Dit is pretentieus.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Niet interessant genoeg affiche. Ik ga zo naar bed
Gedurfde uitspraak hier.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:28 schreef Doevelaer het volgende:
Ik moet bekennen dat ik Maikol sympathieker vind sinds Daphne hem zo verneukt heeft
Eiwitlimonade grapefruitquote:Op dinsdag 30 december 2025 21:20 schreef Coco het volgende:
Wat drinken jullie op deze hollandsche avond?
Ook niet voor Maikol in zijn zwembroek?quote:
Kanaaleiland genotquote:Op dinsdag 30 december 2025 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is hier trouwens gewoon volslagen zinloos op vroeg naar bed te gaan want de hele buurt wordt toch finaal de moeder genuked these days
Dat krijg je dus in Helly of hoe de fuck je het ook noemdequote:Op dinsdag 30 december 2025 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is hier trouwens gewoon volslagen zinloos op vroeg naar bed te gaan want de hele buurt wordt toch finaal de moeder genuked these days
Het valt hier met de autobommen mee. Het is wel 's erger geweest.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier ook, het is verdacht stil. Ik vrees echt voor morgenavond.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het valt hier met de autobommen mee. Het is wel 's erger geweest.
Ik ben een beetje teleurgesteld woon je hartje ghetto nieuwegein en het is zo tam als wat.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het valt hier met de autobommen mee. Het is wel 's erger geweest.
Beker, water, schep poeder erin flikkeren en schudden.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:34 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Dit moet je misschien even uitleggen.
Nee dat was @Dagoduck . Ik woon in Deventer. Aka Klein-Istanbul.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:34 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dat krijg je dus in Helly of hoe de fuck je het ook noemde
Oh verdoriequote:Op dinsdag 30 december 2025 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat was @:Dagoduck . Ik woon in Deventer. Aka Klein-Istanbul.
quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:34 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dat krijg je dus in Helly of hoe de fuck je het ook noemde
Delly City.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat was @:Dagoduck . Ik woon in Deventer. Aka Klein-Istanbul.
Marcel Maijer?quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:34 schreef vul_maar_in het volgende:
die "motivatie" gaat MM hier opbreken.
Mijn familie komt wel voor een groot deel uit Nieuwediep trouwens. Zoals het ook wel genoemd wordt. Werd.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:37 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Oh verdorie
Deventer is prachtig man.
BOHHHHHquote:
Die vent is best kast tochquote:Op dinsdag 30 december 2025 21:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[ afbeelding ]
Price is weer onzeker over zijn gewicht allen. Zou graag zien dat hij echt een keer op de vuist gaat.
Weer iedere week naar Uilendonk en Kaaiendonkquote:Op dinsdag 30 december 2025 21:40 schreef vul_maar_in het volgende:
Arme Gerrie moet ie toch PL spelen straks.
Hij heeft nog een mooie streep op zijn hoofd van een vechtpartij.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[ afbeelding ]
Price is weer onzeker over zijn gewicht allen. Zou graag zien dat hij echt een keer op de vuist gaat.
Heeft maar dik een maand geduurd.quote:
ViaSpiel?quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:43 schreef raptorix het volgende:
Kijken ook bij de Duitser? Veel beter commentaar.
Zjak moet een keer zijn bek dichthouden en niet elk detail overanalyseren. Ik zou een tia krijgen als ik dat constant bij mezelf zou doen als ik stond te gooien.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:43 schreef raptorix het volgende:
ik wil een 3-3 en verder zoeken ze het maar uit.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:44 schreef leolinedance het volgende:
Ik hoop dat Michael zich gaat herpakken en de wedstrijd wint
Al gedaan.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:44 schreef WAvanBuren het volgende:
Gaan jullie morgen oliebollen kopen?
Ja en appelflappen. Zal wel druk zijn bij de kraam.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:44 schreef WAvanBuren het volgende:
@De_Kraam hoe druk verwacht je dat het wordt?quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja en appelflappen. Zal wel druk zijn bij de kraam.
Zelf bakken.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:44 schreef WAvanBuren het volgende:
Oh ja dat treurige gedragquote:Op dinsdag 30 december 2025 21:43 schreef Coco het volgende:
[..]
Zippy haat Nederland buiten Feyenoord.
Zjak is het beste voorbeeld van iemand die darten actief volgt, maar ongelooflijk weinig van het spelletje begrijptquote:Op dinsdag 30 december 2025 21:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Zjak moet een keer zijn bek dichthouden en niet elk detail overanalyseren. Ik zou een tia krijgen als ik dat constant bij mezelf zou doen als ik stond te gooien.
quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja en appelflappen. Zal wel druk dik zijn bij de kraam.
Nee ben niet #viesdikquote:Op dinsdag 30 december 2025 21:44 schreef WAvanBuren het volgende:
Toch is hij nog wel 100+ schat ik zo in.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:45 schreef vul_maar_in het volgende:
Van Gerwen zo dun is niks, lijkt wel een figurant uit Ex-drummer.
Dat Zjak stelt dat pech in het darten niet bestaat, bewijst voor mij hoe weinig hij er van begrijpt.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zjak is het beste voorbeeld van iemand die darten actief volgt, maar ongelooflijk weinig van het spelletje begrijpt
Gelukkig doet hij zijn pietjetijd xg analyses niet meer
Al in huis #ranzigdikquote:Op dinsdag 30 december 2025 21:44 schreef WAvanBuren het volgende:
minimaal 30 erbij.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toch is hij nog wel 100+ schat ik zo in.
Leugens.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:43 schreef Coco het volgende:
[..]
Zippy haat Nederland buiten Feyenoord.
Dat hoop ik ook, en dat Michael uiteindelijk wintquote:Op dinsdag 30 december 2025 21:44 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
ik wil een 3-3 en verder zoeken ze het maar uit.
Klopt, dan is het antwoord dus nee.quote:
Dirk loopt altijd achter.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:47 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Kunnen ze zien hoe laat het is
Ja, dit zou een reden kunnen zijn.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:47 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Kunnen ze zien hoe laat het is
quote:
quote:Ontvangen donaties deze maand tot nu toe:
¤ 1,455.00
Ontvangen donaties vorige maand: ¤ 15.00
Dank voor de verduidelijking.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:47 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Klopt, dan is het antwoord dus nee.
Geen dank maat.quote:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Like Alert
30-12-2025 @ 21:48:55
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Darts / 2026 PDC World Darts Championship #100 Hollandse avond!"
Wat is jouw makke?quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Het probleem van Van Gerwen met zijn worp is, dat hij onder spanning gewoon extreem bipolair gaat zijn op zijn dubbels.
We moeten Zjak maar eens uitleggen dat dubbelpercentages en scorend vermogen normaal verdeeld zijnquote:Op dinsdag 30 december 2025 21:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dat Zjak stelt dat pech in het darten niet bestaat, bewijst voor mij hoe weinig hij er van begrijpt.
Ik ontken zelfs het bestaan van Zjak.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dat Zjak stelt dat pech in het darten niet bestaat, bewijst voor mij hoe weinig hij er van begrijpt.
- Hoeveel drank er door mijn hoofd toltquote:
Zal je zien dat Kevin het wel Doetsquote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 30 december 2025 21:43 schreef raptorix het volgende:
Appelflappen, oliebollen is voor pleps.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:44 schreef WAvanBuren het volgende:
- Diabetesquote:
Denk dat Loek toch wat meedogenlozer is dan De Asp.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:52 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
1 binnen en ik geloof in Doets.
Humphries is af en toe wel wisselvallig.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Denk dat Loek toch wat meedogenlozer is dan De Asp.
Dat was pure veerkracht. Of het eenmalig was zullen we zien.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Denk dat Loek toch wat meedogenlozer is dan De Asp.
Dat lijkt me sterk, hij is maar 1.75.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toch is hij nog wel 100+ schat ik zo in.
Opa?quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
- Diabetes
- Tegenstanders gooien altijd hoge gemiddeldes tegen mij
- Niemand die tegen mij zegt dat ik een taxi moet nemen
- Te vroeg een kippetje gegeten
- Bedorven Chinees
- Ik mis mijn kleinkinderen
En hondstrouw oude spullen naar de stort brengen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:53 schreef raptorix het volgende:
[..]
Appelflappen, oliebollen is voor pleps.
Dat je die reis wil maken.quote:
Dat gaat holmaatje Vincent natuurlijk nooit zeggen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Het probleem van Van Gerwen met zijn worp is, dat hij onder spanning gewoon extreem bipolair gaat zijn op zijn dubbels.
Bennie blij, manquote:Op dinsdag 30 december 2025 21:56 schreef de_boswachter het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
#top2000 #benniegod
Alsof ze de top 16 nog meer kunnen bevoordelenquote:Op dinsdag 30 december 2025 21:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Eerst maar eens zien of ze de Euro Tour-regelgeving op de schop gooien
Is het echt het tungsten?quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:56 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dat gaat holmaatje Vincent natuurlijk nooit zeggen.
Überhaupt is Maikol niet meer wat het was sinds de overstap naar Winmau. Maar ook dát zal Vincent nooit zeggen zo lang Winmau ook hem nog sponsort.
Zo lastig typenquote:Op dinsdag 30 december 2025 21:58 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Live bij darten zijn is overschat. Tenzij je puur voor het feest komt.
Denk dat je er helemaal niets van ziet. Of zijn er ook schermen?quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:58 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Live bij darten zijn is overschat. Tenzij je puur voor het feest komt.
Natuurlijk zijn er schermen!quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Denk dat je er helemaal niets van ziet. Of zijn er ook schermen?
Schermen zijn de enige manier waarop je iets zietquote:Op dinsdag 30 december 2025 21:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zijn schermen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
@AndreRieuquote:Op dinsdag 30 december 2025 21:59 schreef WAvanBuren het volgende:
Heeft Maastricht eigenlijk een rosse buurt?
Is Bas Verwijlen er dan ook? Of Preston Stroop?quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Is een 1/2 uurtjequote:
Rob Geus GODquote:
Altijd tegen Maikolquote:Op dinsdag 30 december 2025 22:05 schreef TweedeKlum het volgende:
Zo goed als vanavond heeft Gerrie het hele seizoen nog niet gegooid en gaat 'ie ook niet meer doen aldus Maikol.
Dat is al zn hele dartende leven zoquote:Op dinsdag 30 december 2025 22:05 schreef Zorro het volgende:
Gerries dubbels kunnen een opknapbeurt gebruiken
@raptorixquote:
Allebei niet op komen dagen met een gemiddelde van 100+ en minimaal 40% op de dubbels.quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:07 schreef vul_maar_in het volgende:
Genotpot. allebei niet op komen dagen en lekker knokken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |