Dat is pure bluf.quote:Op woensdag 31 december 2025 17:43 schreef alopio het volgende:
Imagine there’s no marco
Its easy if you try
No bankzitter, no blof
Imagine al the people
Living zonder suzan en freek
net als jijquote:
hey, we hoeven het in ieder geval nu niet meer zelf op ruimenquote:Op woensdag 31 december 2025 17:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Waarom heb jij niet gewoon een echt leuke forumnaam gekozen ipv Irmak_Spermabak
Wacht even. JE weet dat je drie keer achter elkaar naar Eefje de Visser gaat?quote:Op woensdag 31 december 2025 17:45 schreef Gretzl het volgende:
[..]
01/17: Candlelight - Het beste van Ludovico Einaudi @ Muziekgebouw Eindhoven
03/02: The Beaches | Melkweg, Amsterdam
04/02: Eefje de Visser | Kulturhaus Peter Edel, Berlijn 🇩🇪
05/02: Eefje de Visser | Knust, Hamburg 🇩🇪
06/02: Eefje de Visser | Kulturkirche, Keulen 🇩🇪
09/02: Matilda Mann | TivoliVredenburg, Utrecht
13/02: Magdalena Bay | De Roma, Antwerpen 🇧🇪
14/02: Magdalena Bay | TivoliVredenburg, Utrecht
24/02: Tei Shi | Botanique, Brussel 🇧🇪
25/02: Eefje de Visser | Vooruit, Gent 🇧🇪
03/03: Of Monsters and Men | Ancienne Belgique, Brussel 🇧🇪
04/03: C½ur de Pirate | Ancienne Belgique, Brussel 🇧🇪
05/03: Yumi Zouma | Trix, Antwerpen 🇧🇪
18/03: Belle and Sebastian presents If You're Feeling Sinister | Stadthalle Köln 🇩🇪
20/03: Eefje de Visser | Theater Rotterdam
29/03: Stella Donnelly | Botanique, Brussel 🇧🇪
15/04: Tom Smith | Onze-Lieve-Vrouwekerk van Laeken, Brussel 🇧🇪
17/04: Melody's Echo Chamber | Botanique, Brussel 🇧🇪
21/04: Big Thief | AFAS Live, Amsterdam
02/05: Louane | Melkweg, Amsterdam
04/05: Tame Impala | Ziggo Dome, Amsterdam
12/06 t/m 14/06: Best Kept Secret 2026 | Beekse Bergen, Hilvarenbeek
03/07 t/m 05/07: Down the Rabbit Hole 2026 | De Groene Heuvels, Ewijk
Last but not least!!
24/11/27: Laura Pausini GODIN| Ziggo Dome, Amsterdam
Had ook openlijk gemogen, maar die is wel nog oke inderdaad.quote:
Of volgens Ruud, het magnum opusquote:Op woensdag 31 december 2025 17:46 schreef alopio het volgende:
Dit is toch wel het ergste gedrocht van Marco
Omdat ik Irmak heetquote:Op woensdag 31 december 2025 17:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Waarom heb jij niet gewoon een echt leuke forumnaam gekozen ipv Irmak_Spermabak
Stiekem dansje doen ipv naar dit gedrocht te luisteren?quote:
quote:
Zeker. En later zal hij beseffen dat het nummer heel speciaal is, aangezien zonder dit nummer zijn naam waarschijnlijk niet Lennon was geweest.quote:
Zit meen ik een sample in van Crime of the Centuryquote:
Heb het hier al vaker gezegd deze week: als het A. Noniem van 3 hoog achter was geweest had heel NL hem als nog verkettertquote:Op woensdag 31 december 2025 17:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Herinnering dat ondanks dat je geen strafbaar feit hebt begaan of bent vrijgesproken je acties nog steeds moraal oke zijn.
Zij lijkt serieus op iemand die ik ken, maar ik kan me niet voorstellen dat ondanks dat ze op hoog niveau gitaar kan spelen, dat ze ooit bij Borsatan in de show mee zou spelenquote:
Dit inderdaadquote:Op woensdag 31 december 2025 17:47 schreef BillDauterive het volgende:
Hier ging ik altijd al slecht op. Nu nog iets meer.
Wat denk je als het Hassan uit een AZC wasquote:Op woensdag 31 december 2025 17:47 schreef Isorden het volgende:
[..]
Heb het hier al vaker gezegd deze week: als het A. Noniem van 3 hoog achter was geweest had heel NL hem als nog verkettert
Dan was ie al gelynched.quote:Op woensdag 31 december 2025 17:48 schreef alopio het volgende:
[..]
Wat denk je als het Hassan uit een AZC was
Tekstueel hadden zijn schrijvers nog wel wat aardig was of dat er muzikaal best wel wat goed aan was. Maar dit is zowel muzikaal een grote rommel en die tekstquote:Op woensdag 31 december 2025 17:47 schreef BillDauterive het volgende:
Hier ging ik altijd al slecht op. Nu nog iets meer.
Hij ging zelf hard op iets anders...quote:Op woensdag 31 december 2025 17:48 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Die gifjes![]()
Ik ga hier echt hard op
quote:Op woensdag 31 december 2025 17:48 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Wat voor een absolute psychopaat moet je zijn om hier in deze context op te stemmen
quote:Op woensdag 31 december 2025 17:48 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Wat voor een absolute psychopaat moet je zijn om hier in deze context op te stemmen
als het meneer noniem was geweest had mevrouw de fanclubvoorzitster geen zaak aangespannenquote:Op woensdag 31 december 2025 17:47 schreef Isorden het volgende:
[..]
Heb het hier al vaker gezegd deze week: als het A. Noniem van 3 hoog achter was geweest had heel NL hem als nog verkettert
Ewbank voor dit heel groot.quote:Op woensdag 31 december 2025 17:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Die smurfendans straks is nog het ergste
Het is echt veeeeel te veeel Marco deze oudejaarsdagquote:Op woensdag 31 december 2025 17:46 schreef Tussle266 het volgende:
Hierna is het nog niet klaar. Ik zeg het maar vast.
Malieveld hooivorken.quote:Op woensdag 31 december 2025 17:48 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Da's mooi klote.quote:Op woensdag 31 december 2025 17:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bezorger is zodanig laat dat ik toch denk dat ie niet meer komt
quote:Op woensdag 31 december 2025 17:50 schreef Newone82 het volgende:
Ik durf hem aan.
Hij heeft geld toegeschoven om vrij gesproken te worden.
Al die details in de zaak zou ik hem nooit vrij pleiten. Viespeuk dat het is
Eerste vuurwerkdode?quote:Op woensdag 31 december 2025 17:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bezorger is zodanig laat dat ik toch denk dat ie niet meer komt
Retardsquote:Op woensdag 31 december 2025 17:51 schreef Redefine het volgende:
En elke keer bij Marco gaat het publiek in het café ook helemaal los he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |