Ik zie hier dan ook alleen gezelligheid, waar gaat dit over?quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:57 schreef yvonne het volgende:
Ik let ff niet op en meteen is get raak. Komop, dit is DRT, gezelligste forumpje Dat er is. Met VBL.
met vers ververst waterquote:
Alweer zelfreinigend opgelost!quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:57 schreef yvonne het volgende:
Ik let ff niet op en meteen is het raak. Komop, dit is DRT, gezelligste forumpje Dat er is. Met VBL.
Je bent een goed mensquote:Op dinsdag 30 december 2025 22:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
met vers ververst water
en ja ik heb er warm water in gedaan zodat het niet eerst nog een half uur moest opwarmen
Allebeiquote:Op dinsdag 30 december 2025 22:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zit ie onder betablokkers of zonul emotie
23:15 ACHTER ELLY PELLY KOM DANquote:Op dinsdag 30 december 2025 22:59 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
DE VLAM SLAAT WEER IN DE PAN
KOM VECHTEN DAN UILSKUIKEN
Tegen mij zijn ze liefquote:
Woods?quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:55 schreef Wertha het volgende:
Dit WK mist nog een momentje ala:
[ afbeelding ]
Neee ik heb teveel bier over.quote:
Doorzuipenquote:Op dinsdag 30 december 2025 23:00 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Neee ik heb teveel bier over.
Hitler: I seldom hear complaintsquote:
Ik loop even naar de garage en pik me een Klokje uit de tray als je het niet erg vind. Kom er bij je op terug.quote:
Akkoordquote:Op dinsdag 30 december 2025 23:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik loop even naar de garage en pik me een Klokje uit de tray als je het niet erg vind. Kom er bij je op terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |