Maar doe dat dan zonder die ongelooflijk ranzige rochel van uit de diepste krochten van het ademhalingssysteemquote:
Goed dit hé. Ook collega’s haten lul Kjeld.quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:04 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:Szura ik heb de laatste meltdown gemist
Joep Wennemars fileert Kjeld Nuis! De 23-jarige Wennemars haalde zojuist tegenover persbureau ANP hard uit naar Nuis. "Dit is niet het moment om erover te zeuren. Dat hadden we vier jaar geleden en twee jaar geleden kunnen doen en dat kunnen we na de Spelen doen."
Wennemars sprak zijn woorden uit vol adrenaline. "Ik ben boos omdat ik heel graag wilde winnen. En het doet me erg goed om op deze dag Kjeld Nuis eraf te rijden." Eens met Joep? 🤔
Probleem is dat we dat moeten doen voor we weer wat lucht kunnen verwerkenquote:Op dinsdag 30 december 2025 23:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar doe dat dan zonder die ongelooflijk ranzige rochel van uit de diepste krochten van het ademhalingssysteem![]()
sow koekoekquote:Op dinsdag 30 december 2025 23:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar doe dat dan zonder die ongelooflijk ranzige rochel van uit de diepste krochten van het ademhalingssysteem![]()
Ik kwam er slecht van:quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:05 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
jij komt op je neefjes en nichtjes?
Raar volk die Belgen
Oh ja dat snap ik wel.quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik kwam er slecht van:
Vertaling: Ik werd er slecht van. ziek van, misselijk van.
Ik zeg er niets meer over want ik ben ineens een ‘Belgenhater’.quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:05 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Raar volk die Belgen
Maar nou even heel eerlijk, verwacht je dat ik in mijn vrije tijd naar de podcast van Vincent van der Voort ga luisteren?quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Al 20x verteld in zijn podcast. Wordt met de keer smeuïger.
Ik ben een roker en voel mij niet aangesproken.quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heywoodu maakt rokers compleet belachelijk hier sow
En is niet waar het zit allemaal in het bovenste stukje, waar je bijna dode trilhaartjes nog net wat flegm weten te verzamelen.quote:
Terecht ook.quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nee hoor, dat doen ze zelf wel.quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dutroux'edquote:Op dinsdag 30 december 2025 23:05 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Raar volk die Belgen
Ja is best leuk man. Elke dag dit WK. Niks mis mee ouwe dibbes.quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar nou even heel eerlijk, verwacht je dat ik in mijn vrije tijd naar de podcast van Vincent van der Voort ga luisteren?
Al besproken in de WLR SCquote:Op dinsdag 30 december 2025 23:04 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:Szura ik heb de laatste meltdown gemist
Joep Wennemars fileert Kjeld Nuis! De 23-jarige Wennemars haalde zojuist tegenover persbureau ANP hard uit naar Nuis. "Dit is niet het moment om erover te zeuren. Dat hadden we vier jaar geleden en twee jaar geleden kunnen doen en dat kunnen we na de Spelen doen."
Wennemars sprak zijn woorden uit vol adrenaline. "Ik ben boos omdat ik heel graag wilde winnen. En het doet me erg goed om op deze dag Kjeld Nuis eraf te rijden." Eens met Joep? 🤔
Te veel vocht in de kelder?quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ja dat klopt wel. Maaar mijn neefjes en nichtjes roepen dit heel de dag door op het kerstfeest
kwam er slecht van
Dartsfitquote:Op dinsdag 30 december 2025 23:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
Bijna een hele zak mnm's verorberd
Ik ga het eens overwegen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja is best leuk man. Elke dag dit WK. Niks mis mee ouwe dibbes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |