Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar novemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Altijd wel gedaan, maar voor mij alleen doe ik dat echt niet meerquote:Op dinsdag 30 december 2025 13:26 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hallo Dott![]()
Ga je zelf oliebollen maken? Heb het idee dat jij dat wel zou doen?You go for it girlquote:Op dinsdag 30 december 2025 13:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ga @:mario390 verslaan, wacht maar.
[ Bericht 0% gewijzigd door Dotteke op 30-12-2025 13:35:11 ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ah wel gedaanquote:Op dinsdag 30 december 2025 13:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Altijd wel gedaan, maar voor mij alleen doe ik dat echt niet meer
[..]
You go for it gril
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op dinsdag 30 december 2025 13:29 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ah wel gedaan
Lekker grillenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.![]()
Ik zag dat iemand kaas tussen een oliebol deed en dan in de contactgrill
Who cares if one more light goes out?
In the sky of a million stars. ♪![]()
De enige keer dat ik jankte was met de uitvaart van papa
9 is mijn huisnummer, 13 mijn busnummerWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025![]()
quote:Op dinsdag 30 december 2025 13:29 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ah wel gedaan
Nee, maar dat is een rare. Die vreet zijn eigen overal klem inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar hij heeft niets met deze dagen, dus ik kan op tafel zettten wat ik wil hij vertikt het dan te eten
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
https://www.rtl.nl/nieuws(...)erkt-navullen-koffiequote:Op dinsdag 30 december 2025 13:22 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Gewoon gratis toch? Ik heb de vorige keer dat ik daar was er niet voor betaald
neemt niet weg dat je daar toch een hele tijd gratis kan zitten met verwarming![]()
![]()
Ow nee daar hoef je dus niks voor te maken. Wel handigquote:Op dinsdag 30 december 2025 13:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, maar dat is een rare. Die vreet zijn eigen overal klem in
Maar hij heeft niets met deze dagen, dus ik kan op tafel zettten wat ik wil hij vertikt het dan te eten
Smile, it's free therapy.![]()
Of een broodje bapao even tussen de grill
you go gril zei zequote:Op dinsdag 30 december 2025 13:29 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Whuuut? Oliebollen grillen? of wat?![]()
Heerlijk oliebollen mits ze goed gebakken zijnWho cares if one more light goes out?
Zo saai. Eigenwijs stuk vreten is het soms ookquote:Op dinsdag 30 december 2025 13:31 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ow nee daar hoef je dus niks voor te maken. Wel handig
Ook niet mijn favo snackvoer.quote:
Lust je ook geen donuts? vind ik er wat op lijkenSmile, it's free therapy.![]()
Dat dan weer wel vooral de knalrozequote:Op dinsdag 30 december 2025 13:34 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ook niet mijn favo snackvoer.
Lust je ook geen donuts? vind ik er wat op lijkenWerewolf
Ah, ik dacht alquote:Op dinsdag 30 december 2025 13:31 schreef maily het volgende:
[..]
https://www.rtl.nl/nieuws(...)erkt-navullen-koffie
neemt niet weg dat je daar toch een hele tijd gratis kan zitten met verwarming
Ja nee preciesquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Kip, kuiken denk ikquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ah die lust je wel.quote:Op dinsdag 30 december 2025 13:35 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Dat dan weer wel vooral de knalroze
Nee die vind ik ook niet lekker. Vind het qua deeg / vettigheid wat op elkaar lijken.Smile, it's free therapy.![]()
Smoutebollen danquote:Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
ditquote:Op dinsdag 30 december 2025 13:27 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Uhm neej?
Vandaag zijn ook weer wat pakketten gekomen. Als ik het niks vind dan stuur ik het weer retour of ik laat het ophalen.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Die kon ik nog niet. Lees dat ze in ander vet gebakken worden, smout, en daardoor minder vettig zijn.quote:Smile, it's free therapy.![]()
Die zijn lekker!quote:Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Soms zijn ze kleiner en zitten in een puntzakquote:Op dinsdag 30 december 2025 13:39 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Die kon ik nog niet. Lees dat ze in ander vet gebakken worden, smout, en daardoor minder vettig zijn.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Met poedersuikerquote:Op dinsdag 30 december 2025 13:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Soms zijn ze kleiner en zitten in een puntzakWerewolf
VanzelfsprekendWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Soort kwarkbollen? zonder de kwark danquote:Op dinsdag 30 december 2025 13:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Soms zijn ze kleiner en zitten in een puntzak
Kan ook in ossenwitquote:Op dinsdag 30 december 2025 13:39 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Die kon ik nog niet. Lees dat ze in ander vet gebakken worden, smout, en daardoor minder vettig zijn.Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Dat heb ik nog nooit opquote:Op dinsdag 30 december 2025 13:41 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Soort kwarkbollen? zonder de kwark dan
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dat.quote:Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Die koop ik heeeel soms bij de bakker.quote:
Door het smoutebollen recept met brood moet ik aan broodpannenkoeken denken met kaneel
Ik was eerst in een ander boek begonnen, staat in wel in het topic Wat lees je nu. Maar die was toch niet veel aan, en dit is een mooi dun boekjequote:
Kaneelquote:Op dinsdag 30 december 2025 13:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Die koop ik heeeel soms bij de bakker.
Door het smoutebollen recept met brood moet ik aan broodpannenkoeken denken met kaneel
Maar wie doet dit dan ook
De Unie van Waterschappen roept Nederlanders op frituurvet dat is gebruikt om oliebollen te bakken niet door de gootsteen of het toilet te spoelen. Het vet stolt in het riool en het kost miljoenen euro's om dat op te ruimen.Who cares if one more light goes out?
Oliebollen + boeken doet me denken aan het boek wat ik vroeger las of aan mij werd voorgelezen.
''In de zoete suikerbol''Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Tokkies.quote:Op dinsdag 30 december 2025 13:46 schreef Lovely het volgende:
De Unie van Waterschappen roept Nederlanders op frituurvet dat is gebruikt om oliebollen te bakken niet door de gootsteen of het toilet te spoelen. Het vet stolt in het riool en het kost miljoenen euro's om dat op te ruimen.
Ze gooien toch ook geen frituur vet weg, waar ze patat/friet en snacks in gebakken hebben.. gewoon terug doen in de fles in een container doen..Staan vaak wel bij een supermarktquote:Who cares if one more light goes out?
Lees dit in het artikel: De waterschappen roepen op frituurvet en olie in te leveren bij inzamelpunten. Ongeveer zes op de tien Nederlanders doen dat volgens de organisatie al.quote:Op dinsdag 30 december 2025 13:46 schreef Lovely het volgende:
De Unie van Waterschappen roept Nederlanders op frituurvet dat is gebruikt om oliebollen te bakken niet door de gootsteen of het toilet te spoelen. Het vet stolt in het riool en het kost miljoenen euro's om dat op te ruimen.
genoeg die het nog steeds niet doen of op een andere manier lozen..
Zou bang zijn ook om mijn eigen gootsteen/ toilet te verstoppen.Smile, it's free therapy.![]()
Ja hoor, doen ze wel. Ook in het putje in de brandgang. Mensen zijn echt varkens.quote:Op dinsdag 30 december 2025 13:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ze gooien toch ook geen frituur vet weg, waar ze patat/friet en snacks in gebakken hebben.. gewoon terug doen in de fles in een container doen..Staan vaak wel bij een supermarkt
Mwa daar zit je ook niet op te wachten nee, dat de boel verstopt raaktquote:Op dinsdag 30 december 2025 13:48 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Lees dit in het artikel: De waterschappen roepen op frituurvet en olie in te leveren bij inzamelpunten. Ongeveer zes op de tien Nederlanders doen dat volgens de organisatie al.
genoeg die het nog steeds niet doen of op een andere manier lozen..
Zou bang zijn ook om mijn eigen gootsteen/ toilet te verstoppen.
Mwa ook nog genoeg die maandverband of tampons door de wc spoelenquote:Op dinsdag 30 december 2025 13:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja hoor, doen ze wel. Ook in het putje in de brandgang. Mensen zijn echt varkens.
Serieus?quote:Op dinsdag 30 december 2025 13:50 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mwa ook nog genoeg die maandverband of tampons door de wc spoelen![]()
Ik denk er niet eens aan om dat te doen
Ook hoiOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Yepquote:Op dinsdag 30 december 2025 13:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Serieus?![]()
Ik denk er niet eens aan om dat te doen
Gewoon in de prullenbakWho cares if one more light goes out?
Ik ben moed aan het verzamelen om actief te gaan zijnOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Of over de schutting bij je vervelende buurmanquote:![]()
SPLATSH, op de tegels.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Iewlquote:Op dinsdag 30 december 2025 13:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Of over de schutting bij je vervelende buurman![]()
SPLATSH, op de tegels.
Jwtquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Airfryer dus geen olie
Amai als ik maandverband door zou spoelen, staat de onderbuur gegarandeerd voor mijn deurWerewolf
Je kunt toch geen oliebollen bakken in de airfryer lieverdquote:Op dinsdag 30 december 2025 13:54 schreef Pinnenmutske het volgende:
Airfryer dus geen olie
Amai als ik maandverband door zou spoelen, staat de onderbuur gegarandeerd voor mijn deur
Ik eet geen oliebollenquote:Op dinsdag 30 december 2025 13:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je kunt toch geen oliebollen bakken in de airfryer lieverdWerewolf
Dat heeft er weinig mee te makenquote:
Ik weet het ook wel hoor hihiquote:Op dinsdag 30 december 2025 13:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat heeft er weinig mee te makenWerewolf
ik heb het niet om de hoek, anders zou ik wel zo nu en dan wel gaan voor een gratis bakkie pleurquote:Op dinsdag 30 december 2025 13:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Niet even rondslenteren daar, kijken of je wat leuks ziet, halverwege even een schnitzel met patat, dan nog wat meer rondslenteren en weer naar huis?
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ja, met de IKEA family cardquote:Op dinsdag 30 december 2025 14:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik heb het niet om de hoek, anders zou ik wel zo nu en dan wel gaan voor een gratis bakkie pleur![]()
![]()
Nee, ik post echt nooit mobiel. Ik ben gewoon aan het werk. Af en toe moet ik even wachten tot iets klaar is en dan kan ik bolken.![]()
Daar ben ik van de week naar opzoek geweest. Waar kan je dat tegenwoordig nog kopen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jumbo heeft het geloof ikquote:Op dinsdag 30 december 2025 14:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar ben ik van de week naar opzoek geweest. Waar kan je dat tegenwoordig nog kopen?Who cares if one more light goes out?
Allemaal om jou in de gaten te houdenquote:Op dinsdag 30 december 2025 13:53 schreef mario390 het volgende:
oh nu weet ik weer niet hioe verhalten we hebben hooge bezoek hier
Z9o dan bolkYvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Je bent geen verantwoording schuldig he GGquote:Op dinsdag 30 december 2025 14:21 schreef gebrokenglas het volgende:
Nee, ik post echt nooit mobiel. Ik ben gewoon aan het werk. Af en toe moet ik even wachten tot iets klaar is en dan kan ik bolken.
Mobiel of op PC of laptop het macht kein flaus ausWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oy!!Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Je hebt de smaak van Den Bolk te pakkenquote:
Eens gaat Yvonne dts winnenquote:Op dinsdag 30 december 2025 14:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt de smaak van Den Bolk te pakkenUw ADH vitamine Worst
ja of in kopfstandquote:Op dinsdag 30 december 2025 14:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je bent geen verantwoording schuldig he GG
Mobiel of op PC of laptop het macht kein flaus aus![]()
Ik heb vanmorgen een hele grote bak op voorlopig een jaar geen thee meerquote:
Ik was even de achterburen welkom heten, zijn mensen die van het asielzoekercentrum bij eden kwamen
Even een bloemetje gebracht en welkom in de wijk gewenst
Hij praat als best redelijk Nederlands, zij nog niet echt
Maar warme en gastvrije mensen.
Met bijna niets in huis, ze kopen per keer iets bij de kringloopWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zie dat ook wel gebeuren eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 30 december 2025 14:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Eens gaat Yvonne dts winnen
Ze heeft een voordeel op ons, ze kan hem in de nacht op slot gooien naar haar laatste post
Dat is idd niet lekkerquote:
Je moet wel munt blaadjes gebruiken
Wat liefquote:Op dinsdag 30 december 2025 14:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen een hele grote bak op voorlopig een jaar geen thee meer
Ik was even de achterburen welkom heten, zijn mensen die van het asielzoekercentrum bij eden kwamen
Met bijna niets in huis, ze kopen per keer iets bij de kringloop
Uw ADH vitamine Worst
Mag ook, of zijn naakte flausquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 30-12-2025 14:30
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Das niet leukquote:Op dinsdag 30 december 2025 14:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zie dat ook wel gebeuren eerlijk gezegd.
Ze heeft een voordeel op ons, ze kan hem in de nacht op slot gooien naar haar laatste postUw ADH vitamine Worst
Ja die mensen hebben al zoveel achter moeten laten.quote:
In een vreemd land zonder familie of vrienden.
Dus vind zoiets dan meer dan normaalWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is lief..quote:Op dinsdag 30 december 2025 14:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen een hele grote bak op voorlopig een jaar geen thee meer
Met bijna niets in huis, ze kopen per keer iets bij de kringloop![]()
Sommigen pikken de taal vrij snel op..
Maar ook genoeg die er geen moeite voor willen doen.Who cares if one more light goes out?
In de nacht is er toch bijna niemand meerquote:![]()
Maar zal ze ook nooit doenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ga jij nog ergens in een bos zitten met de hond oudjaarsavond Muis?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die vrouw kan alleen een beetje engelsquote:Op dinsdag 30 december 2025 14:31 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat is lief..![]()
Sommigen pikken de taal vrij snel op..
Maar ook genoeg die er geen moeite voor willen doen.
Dus ben maar over gegaan in het Engels
Helaas kende ze dat ook niet goed genoeg dus hij moest dan evengoed alles nog vertalenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Aardig toch van mij dat jij dat mag. Thuis welliswaar je hoeft geen cam op zo aan te zettenquote:
Lekker ik doe meequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, wel als ik werk en een Teams of Zoom vergadering heb....quote:Op dinsdag 30 december 2025 14:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Aardig toch van mij dat jij dat mag. Thuis welliswaar je hoeft geen cam op zo aan te zetten![]()
![]()
Dan moet je wel blijven zitten natuurlijk, niet opstaan die flaus onder de tafel houdenquote:Op dinsdag 30 december 2025 14:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, wel als ik werk en een Teams of Zoom vergadering heb....
Genoeg mensen nog steedsquote:Op dinsdag 30 december 2025 13:46 schreef Lovely het volgende:
https://www.hln.be/video/(...)%2Fwww.google.com%2F![]()
quote:Op dinsdag 30 december 2025 14:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan moet je wel blijven zitten natuurlijk, niet opstaan die flaus onder de tafel houden![]()
![]()
Man3quote:Op dinsdag 30 december 2025 14:46 schreef maily het volgende:
[..]
Genoeg mensen nog steeds
https://www.hln.be/video/(...)%2Fwww.google.com%2F
Vraag maar eens een rondleiding bij een waterzuivering. Zie je het allemaal voorbijkomen. Ook luiers, kunstgebitten.quote:Op dinsdag 30 december 2025 13:50 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mwa ook nog genoeg die maandverband of tampons door de wc spoelen![]()
Ook mobieltjes?quote:Op dinsdag 30 december 2025 14:47 schreef maily het volgende:
[..]
Vraag maar eens een rondleiding bij een waterzuivering. Zie je het allemaal voorbijkomen. Ook luiers, kunstgebitten.![]()
Kunstgebitten?quote:Op dinsdag 30 december 2025 14:47 schreef maily het volgende:
[..]
Vraag maar eens een rondleiding bij een waterzuivering. Zie je het allemaal voorbijkomen. Ook luiers, kunstgebitten.
Ik las van de week dat veel mensen hun kattenbakgrit door de wc spoelenquote:Op dinsdag 30 december 2025 14:46 schreef maily het volgende:
[..]
Genoeg mensen nog steeds
https://www.hln.be/video/(...)%2Fwww.google.com%2F![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ahzo.. dan kan inderdaad kunstgebit eruit floepen..quote:Op dinsdag 30 december 2025 14:53 schreef maily het volgende:
[..]
Yep.
Bv als mensen moeten overgeven in de wc ....
En die blijven ook in de trein liggen hoor
![]()
bist duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op dinsdag 30 december 2025 14:54 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik las van de week dat veel mensen hun kattenbakgrit door de wc spoelen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
GeEn WoNdEr DaT oNs WaTeR sTrAkS dUuRdEr WoRdT![]()
![]()
hij ist eigentich muräneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op dinsdag 30 december 2025 14:55 schreef Dotteke het volgende:
bist duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu![]()
quote:Op dinsdag 30 december 2025 14:59 schreef Pinnenmutske het volgende:
Nope not today
Ik ben geïrriteerd![]()
![]()
![]()
Niet doen heb je alleen je zelf mee Blubmutksequote:Op dinsdag 30 december 2025 14:59 schreef Pinnenmutske het volgende:
Nope not today
Ik ben geïrriteerdWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is er ook een @mario360 ?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Nee dus!Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Geen idee wie daar achter zit. Maar een username met een hoofdletter beginnen is toch wel een beetje een nonoquote:![]()
Nietesquote:Op dinsdag 30 december 2025 15:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Geen idee wie daar achter zit. Maar een username met een hoofdletter beginnen is toch wel een beetje een nono
Yeah i knowquote:Op dinsdag 30 december 2025 15:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet doen heb je alleen je zelf mee BlubmutkseWerewolf
En een @DevGod ?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik doelde op 360quote:Op dinsdag 30 december 2025 15:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Geen idee wie daar achter zit. Maar een username met een hoofdletter beginnen is toch wel een beetje een nono![]()
![]()
Zijn geloof ik ook minder users, waarmee hun naam met een kleine letter begintquote:Op dinsdag 30 december 2025 15:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Uitzonderingen daargelaten natuurlijk
quote:
quote:Op dinsdag 30 december 2025 15:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Geen idee wie daar achter zit. Maar een username met een hoofdletter beginnen is toch wel een beetje een nono![]()
Zonder vind ik juist slordig en alsof je een hoofdletter niet waard bent.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Kom, wat kan jou irritatie wegnemen?quote:
Een puntjuh. of een knuffel![]()
Daar hebben we Helene Mario AtemlosWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nein wir wollen hier nicht weg, alles ist perfekt Atemlos durch die Nacht
Spür‘ was Liebe mit uns machtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
AtemlooooooossssssWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Goed punt!quote:Op dinsdag 30 december 2025 15:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]![]()
Zonder vind ik juist slordig en alsof je een hoofdletter niet waard bent.
* devzero vraagt snel een name change aan voor devZero![]()
![]()
We hebben een B![]()
We hebben een o![]()
We hebben een l![]()
We hebben een k
![]()
![]()
Bolk met een hoofdletterquote:Op dinsdag 30 december 2025 15:22 schreef Lovely het volgende:
We hebben een B![]()
We hebben een o![]()
We hebben een l![]()
We hebben een k![]()
![]()
Heel goedquote:Op dinsdag 30 december 2025 15:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Goed punt!
* devzero vraagt snel een name change aan voor devZero
![]()
Uiteraard anders geen bolkquote:
Laat @Kissingbird het maar niet horen/lezenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die heeft alweer genoeg sokken voorbij zien komen overal @Kissingbirdquote:Op dinsdag 30 december 2025 15:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Laat @:kissingbird het maar niet horen/lezen![]()
Overal, overal waar de jongens zijn, waar de jongens zijnquote:Op dinsdag 30 december 2025 15:28 schreef maily het volgende:
[..]
Die heeft alweer genoeg sokken voorbij zien komen overal @:KissingBird![]()
Overal, overal, waar de jongens zijn is het bal![]()
Volle sokken overal
Waardan inquote:
Laat maar hoef het ook niet te weten
Naar wat, was loosquote:Op dinsdag 30 december 2025 15:36 schreef mario390 het volgende:
naar m...i, pfffffff neeeeeeeeeeeeee
Dan moet je met een mooie herinnering aan hem denken als je dat hoort Mutskequote:Op dinsdag 30 december 2025 15:38 schreef Pinnenmutske het volgende:
Papa was grote fan van helene fischer
Keine Mutti-witzequote:Op dinsdag 30 december 2025 15:36 schreef mario390 het volgende:
naar m...i, pfffffff neeeeeeeeeeeeee![]()
![]()
![]()
![]()
Probeer ikquote:Op dinsdag 30 december 2025 15:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan moet je met een mooie herinnering aan hem denken als je dat hoort Mutske
Heb gewoon een pisdagWerewolf
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
We worden het verblijd met heel heel veel cpasquote:
I lose control
Die kont heb ik nu al 492x gezien. Mario is er blijkbaar fan vanWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Echt hequote:Op dinsdag 30 december 2025 15:56 schreef Moeraskat het volgende:
Die kont heb ik nu al 492x gezien. Mario is er blijkbaar fan vanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is mutti weg?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Blubber de blub de blub, daar komt ons blubske weer aan blubbenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ga dot haar handen vastbindenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
sektquote:Gefeliciteerd Puzziequote:
Wat een ambtenaren tijdenquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
A zo champagne of echt sekt?quote:Op dinsdag 30 december 2025 15:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee was bij haar toast eten ik kop vor morgen vor jahrwixelWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja nu weet ik wat het is als je het letterlijk herhaaltquote:
Was hab ich gemakt das du meine handen vast wil bindenquote:
Lekker genieten vrije avond, nog een dagje werken dit jaarquote:![]()
mousserende wijnquote:Op dinsdag 30 december 2025 16:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja nu weet ik wat het is als je het letterlijk herhaaltWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, morgen nog en dan zit het erop voor dit jaar. 2 januari verder....quote:Op dinsdag 30 december 2025 16:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker genieten vrije avond, nog een dagje werken dit jaar![]()
![]()
Ik welquote:Op dinsdag 30 december 2025 16:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik ben niet eens ambtenaar.BEDANKTTTTTquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Maximaal bolkgedragquote:Op dinsdag 30 december 2025 16:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was hab ich gemakt das du meine handen vast wil binden![]()
![]()
Puzzie ben je jarig? Gefeliciteerd lieverd
Heerlijk of niet, even lekker helemaal niets meerquote:Op dinsdag 30 december 2025 16:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, morgen nog en dan zit het erop voor dit jaar. 2 januari verder....Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lol, kijk wie het typtquote:
Aww dankjewel marioquote:Op dinsdag 30 december 2025 16:05 schreef mario390 het volgende:
[..]
aaja bijna vergeten,van harte Gefeliciteerd![]()
![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Goed Nederlandsquote:Op dinsdag 30 december 2025 16:05 schreef mario390 het volgende:
[..]
aaja bijna vergeten,van harte Gefeliciteerd![]()
![]()
![]()
Nou, echt wel. Ik ben het wel even zat.quote:Op dinsdag 30 december 2025 16:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heerlijk of niet, even lekker helemaal niets meer![]()
![]()
Wil je onze statistieken vergelijken ja?quote:
Ja snap ik. Maar voor vandaag klaar, even lekker bolken, koken, eten, koffie, bolken cassis, bolken en slapenquote:Op dinsdag 30 december 2025 16:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, echt wel. Ik ben het wel even zat.
Ja dat was idd het hoogtepunt van die cursus hahaquote:Op dinsdag 30 december 2025 10:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Moesten jullie ook brand blussen enzo, dat vond ik nog het leukste![]()
quote:Op dinsdag 30 december 2025 16:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja snap ik. Maar voor vandaag klaar, even lekker bolken, koken, eten, koffie, bolken cassis, bolken en slapen![]()
![]()
Valt niet te vergelijken want jij bent er net 1.5 weekquote:Op dinsdag 30 december 2025 16:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wil je onze statistieken vergelijken ja?
Wel, per dagquote:Op dinsdag 30 december 2025 16:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Valt niet te vergelijken want jij bent er net 1.5 weekWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik blok, jij bolkt, wij bolken, olleke bolleke een Moeraskatbolkjequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oliebolkquote:Op dinsdag 30 december 2025 16:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik blok, jij bolkt, wij bolken, olleke bolleke een MoeraskatbolkjeWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Poepvirusbolk @laforestquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
![]()
![]()
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: