Ik draag nu een hoodie, komt wel dichtbij zo.quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hood is de engelse vertaling voor capuchon
Dus ik ben grote fan van Justin Hood
Ik ook!quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:30 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik draag nu een hoodie, komt wel dichtbij zo.
Dit moet een quote van Sjon zijn.quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:30 schreef vul_maar_in het volgende:
Nee lul, hoop dat je hetzelfde doet. vlammen wanneer het moet.
#DITGAATMIS
Dat doet hij al jaren niet meer.quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
Denk je dat het einde tijdperk Van Gerwen is? Of denken jullie dat hij ooit zijn oud niveau gaat halen
Nog wel het meest benieuwd naar Anderson - Hood. En Humphries van Veen kan leuk wordenquote:Op dinsdag 30 december 2025 22:28 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Dat wordt op 1/1
Clayton v Searle
Anderson v Hood
--
Littler v Ratajski
Humphries v Van Veen
quote:
Ik kijk bij de uiterst kundige Duitser, waar kijk jij? Bij Viasporttquote:
Ik ga ervan uit dat hij voorgoed over de top is. Heel veel beter/constanter dan nu zie ik hem ook niet meer worden.quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
Denk je dat het einde tijdperk Van Gerwen is? Of denken jullie dat hij ooit zijn oud niveau gaat halen
Die is klaar.quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:36 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat hij voorgoed over de top is. Heel veel beter/constanter dan nu zie ik hem ook niet meer worden.
Is al paar jaar niets meer.quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:36 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat hij voorgoed over de top is. Heel veel beter/constanter dan nu zie ik hem ook niet meer worden.
The hero we don't deserve.quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:38 schreef Nizno het volgende:
![]()
NORMAAL DOEN
ik wil hier helemaal niet zijn
Bedankt schatjequote:Op dinsdag 30 december 2025 22:38 schreef Nizno het volgende:
![]()
NORMAAL DOEN
Jeetje, dit is niet de manier om het warme bad in te plonsen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:38 schreef Nizno het volgende:
![]()
NORMAAL DOEN
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |