Zal je zien dat Kevin het wel Doetsquote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 30 december 2025 21:43 schreef raptorix het volgende:
Kijken ook bij de Duitser? Veel beter commentaar.
Appelflappen, oliebollen is voor pleps.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:44 schreef WAvanBuren het volgende:
Gaan jullie morgen oliebollen kopen?
- Diabetesquote:
Denk dat Loek toch wat meedogenlozer is dan De Asp.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:52 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
1 binnen en ik geloof in Doets.
Humphries is af en toe wel wisselvallig.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Denk dat Loek toch wat meedogenlozer is dan De Asp.
Dat was pure veerkracht. Of het eenmalig was zullen we zien.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Denk dat Loek toch wat meedogenlozer is dan De Asp.
Dat lijkt me sterk, hij is maar 1.75.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toch is hij nog wel 100+ schat ik zo in.
Opa?quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
- Diabetes
- Tegenstanders gooien altijd hoge gemiddeldes tegen mij
- Niemand die tegen mij zegt dat ik een taxi moet nemen
- Te vroeg een kippetje gegeten
- Bedorven Chinees
- Ik mis mijn kleinkinderen
En hondstrouw oude spullen naar de stort brengen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:53 schreef raptorix het volgende:
[..]
Appelflappen, oliebollen is voor pleps.
Dat je die reis wil maken.quote:
Dat gaat holmaatje Vincent natuurlijk nooit zeggen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Het probleem van Van Gerwen met zijn worp is, dat hij onder spanning gewoon extreem bipolair gaat zijn op zijn dubbels.
Bennie blij, manquote:Op dinsdag 30 december 2025 21:56 schreef de_boswachter het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
#top2000 #benniegod
Alsof ze de top 16 nog meer kunnen bevoordelenquote:Op dinsdag 30 december 2025 21:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Eerst maar eens zien of ze de Euro Tour-regelgeving op de schop gooien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |