ViaSpiel?quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:43 schreef raptorix het volgende:
Kijken ook bij de Duitser? Veel beter commentaar.
Zjak moet een keer zijn bek dichthouden en niet elk detail overanalyseren. Ik zou een tia krijgen als ik dat constant bij mezelf zou doen als ik stond te gooien.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:43 schreef raptorix het volgende:
Kijken ook bij de Duitser? Veel beter commentaar.
ik wil een 3-3 en verder zoeken ze het maar uit.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:44 schreef leolinedance het volgende:
Ik hoop dat Michael zich gaat herpakken en de wedstrijd wint
Al gedaan.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:44 schreef WAvanBuren het volgende:
Gaan jullie morgen oliebollen kopen?
Ja en appelflappen. Zal wel druk zijn bij de kraam.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:44 schreef WAvanBuren het volgende:
@De_Kraam hoe druk verwacht je dat het wordt?quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja en appelflappen. Zal wel druk zijn bij de kraam.
Zelf bakken.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:44 schreef WAvanBuren het volgende:
Oh ja dat treurige gedragquote:Op dinsdag 30 december 2025 21:43 schreef Coco het volgende:
[..]
Zippy haat Nederland buiten Feyenoord.
Zjak is het beste voorbeeld van iemand die darten actief volgt, maar ongelooflijk weinig van het spelletje begrijptquote:Op dinsdag 30 december 2025 21:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Zjak moet een keer zijn bek dichthouden en niet elk detail overanalyseren. Ik zou een tia krijgen als ik dat constant bij mezelf zou doen als ik stond te gooien.
quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja en appelflappen. Zal wel druk dik zijn bij de kraam.
Nee ben niet #viesdikquote:Op dinsdag 30 december 2025 21:44 schreef WAvanBuren het volgende:
Toch is hij nog wel 100+ schat ik zo in.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:45 schreef vul_maar_in het volgende:
Van Gerwen zo dun is niks, lijkt wel een figurant uit Ex-drummer.
Dat Zjak stelt dat pech in het darten niet bestaat, bewijst voor mij hoe weinig hij er van begrijpt.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zjak is het beste voorbeeld van iemand die darten actief volgt, maar ongelooflijk weinig van het spelletje begrijpt
Gelukkig doet hij zijn pietjetijd xg analyses niet meer
Al in huis #ranzigdikquote:Op dinsdag 30 december 2025 21:44 schreef WAvanBuren het volgende:
minimaal 30 erbij.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toch is hij nog wel 100+ schat ik zo in.
Leugens.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:43 schreef Coco het volgende:
[..]
Zippy haat Nederland buiten Feyenoord.
Dat hoop ik ook, en dat Michael uiteindelijk wintquote:Op dinsdag 30 december 2025 21:44 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
ik wil een 3-3 en verder zoeken ze het maar uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |