Zonde gewoon, zonde.quote:
nou nou nou doe nou niet alsof ik heel hard gewerkt heb.quote:
Gewoon opdonderen met die kut modsquote:
Hoe leren we van onze fouten als het bestaan uitgewist wordt?quote:
@van_Doppeldouchequote:Op dinsdag 30 december 2025 22:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Inderdaad, het badwater is ververst. We gaan nu weer door.
WE HEBBEN JE NODIGquote:Op dinsdag 30 december 2025 22:44 schreef Doevelaer het volgende:
Ik ben potjandorie heel even m’n zoon troosten en direct wordt het bad volgescheten. Wat is dit voor een aids
Gelukkig hebben we een nieuwe kunnen makenquote:
Nee dit is goed. als je ziet wat er van komt hou je die onzin voortaan wel bij jequote:Op dinsdag 30 december 2025 22:44 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Gewoon opdonderen met die kut mods
Je verdient een lintje meisquote:Op dinsdag 30 december 2025 22:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
nou nou nou doe nou niet alsof ik heel hard gewerkt heb.
Kwaad dagjesvolk is weg die andere Nederlander kennen ze niet.quote:
Dit gaat diep.quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hoe leren we van onze fouten als het bestaan uitgewist wordt?
En dat terwijl het verwijderen van de groene kikvors dit evenement zo veel mooier maakt.quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Kwaad dagjesvolk is weg die andere Nederlander kennen ze niet.
Alleen de beste kenne blijven. @:de_boswachter
Present.
Een sfeerimpressie:quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:45 schreef Doevelaer het volgende:
Er zijn posts verdwenen, kan niet eens zien wat voor een TROEP er aangericht is door Zippy
Mensen die de geschiedenis uit willen wissen hebben vaak zelf een slecht geweten.quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hoe leren we van onze fouten als het bestaan uitgewist wordt?
Daarom.quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:46 schreef Zorro het volgende:
[..]
En dat terwijl het verwijderen van de groene kikvors dit evenement zo veel mooier maakt.
Dat is een schijnheilige heb ik weer gemerkt.quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
De_boswachter denkt dat ie ook het groot licht heeft uitgevonden
Niet stoken.quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:47 schreef OmniRocket het volgende:
Ik heb het gevoel dat de mods de pijlen op elkaar aan het richten zijn
Oef hier is iemand gefrustreerd. Ik laat je dit bad niet vol schijten Belgje.quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
De_boswachter denkt dat ie ook het groot licht heeft uitgevonden
Ik sta achter je, kakbelg.quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Oef hier is iemand gefrustreerd. Ik laat je dit bad niet vol schijten Belgje.
Neejohquote:Op dinsdag 30 december 2025 22:47 schreef OmniRocket het volgende:
Ik heb het gevoel dat de mods de pijlen op elkaar aan het richten zijn
Hallo vriend!quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:47 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat is een schijnheilige heb ik weer gemerkt.
Capu niet vanavond.quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ja Belgenhatertje, beetje gefrustreerd omdat je in KLB niet zo geliefd bent?
Men zou dat eens met andere spelers moeten vergelijkenquote:
Nr20 over dit jaar. Kan na aankomend WK ver gaan weg zakken.quote:
Andy vindt dit geen leuke opmerking.quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:51 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik blijf het zeggen: afvallen is uitvallen.
Als Gerrie een beroerte krijgt hoor je het verschil niet.quote:
quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Andy vindt dit geen leuke opmerking.
Dat is nog zijn minste zorg qua gezondheid denk ik.quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:52 schreef Alaphilippe_ het volgende:
The Feather is morgen zijn stem kwijt.
Daarom is het ook mond, spraak, arm...quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:52 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Als Gerrie een beroerte krijgt hoor je het verschil niet.
Andy Fordham viel af en ging dood.quote:
Bieralarmquote:Op dinsdag 30 december 2025 22:52 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Daarom is het ook mond, spraak, arm...
OOh fordham tuurlijk. Die was al besprokenquote:Op dinsdag 30 december 2025 22:53 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Andy Fordham viel af en ging dood.
Jammer dat die schijtlolitems al zijn opgenomen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:52 schreef Alaphilippe_ het volgende:
The Feather is morgen zijn stem kwijt.
quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:51 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik blijf het zeggen: afvallen is uitvallen.
Ik ga gewoon bier halen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:52 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Daarom is het ook mond, spraak, arm...
Die kreeg het daarna er allemaal weer bij (lol)quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:53 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Andy Fordham viel af en ging dood.
quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die kreeg het daarna er allemaal weer bij (lol)
Niet na z'n doodquote:Op dinsdag 30 december 2025 22:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die kreeg het daarna er allemaal weer bij (lol)
Commerciële rommel!quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:55 schreef OmniRocket het volgende:
pauze na de eerste set sloopt het ritme direct :-(
Niet stokenquote:Op dinsdag 30 december 2025 22:56 schreef de_boswachter het volgende:
Er heerst een gespannen sfeertje hier.
Leugens!quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:56 schreef Szura het volgende:
Doets gaat dit scorend niet kunnen bijhouden
Lekker chill langs je heen laten gaan maatquote:Op dinsdag 30 december 2025 22:56 schreef de_boswachter het volgende:
Denk het ook niet neequote:Op dinsdag 30 december 2025 22:56 schreef Szura het volgende:
Doets gaat dit scorend niet kunnen bijhouden
Is al weer goed.quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:57 schreef yvonne het volgende:
Ik let ff niet op en meteen is get raak. Komop, dit is DRT, gezelligste forumpje Dat er is. Met VBL.
quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:56 schreef heywoodu het volgende:
Lekker chill langs je heen laten gaan maat
Dan treedt het hawkeye® systeem in werking.quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:57 schreef vul_maar_in het volgende:
Doets moet minimaal 1 set achter staan voor zijn ultra instinct.
Ja sorry broeder, verder ben je een toffe user.quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:56 schreef de_boswachter het volgende:
Ik zie hier dan ook alleen gezelligheid, waar gaat dit over?quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:57 schreef yvonne het volgende:
Ik let ff niet op en meteen is get raak. Komop, dit is DRT, gezelligste forumpje Dat er is. Met VBL.
met vers ververst waterquote:
Alweer zelfreinigend opgelost!quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:57 schreef yvonne het volgende:
Ik let ff niet op en meteen is het raak. Komop, dit is DRT, gezelligste forumpje Dat er is. Met VBL.
Je bent een goed mensquote:Op dinsdag 30 december 2025 22:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
met vers ververst water
en ja ik heb er warm water in gedaan zodat het niet eerst nog een half uur moest opwarmen
Allebeiquote:Op dinsdag 30 december 2025 22:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zit ie onder betablokkers of zonul emotie
23:15 ACHTER ELLY PELLY KOM DANquote:Op dinsdag 30 december 2025 22:59 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
DE VLAM SLAAT WEER IN DE PAN
KOM VECHTEN DAN UILSKUIKEN
Tegen mij zijn ze liefquote:
Woods?quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:55 schreef Wertha het volgende:
Dit WK mist nog een momentje ala:
[ afbeelding ]
Doorzuipenquote:Op dinsdag 30 december 2025 23:00 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Neee ik heb teveel bier over.
Ik loop even naar de garage en pik me een Klokje uit de tray als je het niet erg vind. Kom er bij je op terug.quote:
Akkoordquote:Op dinsdag 30 december 2025 23:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik loop even naar de garage en pik me een Klokje uit de tray als je het niet erg vind. Kom er bij je op terug.
Nou nou nou nouquote:Op dinsdag 30 december 2025 23:00 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Hitler: I seldom hear complaints
8.3quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hoe tof vinden jullie dit WK op basis van cijfer van 0 (zeer slecht) tot 10 ()
Nog ideeen voor nieuw format?quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
Een 8.3, paar mooie partijen, paar leuke verrassingen, prima.quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ja ben ik ook erg benieuwd naar. Belg heeft altijd goede ideeën.quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nog ideeen voor nieuw format?
Ligt eraan of die tandarts ook naar de swingersclub gaat.quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:02 schreef de_boswachter het volgende:
Zou Co ooit naar de tandarts gaan?
5 reetenquote:Op dinsdag 30 december 2025 23:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
4.0/4.5quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hoe duur is de bier?quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:14 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ben meerdere malen in beeld geweest ja, aldus mijn vriendin
Kom er maar in @capuchon_jongenquote:Op dinsdag 30 december 2025 23:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja ben ik ook erg benieuwd naar. Belg heeft altijd goede ideeën.
Ik was in februari op een beurs waar Co op een stand stond te speren. Was door een bedrijf ingehuurdquote:Op dinsdag 30 december 2025 23:02 schreef de_boswachter het volgende:
Zou Co ooit naar de tandarts gaan?
Fiere 8.5quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
Geen idee, ik heb niets betaald.quote:
Hij sprak Engels?quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:00 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Hitler: I seldom hear complaints
Hier ben ik te oud voor, en jij ookquote:
Oh mijn rug doet zo'n pijn doet zo'n pijnquote:Op dinsdag 30 december 2025 23:03 schreef de_boswachter het volgende:
Ach Vinnie had last van zijn rug.
8 Quilindschy'squote:Op dinsdag 30 december 2025 23:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
Rokers mogen ook lachen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja die rooklach was echt ranzigMaar ik vond Vinny's verhaal wel geinig
Ja dat klopt wel. Maaar mijn neefjes en nichtjes roepen dit heel de dag door op het kerstfeestquote:Op dinsdag 30 december 2025 23:04 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Hier ben ik te oud voor, en jij ook
Altijd tegen Kjeld, dus eens met Joepquote:Op dinsdag 30 december 2025 23:04 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:Szura ik heb de laatste meltdown gemist
Joep Wennemars fileert Kjeld Nuis! De 23-jarige Wennemars haalde zojuist tegenover persbureau ANP hard uit naar Nuis. "Dit is niet het moment om erover te zeuren. Dat hadden we vier jaar geleden en twee jaar geleden kunnen doen en dat kunnen we na de Spelen doen."
Wennemars sprak zijn woorden uit vol adrenaline. "Ik ben boos omdat ik heel graag wilde winnen. En het doet me erg goed om op deze dag Kjeld Nuis eraf te rijden." Eens met Joep? 🤔
Al 20x verteld in zijn podcast. Wordt met de keer smeuïger.quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja die rooklach was echt ranzigMaar ik vond Vinny's verhaal wel geinig
jij komt op je neefjes en nichtjes?quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ja dat klopt wel. Maaar mijn neefjes en nichtjes roepen dit heel de dag door op het kerstfeest
kwam er slecht van
Vooral deze:quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:04 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Joep Wennemars fileert Kjeld Nuis! De 23-jarige Wennemars haalde zojuist tegenover persbureau ANP hard uit naar Nuis. "Dit is niet het moment om erover te zeuren. Dat hadden we vier jaar geleden en twee jaar geleden kunnen doen en dat kunnen we na de Spelen doen."
Wennemars sprak zijn woorden uit vol adrenaline. "Ik ben boos omdat ik heel graag wilde winnen. En het doet me erg goed om op deze dag Kjeld Nuis eraf te rijden." Eens met Joep? 🤔
quote:Waarom hij specifiek de naam van Nuis noemt? „Kjeld heeft veel lopen zeuren over van alles en nog wat. Ik ben het daar niet mee eens. Kjeld heeft zich nooit ingezet om de regels vroegtijdig te veranderen. Hij is niet aanwezig bij de atletenvergadering. Als hij er zelf belang bij heeft, dan begint hij te praten. We wisten allemaal dat het vandaag moest gebeuren. Hij was niet op de afspraak en ik wel.’’
Maar doe dat dan zonder die ongelooflijk ranzige rochel van uit de diepste krochten van het ademhalingssysteemquote:
Goed dit hé. Ook collega’s haten lul Kjeld.quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:04 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Probleem is dat we dat moeten doen voor we weer wat lucht kunnen verwerkenquote:Op dinsdag 30 december 2025 23:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar doe dat dan zonder die ongelooflijk ranzige rochel van uit de diepste krochten van het ademhalingssysteem![]()
sow koekoekquote:Op dinsdag 30 december 2025 23:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar doe dat dan zonder die ongelooflijk ranzige rochel van uit de diepste krochten van het ademhalingssysteem![]()
Ik kwam er slecht van:quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:05 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
jij komt op je neefjes en nichtjes?
Raar volk die Belgen
Oh ja dat snap ik wel.quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik kwam er slecht van:
Vertaling: Ik werd er slecht van. ziek van, misselijk van.
Ik zeg er niets meer over want ik ben ineens een ‘Belgenhater’.quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:05 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Raar volk die Belgen
Maar nou even heel eerlijk, verwacht je dat ik in mijn vrije tijd naar de podcast van Vincent van der Voort ga luisteren?quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Al 20x verteld in zijn podcast. Wordt met de keer smeuïger.
Ik ben een roker en voel mij niet aangesproken.quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heywoodu maakt rokers compleet belachelijk hier sow
En is niet waar het zit allemaal in het bovenste stukje, waar je bijna dode trilhaartjes nog net wat flegm weten te verzamelen.quote:
Terecht ook.quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nee hoor, dat doen ze zelf wel.quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dutroux'edquote:Op dinsdag 30 december 2025 23:05 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Raar volk die Belgen
Ja is best leuk man. Elke dag dit WK. Niks mis mee ouwe dibbes.quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar nou even heel eerlijk, verwacht je dat ik in mijn vrije tijd naar de podcast van Vincent van der Voort ga luisteren?
Al besproken in de WLR SCquote:Op dinsdag 30 december 2025 23:04 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Te veel vocht in de kelder?quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ja dat klopt wel. Maaar mijn neefjes en nichtjes roepen dit heel de dag door op het kerstfeest
kwam er slecht van
Dartsfitquote:Op dinsdag 30 december 2025 23:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
Bijna een hele zak mnm's verorberd
Ik ga het eens overwegen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja is best leuk man. Elke dag dit WK. Niks mis mee ouwe dibbes.
Lekkere schaal drie chocolade erbij gepaktquote:Op dinsdag 30 december 2025 23:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
Viesdik.quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jij bent niet viesdik toch?quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sorry maatjequote:Op dinsdag 30 december 2025 23:10 schreef R-woud93 het volgende:
Ik ben voor het café bij de mac geweest, 6,75 ofzo voor een Filet-O-Fish is werkelijk schandalig
Om 04:00 zitten we klaar.quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Straks om 04:00 die over vandaag online. Kijken wat hij over vriend MVG zegt.
quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:10 schreef R-woud93 het volgende:
Ik ben voor het café bij de mac geweest, 6,75 ofzo voor een Filet-O-Fish is werkelijk schandalig
Achquote:Op dinsdag 30 december 2025 23:10 schreef de_boswachter het volgende:
Vriend Zipportal is er bij gelapt.
Zien we dit WK ook niet meer terugquote:Op dinsdag 30 december 2025 23:10 schreef de_boswachter het volgende:
Vriend Zipportal is er bij gelapt jongens.
NSB-EDquote:Op dinsdag 30 december 2025 23:10 schreef de_boswachter het volgende:
Ik krijg bij Doets altijd het gevoel dat hij een soort gastspeler is, zeg maar ‘één van ons’ die tijdens het WK mee doet. Je eigen karakter die je kan besturen tegen de dartstoppers.quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:10 schreef Alaphilippe_ het volgende:
TV-speler Doets komt aan zijn limieten.
quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:11 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Zien we dit WK ook niet meer terug
Mac is voor dikzakken of tokkies.quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:10 schreef R-woud93 het volgende:
Heftig, hier schrik ik van.quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:11 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dit is wel een verroest frame maatje.quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:12 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Mac is voor dikzakken of tokkies.
Ook in DRT kan je verdwijnen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:10 schreef de_boswachter het volgende:
doets is weer doetsquote:Op dinsdag 30 december 2025 23:11 schreef vul_maar_in het volgende:
Doets komt NU terug. omdat de druk erop staat.
Soms moet je onderweg even wat eten, dit was mijn tweede keer dit jaar bij die tent, eerste keer alleen een ijsje gehaald.quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:12 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Mac is voor dikzakken of tokkies.
Gaan we niet erg missen toch?quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:10 schreef de_boswachter het volgende:
Er is hier op 2km voor mijn deur een nieuwe Mcdonalds geopend 3 maanden geleden en ik moet er telkens passeren voor naar mijn werk te gaan. Voordien moest ik 25km rijden voor een mcdonaldsquote:Op dinsdag 30 december 2025 23:10 schreef R-woud93 het volgende:
Of SPONTAAN opduikenquote:Op dinsdag 30 december 2025 23:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ook in DRT kan je verdwijnen.
akkoordquote:Op dinsdag 30 december 2025 23:13 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Soms moet je onderweg even wat eten, dit was mijn tweede keer dit jaar bij die tent, eerste keer alleen een ijsje gehaald.
Is dit een dreigement?quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ook in DRT kan je verdwijnen.
Zip is een beste poster verders.quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:13 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Gaan we niet erg missen toch?
Mes in de rug van Zippy ditquote:Op dinsdag 30 december 2025 23:13 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik zal mijn mentions missen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:13 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Namen en rugnummersquote:Op dinsdag 30 december 2025 23:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Of SPONTAAN opduiken
Genohoooot toetertjessssss
Het zegt vooral iets over jezelf hoe je dit bericht opvat.quote:
Ondertussen in huize Zipportal:quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:11 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Alsnog te vaak, dure tent voor wat je krijgtquote:Op dinsdag 30 december 2025 23:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Er is hier op 2km voor mijn deur een nieuwe Mcdonalds geopend 3 maanden geleden en ik moet er telkens passeren voor naar mijn werk te gaan. Voordien moest ik 25km rijden voor een mcdonalds
voordien ging ik misschien 2-3 keer per jaar naar de McDonalds maar nu sinds die zo dicht is al 3 keer in 2 maanden
Er bestaat enkel een 6-8-10 of Extra toch?quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:02 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
meer een twaalf fan. Ik ga over op het restantje rode wijn. laatste kans.
Wat gebeurt hierquote:Op dinsdag 30 december 2025 23:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Of SPONTAAN opduiken
Gaat wel.quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:13 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Jawel. Ik hou van Zip. Maar nu ging hij toch wel ietwat verquote:Op dinsdag 30 december 2025 23:13 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Sorry ik zit bij de maffia.quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het zegt vooral iets over jezelf hoe je dit bericht opvat.
Lood om oud ijzerquote:Op dinsdag 30 december 2025 23:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Zipportal is weg en Poepz0r keert terug. Raar.
Krijg nou tieten.quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Of SPONTAAN opduiken
Ouwe dibbesquote:Op dinsdag 30 december 2025 23:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
ja 1-2 daggies was ok. het was ook geen halszaak maar net bezijdens humor.quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jawel. Ik hou van Zip. Maar nu ging hij toch wel ietwat verMaar geef hem twee dagen ban ofzo en laat hem halve en finale meeposten. Iedereen maakt fouten. Hier gebeurt nooit iets normaal gesproken.
quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Of SPONTAAN opduiken
Dat anti NL gedoe vind ik een beetje vermoeiend.quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:13 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Zip is een beste poster verders.
Hahahahaha wat is dit danquote:Op dinsdag 30 december 2025 23:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Oeiquote:Op dinsdag 30 december 2025 23:10 schreef de_boswachter het volgende:
Genoten van de uitschakeling van je holmaat uut Vlijmen?quote:
En direct een like van Poepz0rquote:Op dinsdag 30 december 2025 23:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Da's normaal toch echt een fijne user, ook raar.quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gaat wel.
@:immerdebestebob missen we ECHT.
Ik sta volledig achter de treintjes V Schie, Hood, Lawrie en Manbyquote:Op dinsdag 30 december 2025 23:16 schreef Szura het volgende:
[..]
Genoten van de uitschakeling van je holmaat uut Vlijmen?
quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
DRT is onnavolgbaar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |