Vraag me af of er vanavond uberhaupt oliebollen zullen zijn, heb alleen negatieve signalen erover gehoord tot dusver
3 jaar geleden zat ik in Azië met oud op nieuw. Missen die oliebollen 😂![]()
Fijne jaarwisseling alvastquote:Op woensdag 31 december 2025 17:55 schreef Tussle266 het volgende:
Ik ben even een tijdje weg. Ik denk wel voor 0.00 nog eens terug te zijn. Maar anders ben ik er vanaf morgen weer 51,5 week (of hoe lang deze plek ook nog blijft bestaan) om dingen te roepen die toch niet uitkomen. Nou ja, behalve als ze over Freek gaan.
En hopelijk zijn we er over een jaar gewoon weer allemaal bij hier
Ik ga mezelf voorbereiden op vanavond, heel veel plezier nog met de laatste uurtjes hier en iedereen alvast de beste wensen, dat 2026 alles mag brengen voor jullie qua gezondheid, geluk, liefde en Fok!Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: