Ja. Maar niet dit titeltjequote:Op dinsdag 30 december 2025 22:13 schreef vul_maar_in het volgende:
Gary gaat gewoon nog een titeltje pakken. omdat het kan
Ik ben meerdere malen in beeld geweest ja, aldus mijn vriendinquote:
Daar had ik nog wat te weinig bier voor opquote:Op dinsdag 30 december 2025 22:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nog meegezongen in de playbackruimte?
Voor de wedstrijd had hij nog een grote bekquote:Op dinsdag 30 december 2025 22:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
Van Gerwen begint wel een smalle bek te krijgen
gebbetje toch?quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ik wacht nog even 2 legs af tot deze partij erop zit. En dan
Onderkant schema hebben we niks te klagen over het niveauquote:Op dinsdag 30 december 2025 22:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
Al bij al wel gewoon een prima vierde ronde partij
Precies wat ik zei. Grote bek en weinig wol.quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:16 schreef TweedeKlum het volgende:
Die grote muil van MvG wordt vakkundig dichtgeslagen door GERRIE.
Clayton v Searle is qua tempo wel een sympathieke compensatie, maar Littler gaat slapend naar de finale.quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Onderkant schema hebben we niks te klagen over het niveau
Bovenkant, tja
Morgen weer de hamstermolen in vriendjequote:
Op oudjaarsdag?quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Morgen weer de hamstermolen in vriendje
Net had je nog last van de mortieren in de buurt.quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ik wacht nog even 2 legs af tot deze partij erop zit. En dan
Owww. geen kerstvakantie genot.quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Morgen weer de hamstermolen in vriendje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |