Het lijkt minderquote:Op dinsdag 30 december 2025 22:08 schreef Wertha het volgende:
[..]
Allebei niet op komen dagen met een gemiddelde van 100+ en minimaal 40% op de dubbels.
Je loopt achter.quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:08 schreef Zipportal het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Het zou niet voor het eerst zijn dit wk om van 3-1 te winnenquote:
niet op sky kijkenquote:Op dinsdag 30 december 2025 22:10 schreef Doevelaer het volgende:
Op deze momenten mis je Marcel Maijer die met z'n veel te blije doch panische kutgezicht heel serieus vraagt "Hoe kan Michael dit nog omdraaien?????"
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 30 december 2025 22:10 schreef Doevelaer het volgende:
Op deze momenten mis je Marcel Maijer die met z'n veel te blije doch panische kutgezicht heel serieus vraagt "Hoe kan Michael dit nog omdraaien?????"
Te laatquote:
ik hoor m liever dan Coquote:Op dinsdag 30 december 2025 22:10 schreef TweedeKlum het volgende:
De enige zinvolle bijdrage van Vincent is dagelijks aan het riool.
Akkoordquote:Op dinsdag 30 december 2025 22:11 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
We hebben je gezien in het cafe!
Ja was wel gezellig, ben weer een ervaring rijkerquote:
quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:05 schreef Zorro het volgende:
Gerries dubbels kunnen een opknapbeurt gebruiken
wassieinbeeldquote:Op dinsdag 30 december 2025 22:11 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
We hebben je gezien in het cafe!
Wel insane dat je gewoon op live tv je piemel laat zijnquote:Op dinsdag 30 december 2025 22:12 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja was wel gezellig, ben weer een ervaring rijker
Wel met bier jaquote:Op dinsdag 30 december 2025 22:12 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Jij was toch die generieke genante nederlander met bier en een kerstmuts?
Akkoord, maar MUTE is beter.quote:
Het t2000Café-personeel ook.quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:12 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja was wel gezellig, ben weer een ervaring rijker
Ik heb geen flauw idee. Het zouden allemaal Fokkers kunnen zijnquote:
Ja. Maar niet dit titeltjequote:Op dinsdag 30 december 2025 22:13 schreef vul_maar_in het volgende:
Gary gaat gewoon nog een titeltje pakken. omdat het kan
Ik ben meerdere malen in beeld geweest ja, aldus mijn vriendinquote:
Daar had ik nog wat te weinig bier voor opquote:Op dinsdag 30 december 2025 22:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nog meegezongen in de playbackruimte?
Voor de wedstrijd had hij nog een grote bekquote:Op dinsdag 30 december 2025 22:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
Van Gerwen begint wel een smalle bek te krijgen
gebbetje toch?quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ik wacht nog even 2 legs af tot deze partij erop zit. En dan
Onderkant schema hebben we niks te klagen over het niveauquote:Op dinsdag 30 december 2025 22:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
Al bij al wel gewoon een prima vierde ronde partij
Precies wat ik zei. Grote bek en weinig wol.quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:16 schreef TweedeKlum het volgende:
Die grote muil van MvG wordt vakkundig dichtgeslagen door GERRIE.
Clayton v Searle is qua tempo wel een sympathieke compensatie, maar Littler gaat slapend naar de finale.quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Onderkant schema hebben we niks te klagen over het niveau
Bovenkant, tja
Morgen weer de hamstermolen in vriendjequote:
Op oudjaarsdag?quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Morgen weer de hamstermolen in vriendje
Net had je nog last van de mortieren in de buurt.quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ik wacht nog even 2 legs af tot deze partij erop zit. En dan
Owww. geen kerstvakantie genot.quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Morgen weer de hamstermolen in vriendje
Nieuwjaarsdag is een feestdag. Oudjaarsdag niet.quote:
Hier officieel ook, maar ik sluit de boel rond het middaguur mooi af. Morgenmiddag nog even naar een oudjaarsborreltje.quote:
Kerstvakantie is voor schoolkinderenquote:Op dinsdag 30 december 2025 22:18 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Owww. geen kerstvakantie genot.
Ik was even de TT aan het aanpassen, maar om dat in 15 seconden te doen.quote:
Ja dat weet ik, maar op oudjaarsdag ga je toch lekker borrelen en carbid schieten manquote:Op dinsdag 30 december 2025 22:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nieuwjaarsdag is een feestdag. Oudjaarsdag niet.
Nee dat is als je tactisch dagen vrij neemt om zo min mogelijk te werken en darts te kijken.quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kerstvakantie is voor schoolkinderen
Gelukkig gaf Cross nog een beetje tegenstand.quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Clayton v Searle is qua tempo wel een sympathieke compensatie, maar Littler gaat slapend naar de finale.
Ja dat doen al genoeg andere mensenquote:Op dinsdag 30 december 2025 22:19 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar op oudjaarsdag ga je toch lekker borrelen en carbid schieten man
quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:20 schreef Stoorzendert het volgende:
Dit kan nog wel een verlenging worden
Doe maar een glaasje water tussendoor.quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:20 schreef Stoorzendert het volgende:
Dit kan nog wel een verlenging worden
Daarvoor heeft MvG veel te veel zelfvertrouwenquote:Op dinsdag 30 december 2025 22:21 schreef vul_maar_in het volgende:
Walgelijk middelmatig. Dat wordt een Raymond 2.0
Hadden ze Berry van Peer een aanwijsplek moeten geven ipv van Gerwen?quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:22 schreef raptorix het volgende:
Volgende keer een aanwijscommissie onder leiding van Co.
Dat is dan je eerste post.quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
Was wel een SCHOT in de roos hee
Die zit al thuis Hans.quote:
Zeker Zeker!quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:23 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Hadden ze Berry van Peer een aanwijsplek moeten geven ipv van Gerwen?
Nagenoeg 100 gemiddeld is best primaquote:Op dinsdag 30 december 2025 22:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Kansloos er met 4-1 af, terwijl Gerrie ook veel dubbels heeft gemist. Dit was niet best.
vGerwen zat in het promotiemateriaal. Doet 100% mee.quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik hoef Van Gerwen niet per se terug te zien in de PL, maar ook buiten de top 4 zal de PDC of Sky m wel aanwijzen
Jelle Klaasen ook uitgeschakeld btw.quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:24 schreef raptorix het volgende:
[..]
Hallo ik kijk niet de hele dag naar bolle mannen ja.
DRT is geen opvangcentrum.quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:24 schreef raptorix het volgende:
[..]
Hallo ik kijk niet de hele dag naar bolle mannen ja.
Das die kinderlokker toch?quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:24 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Jelle Klaasen ook uitgeschakeld btw.
Bert Vlaardingerbroek kwam weer eens niet opdagen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:24 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Jelle Klaasen ook uitgeschakeld btw.
Ik heb altijd beetje idee dat dat oftewel 40 jarige mannen zijn die nog bij hun moeder wonen, of dat die een vrelijk leluk wijf hebben met 3 kinderen maar te arm zijn om te scheiden.quote:
Is niet vaak dus geniet ervan maat.quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Altijd feest als een pisveer verliest
JAAAAAAAAA
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En hij is net zo simpel als belgen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hood is de engelse vertaling voor capuchon
Dus ik ben grote fan van Justin Hood
Als bezitter van 9 hoodies kan ik hier in mee gaanquote:Op dinsdag 30 december 2025 22:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
Die is gewoon nog lelijker dan Maikolquote:
Ken geen enkele normale. Stuk voor stuk imbecielen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:27 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
En hij is net zo simpel als belgen.
Ik heb er 23quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:27 schreef raptorix het volgende:
[..]
Als bezitter van 9 hoodies kan ik hier in mee gaan
Ik draag nu een hoodie, komt wel dichtbij zo.quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ook!quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:30 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik draag nu een hoodie, komt wel dichtbij zo.
Dit moet een quote van Sjon zijn.quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:30 schreef vul_maar_in het volgende:
Nee lul, hoop dat je hetzelfde doet. vlammen wanneer het moet.
#DITGAATMIS
Dat doet hij al jaren niet meer.quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
Denk je dat het einde tijdperk Van Gerwen is? Of denken jullie dat hij ooit zijn oud niveau gaat halen
Nog wel het meest benieuwd naar Anderson - Hood. En Humphries van Veen kan leuk wordenquote:Op dinsdag 30 december 2025 22:28 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Dat wordt op 1/1
Clayton v Searle
Anderson v Hood
--
Littler v Ratajski
Humphries v Van Veen
quote:
Ik kijk bij de uiterst kundige Duitser, waar kijk jij? Bij Viasporttquote:
Ik ga ervan uit dat hij voorgoed over de top is. Heel veel beter/constanter dan nu zie ik hem ook niet meer worden.quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
Denk je dat het einde tijdperk Van Gerwen is? Of denken jullie dat hij ooit zijn oud niveau gaat halen
Die is klaar.quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:36 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat hij voorgoed over de top is. Heel veel beter/constanter dan nu zie ik hem ook niet meer worden.
Is al paar jaar niets meer.quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:36 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat hij voorgoed over de top is. Heel veel beter/constanter dan nu zie ik hem ook niet meer worden.
The hero we don't deserve.quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:38 schreef Nizno het volgende:
![]()
NORMAAL DOEN
ik wil hier helemaal niet zijn
Bedankt schatjequote:Op dinsdag 30 december 2025 22:38 schreef Nizno het volgende:
![]()
NORMAAL DOEN
Jeetje, dit is niet de manier om het warme bad in te plonsen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:38 schreef Nizno het volgende:
![]()
NORMAAL DOEN
Ok doei fijne avondquote:Op dinsdag 30 december 2025 22:38 schreef Nizno het volgende:
![]()
NORMAAL DOEN
Nee hij heeft een punt. We waren zo goed bezig.quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:39 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Jeetje, dit is niet de manier om het warme in te plonsen.
Je hoeft er ook niet te zijnquote:Op dinsdag 30 december 2025 22:38 schreef Nizno het volgende:
![]()
NORMAAL DOEN
Dit konden we prima zelf afhandelen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je hoeft er ook niet te zijn
klopt. Vandaar ook de mededeling om normaal te doenquote:Op dinsdag 30 december 2025 22:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je hoeft er ook niet te zijn
Interessantdoenerij van iemand waar ik nog nooit van gehoord had. Enfin, we gaan lekker verder en doen net alsof dit voorval nooit heeft plaatsgevondenquote:Op dinsdag 30 december 2025 22:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit konden we prima zelf afhandelen.
vertel jij het hem maar even.quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als jullie wil dat ik ga gastmodden.. voor mij geen probleem maar @:zipportal doe normaal
Zelfregulerend bad.quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als jullie wil dat ik ga gastmodden.. voor mij geen probleem maar @:zipportal doe normaal
Ga je dan ook frieten bakken?quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
Blijkbaar mogen we niet eens meer zelf onze raddraaiers kaalscheren.quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Interessantdoenerij van iemand waar ik nog nooit van gehoord had. Enfin, we gaan lekker verder en doen net alsof dit voorval nooit heeft plaatsgevonden
Hier is al jaren niet gegastmod dus maak jezelf niet zo belangrijk en hou het bij KLB.quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
Collega van me gaat naar WEFquote:Op dinsdag 30 december 2025 22:38 schreef raptorix het volgende:
Ok tijd voor een bindend Volkstribunaal.
[poll=9548]
Op naar het volgende topic.quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Inderdaad, het badwater is ververst. We gaan nu weer door.
POLLquote:Op dinsdag 30 december 2025 22:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |