Of is Fok tegenwoordig te goed voor scheetgrappen?quote:Op woensdag 31 december 2025 17:37 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Het is ineens winderig zeg
Wel hard gezakt.quote:
Mijn overgrootvader en zijn voorouders komen ervandaan. Familielid was buurman van die kelderquote:Op woensdag 31 december 2025 17:41 schreef Berkery het volgende:
Ruinerwold ligt hier om de hoek. Komt wel heel dichtbij zo.
wil je een sticker?quote:Op woensdag 31 december 2025 17:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
1 seconde voordat de tv op standby zou gaan op afstandbediening gedrukt #lifegoals
https://www.rollingstone.(...)rgetting-1235489464/quote:John Lennon’s Son Sean Says the ‘Younger Generation’ Could Forget the Beatles
quote:Op woensdag 31 december 2025 17:43 schreef alopio het volgende:
Imagine there’s no marco
Its easy if you try
No bankzitter, no blof
Imagine al the people
Living zonder suzan en freek
die is op anoniem gegaan toch?quote:
Ja, je merkt het al in de Top dit jaar.quote:Op woensdag 31 december 2025 17:43 schreef jcdragon het volgende:
[..]
https://www.rollingstone.(...)rgetting-1235489464/
Ik zie geen overkoepelend thema.quote:Op woensdag 31 december 2025 17:43 schreef Gretzl het volgende:
Kent iemand nog een paar nummers die in hetzelfde thema passen?
[ link | afbeelding ]
Stiekem vind ik niet zo best, deze daarentegen is gewoon prima.quote:
Omdat het kan.quote:Op woensdag 31 december 2025 17:44 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
Waarom gaan die mensen niet gewoon naar een echte leuke kroeg ipv 50 minuten daar staan?
Waarom heb jij niet gewoon een echt leuke forumnaam gekozen ipv Irmak_Spermabakquote:Op woensdag 31 december 2025 17:44 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
Waarom gaan die mensen niet gewoon naar een echte leuke kroeg ipv 50 minuten daar staan?
Omdat tvquote:Op woensdag 31 december 2025 17:44 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
01/17: Candlelight - Het beste van Ludovico Einaudi @ Muziekgebouw Eindhovenquote:Op woensdag 31 december 2025 17:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Welke concerten hebben jullie op de planning?
Stiekem met je gedanstquote:Op woensdag 31 december 2025 17:44 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Stiekem vind ik niet zo best, deze daarentegen is gewoon prima.
Klinkt als een utopie.quote:Op woensdag 31 december 2025 17:43 schreef alopio het volgende:
Imagine there’s no marco
Its easy if you try
No bankzitter, no blof
Imagine al the people
Living zonder suzan en freek
Anti-oorlogsliederen zijn er zatquote:Op woensdag 31 december 2025 17:43 schreef Gretzl het volgende:
Kent iemand nog een paar nummers die in hetzelfde thema passen?
[ link | afbeelding ]
Ga echt ff volledig uit m'n plaat dan.quote:Op woensdag 31 december 2025 17:44 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Zit klaar voor RATM
Nog maar even door Borsatan heenworstelen zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |