Dit konden we prima zelf afhandelen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je hoeft er ook niet te zijn
klopt. Vandaar ook de mededeling om normaal te doenquote:Op dinsdag 30 december 2025 22:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je hoeft er ook niet te zijn
Interessantdoenerij van iemand waar ik nog nooit van gehoord had. Enfin, we gaan lekker verder en doen net alsof dit voorval nooit heeft plaatsgevondenquote:Op dinsdag 30 december 2025 22:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit konden we prima zelf afhandelen.
vertel jij het hem maar even.quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als jullie wil dat ik ga gastmodden.. voor mij geen probleem maar @:zipportal doe normaal
Zelfregulerend bad.quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als jullie wil dat ik ga gastmodden.. voor mij geen probleem maar @:zipportal doe normaal
Ga je dan ook frieten bakken?quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
Blijkbaar mogen we niet eens meer zelf onze raddraaiers kaalscheren.quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Interessantdoenerij van iemand waar ik nog nooit van gehoord had. Enfin, we gaan lekker verder en doen net alsof dit voorval nooit heeft plaatsgevonden
Hier is al jaren niet gegastmod dus maak jezelf niet zo belangrijk en hou het bij KLB.quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
Collega van me gaat naar WEFquote:Op dinsdag 30 december 2025 22:38 schreef raptorix het volgende:
Ok tijd voor een bindend Volkstribunaal.
[poll=9548]
Op naar het volgende topic.quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Inderdaad, het badwater is ververst. We gaan nu weer door.
POLLquote:Op dinsdag 30 december 2025 22:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |