Klopt, dan is het antwoord dus nee.quote:
Dirk loopt altijd achter.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:47 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Kunnen ze zien hoe laat het is
Ja, dit zou een reden kunnen zijn.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:47 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Kunnen ze zien hoe laat het is
quote:
quote:Ontvangen donaties deze maand tot nu toe:
¤ 1,455.00
Ontvangen donaties vorige maand: ¤ 15.00
Dank voor de verduidelijking.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:47 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Klopt, dan is het antwoord dus nee.
Geen dank maat.quote:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Like Alert
30-12-2025 @ 21:48:55
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Darts / 2026 PDC World Darts Championship #100 Hollandse avond!"
Wat is jouw makke?quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Het probleem van Van Gerwen met zijn worp is, dat hij onder spanning gewoon extreem bipolair gaat zijn op zijn dubbels.
We moeten Zjak maar eens uitleggen dat dubbelpercentages en scorend vermogen normaal verdeeld zijnquote:Op dinsdag 30 december 2025 21:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dat Zjak stelt dat pech in het darten niet bestaat, bewijst voor mij hoe weinig hij er van begrijpt.
Ik ontken zelfs het bestaan van Zjak.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dat Zjak stelt dat pech in het darten niet bestaat, bewijst voor mij hoe weinig hij er van begrijpt.
- Hoeveel drank er door mijn hoofd toltquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |