Fiere 8.5quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hoe tof vinden jullie dit WK op basis van cijfer van 0 (zeer slecht) tot 10 ()
Geen idee, ik heb niets betaald.quote:
Hij sprak Engels?quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:00 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Hitler: I seldom hear complaints
Hier ben ik te oud voor, en jij ookquote:
Oh mijn rug doet zo'n pijn doet zo'n pijnquote:Op dinsdag 30 december 2025 23:03 schreef de_boswachter het volgende:
Ach Vinnie had last van zijn rug.
8 Quilindschy'squote:Op dinsdag 30 december 2025 23:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hoe tof vinden jullie dit WK op basis van cijfer van 0 (zeer slecht) tot 10 ()
Rokers mogen ook lachen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja die rooklach was echt ranzigMaar ik vond Vinny's verhaal wel geinig
Ja dat klopt wel. Maaar mijn neefjes en nichtjes roepen dit heel de dag door op het kerstfeestquote:Op dinsdag 30 december 2025 23:04 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Hier ben ik te oud voor, en jij ook
Altijd tegen Kjeld, dus eens met Joepquote:Op dinsdag 30 december 2025 23:04 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:Szura ik heb de laatste meltdown gemist
Joep Wennemars fileert Kjeld Nuis! De 23-jarige Wennemars haalde zojuist tegenover persbureau ANP hard uit naar Nuis. "Dit is niet het moment om erover te zeuren. Dat hadden we vier jaar geleden en twee jaar geleden kunnen doen en dat kunnen we na de Spelen doen."
Wennemars sprak zijn woorden uit vol adrenaline. "Ik ben boos omdat ik heel graag wilde winnen. En het doet me erg goed om op deze dag Kjeld Nuis eraf te rijden." Eens met Joep? 🤔
Al 20x verteld in zijn podcast. Wordt met de keer smeuïger.quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja die rooklach was echt ranzigMaar ik vond Vinny's verhaal wel geinig
jij komt op je neefjes en nichtjes?quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ja dat klopt wel. Maaar mijn neefjes en nichtjes roepen dit heel de dag door op het kerstfeest
kwam er slecht van
Vooral deze:quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:04 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:Szura ik heb de laatste meltdown gemist
Joep Wennemars fileert Kjeld Nuis! De 23-jarige Wennemars haalde zojuist tegenover persbureau ANP hard uit naar Nuis. "Dit is niet het moment om erover te zeuren. Dat hadden we vier jaar geleden en twee jaar geleden kunnen doen en dat kunnen we na de Spelen doen."
Wennemars sprak zijn woorden uit vol adrenaline. "Ik ben boos omdat ik heel graag wilde winnen. En het doet me erg goed om op deze dag Kjeld Nuis eraf te rijden." Eens met Joep? 🤔
quote:Waarom hij specifiek de naam van Nuis noemt? „Kjeld heeft veel lopen zeuren over van alles en nog wat. Ik ben het daar niet mee eens. Kjeld heeft zich nooit ingezet om de regels vroegtijdig te veranderen. Hij is niet aanwezig bij de atletenvergadering. Als hij er zelf belang bij heeft, dan begint hij te praten. We wisten allemaal dat het vandaag moest gebeuren. Hij was niet op de afspraak en ik wel.’’
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |