Ik zie hier dan ook alleen gezelligheid, waar gaat dit over?quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:57 schreef yvonne het volgende:
Ik let ff niet op en meteen is get raak. Komop, dit is DRT, gezelligste forumpje Dat er is. Met VBL.
met vers ververst waterquote:
Alweer zelfreinigend opgelost!quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:57 schreef yvonne het volgende:
Ik let ff niet op en meteen is het raak. Komop, dit is DRT, gezelligste forumpje Dat er is. Met VBL.
Je bent een goed mensquote:Op dinsdag 30 december 2025 22:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
met vers ververst water
en ja ik heb er warm water in gedaan zodat het niet eerst nog een half uur moest opwarmen
Allebeiquote:Op dinsdag 30 december 2025 22:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zit ie onder betablokkers of zonul emotie
23:15 ACHTER ELLY PELLY KOM DANquote:Op dinsdag 30 december 2025 22:59 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
DE VLAM SLAAT WEER IN DE PAN
KOM VECHTEN DAN UILSKUIKEN
Tegen mij zijn ze liefquote:
Woods?quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:55 schreef Wertha het volgende:
Dit WK mist nog een momentje ala:
[ afbeelding ]
Doorzuipenquote:Op dinsdag 30 december 2025 23:00 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Neee ik heb teveel bier over.
Ik loop even naar de garage en pik me een Klokje uit de tray als je het niet erg vind. Kom er bij je op terug.quote:
Akkoordquote:Op dinsdag 30 december 2025 23:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik loop even naar de garage en pik me een Klokje uit de tray als je het niet erg vind. Kom er bij je op terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |