Dit is pretentieus.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Niet interessant genoeg affiche. Ik ga zo naar bed
Gedurfde uitspraak hier.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:28 schreef Doevelaer het volgende:
Ik moet bekennen dat ik Maikol sympathieker vind sinds Daphne hem zo verneukt heeft
Eiwitlimonade grapefruitquote:Op dinsdag 30 december 2025 21:20 schreef Coco het volgende:
Wat drinken jullie op deze hollandsche avond?
Ook niet voor Maikol in zijn zwembroek?quote:
Kanaaleiland genotquote:Op dinsdag 30 december 2025 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is hier trouwens gewoon volslagen zinloos op vroeg naar bed te gaan want de hele buurt wordt toch finaal de moeder genuked these days
Dat krijg je dus in Helly of hoe de fuck je het ook noemdequote:Op dinsdag 30 december 2025 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is hier trouwens gewoon volslagen zinloos op vroeg naar bed te gaan want de hele buurt wordt toch finaal de moeder genuked these days
Het valt hier met de autobommen mee. Het is wel 's erger geweest.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier ook, het is verdacht stil. Ik vrees echt voor morgenavond.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het valt hier met de autobommen mee. Het is wel 's erger geweest.
Ik ben een beetje teleurgesteld woon je hartje ghetto nieuwegein en het is zo tam als wat.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het valt hier met de autobommen mee. Het is wel 's erger geweest.
Beker, water, schep poeder erin flikkeren en schudden.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:34 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Dit moet je misschien even uitleggen.
Nee dat was @Dagoduck . Ik woon in Deventer. Aka Klein-Istanbul.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:34 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dat krijg je dus in Helly of hoe de fuck je het ook noemde
Oh verdoriequote:Op dinsdag 30 december 2025 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat was @:Dagoduck . Ik woon in Deventer. Aka Klein-Istanbul.
quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:34 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dat krijg je dus in Helly of hoe de fuck je het ook noemde
Delly City.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat was @:Dagoduck . Ik woon in Deventer. Aka Klein-Istanbul.
Marcel Maijer?quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:34 schreef vul_maar_in het volgende:
die "motivatie" gaat MM hier opbreken.
Mijn familie komt wel voor een groot deel uit Nieuwediep trouwens. Zoals het ook wel genoemd wordt. Werd.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:37 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Oh verdorie
Deventer is prachtig man.
BOHHHHHquote:
Die vent is best kast tochquote:Op dinsdag 30 december 2025 21:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[ afbeelding ]
Price is weer onzeker over zijn gewicht allen. Zou graag zien dat hij echt een keer op de vuist gaat.
Weer iedere week naar Uilendonk en Kaaiendonkquote:Op dinsdag 30 december 2025 21:40 schreef vul_maar_in het volgende:
Arme Gerrie moet ie toch PL spelen straks.
Hij heeft nog een mooie streep op zijn hoofd van een vechtpartij.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[ afbeelding ]
Price is weer onzeker over zijn gewicht allen. Zou graag zien dat hij echt een keer op de vuist gaat.
Heeft maar dik een maand geduurd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |