Wat speel je?quote:Op woensdag 31 december 2025 17:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Kiki Schippers, Eefje de Visser, The Kik die Boudewijn de Groot doet, Best Kept Secret, The Tallest Man on Earth, en met Gluren bij de Buren treed ik zelf op met mn groep
Openluchtheater in Antwerpen, lijkt me ook wel een toffe locatiequote:Op woensdag 31 december 2025 17:34 schreef Raceneus het volgende:
[..]
Oe, die laatste lijkt mij ook interessant!
Nee, dat is dit niet voor zover ik weet. Gewoon een matineevoorstelling.quote:Op woensdag 31 december 2025 17:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja en nog iemand onder de naam Neveldieren
Niet o populair?quote:Op woensdag 31 december 2025 17:31 schreef Gunner het volgende:
Ik doe niet aan concerten. Ben 1x in mijn leven geweest naar Nada Surf in Tivoli.
De uitzondering.
Haha geintje met vrienden. Scheelt dat ik op 5 minuten van Gelredome woonquote:
Ik ben sowieso niet van de bevrijdingsdagfestivals enzoquote:Op woensdag 31 december 2025 17:34 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wel eens geweest? Dit jaar was ik er voor het eerst, maar ik vond het zo leuk, dat ik eigenlijk niet meer naar een groot bevrijdingsfestival wil.
De hardstyle versie.quote:Op woensdag 31 december 2025 17:31 schreef Isorden het volgende:
[..]
Jij houd niet van de vuurwerk remix?
Duizend!quote:Op woensdag 31 december 2025 17:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Volgens mij verkochten ze dit jaar bommen en granaten ipv vuurwerl
Heeft wel een paar leuke eigen nummertjes, die destijds ook in de top-40 stondenquote:Op woensdag 31 december 2025 17:25 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Adam Lambert. Die is wel iets beter ja
Fijne jaarwisselingquote:Op woensdag 31 december 2025 17:23 schreef TLC het volgende:
Graag wil ik bij deze iedereen alvast een voorspoedig 2026 wensen met al het goeds en dat het slechte maar even achterwege mag blijven.
Een gelukkig nieuwjaar allemaal !
![]()
![]()
![]()
Ghost Townquote:Op woensdag 31 december 2025 17:36 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Heeft wel een paar leuke eigen nummertjes, die destijds ook in de top-40 stonden
OLT Rivierenhof is geweldigquote:Op woensdag 31 december 2025 17:35 schreef camilero het volgende:
[..]
Openluchtheater in Antwerpen, lijkt me ook wel een toffe locatie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |