quote:
Ik kijk bij de uiterst kundige Duitser, waar kijk jij? Bij Viasporttquote:
Ik ga ervan uit dat hij voorgoed over de top is. Heel veel beter/constanter dan nu zie ik hem ook niet meer worden.quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
Denk je dat het einde tijdperk Van Gerwen is? Of denken jullie dat hij ooit zijn oud niveau gaat halen
Die is klaar.quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:36 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat hij voorgoed over de top is. Heel veel beter/constanter dan nu zie ik hem ook niet meer worden.
Is al paar jaar niets meer.quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:36 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat hij voorgoed over de top is. Heel veel beter/constanter dan nu zie ik hem ook niet meer worden.
The hero we don't deserve.quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:38 schreef Nizno het volgende:
![]()
NORMAAL DOEN
ik wil hier helemaal niet zijn
Bedankt schatjequote:Op dinsdag 30 december 2025 22:38 schreef Nizno het volgende:
![]()
NORMAAL DOEN
Jeetje, dit is niet de manier om het warme bad in te plonsen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:38 schreef Nizno het volgende:
![]()
NORMAAL DOEN
Ok doei fijne avondquote:Op dinsdag 30 december 2025 22:38 schreef Nizno het volgende:
![]()
NORMAAL DOEN
Nee hij heeft een punt. We waren zo goed bezig.quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:39 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Jeetje, dit is niet de manier om het warme in te plonsen.
Je hoeft er ook niet te zijnquote:Op dinsdag 30 december 2025 22:38 schreef Nizno het volgende:
![]()
NORMAAL DOEN
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |