Dat krijg je dus in Helly of hoe de fuck je het ook noemdequote:Op dinsdag 30 december 2025 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is hier trouwens gewoon volslagen zinloos op vroeg naar bed te gaan want de hele buurt wordt toch finaal de moeder genuked these days
Het valt hier met de autobommen mee. Het is wel 's erger geweest.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is hier trouwens gewoon volslagen zinloos op vroeg naar bed te gaan want de hele buurt wordt toch finaal de moeder genuked these days
Hier ook, het is verdacht stil. Ik vrees echt voor morgenavond.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het valt hier met de autobommen mee. Het is wel 's erger geweest.
Ik ben een beetje teleurgesteld woon je hartje ghetto nieuwegein en het is zo tam als wat.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het valt hier met de autobommen mee. Het is wel 's erger geweest.
Beker, water, schep poeder erin flikkeren en schudden.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:34 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Dit moet je misschien even uitleggen.
Nee dat was @Dagoduck . Ik woon in Deventer. Aka Klein-Istanbul.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:34 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dat krijg je dus in Helly of hoe de fuck je het ook noemde
Oh verdoriequote:Op dinsdag 30 december 2025 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat was @:Dagoduck . Ik woon in Deventer. Aka Klein-Istanbul.
quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:34 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dat krijg je dus in Helly of hoe de fuck je het ook noemde
Delly City.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat was @:Dagoduck . Ik woon in Deventer. Aka Klein-Istanbul.
Marcel Maijer?quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:34 schreef vul_maar_in het volgende:
die "motivatie" gaat MM hier opbreken.
Mijn familie komt wel voor een groot deel uit Nieuwediep trouwens. Zoals het ook wel genoemd wordt. Werd.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:37 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Oh verdorie
Deventer is prachtig man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |