Soort kwarkbollen? zonder de kwark danquote:Op dinsdag 30 december 2025 13:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Soms zijn ze kleiner en zitten in een puntzak
Kan ook in ossenwitquote:Op dinsdag 30 december 2025 13:39 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Die kon ik nog niet. Lees dat ze in ander vet gebakken worden, smout, en daardoor minder vettig zijn.
Dat heb ik nog nooit opquote:Op dinsdag 30 december 2025 13:41 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Soort kwarkbollen? zonder de kwark dan
Dat.quote:
Die koop ik heeeel soms bij de bakker.quote:
Ik was eerst in een ander boek begonnen, staat in wel in het topic Wat lees je nu. Maar die was toch niet veel aan, en dit is een mooi dun boekjequote:
Kaneelquote:Op dinsdag 30 december 2025 13:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Die koop ik heeeel soms bij de bakker.
Door het smoutebollen recept met brood moet ik aan broodpannenkoeken denken met kaneel
Tokkies.quote:Op dinsdag 30 december 2025 13:46 schreef Lovely het volgende:
Maar wie doet dit dan ook
De Unie van Waterschappen roept Nederlanders op frituurvet dat is gebruikt om oliebollen te bakken niet door de gootsteen of het toilet te spoelen. Het vet stolt in het riool en het kost miljoenen euro's om dat op te ruimen.
Ze gooien toch ook geen frituur vet weg, waar ze patat/friet en snacks in gebakken hebben.. gewoon terug doen in de fles in een container doen..Staan vaak wel bij een supermarktquote:
Lees dit in het artikel: De waterschappen roepen op frituurvet en olie in te leveren bij inzamelpunten. Ongeveer zes op de tien Nederlanders doen dat volgens de organisatie al.quote:Op dinsdag 30 december 2025 13:46 schreef Lovely het volgende:
Maar wie doet dit dan ook
De Unie van Waterschappen roept Nederlanders op frituurvet dat is gebruikt om oliebollen te bakken niet door de gootsteen of het toilet te spoelen. Het vet stolt in het riool en het kost miljoenen euro's om dat op te ruimen.
Ja hoor, doen ze wel. Ook in het putje in de brandgang. Mensen zijn echt varkens.quote:Op dinsdag 30 december 2025 13:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ze gooien toch ook geen frituur vet weg, waar ze patat/friet en snacks in gebakken hebben.. gewoon terug doen in de fles in een container doen..Staan vaak wel bij een supermarkt
Mwa daar zit je ook niet op te wachten nee, dat de boel verstopt raaktquote:Op dinsdag 30 december 2025 13:48 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Lees dit in het artikel: De waterschappen roepen op frituurvet en olie in te leveren bij inzamelpunten. Ongeveer zes op de tien Nederlanders doen dat volgens de organisatie al.
genoeg die het nog steeds niet doen of op een andere manier lozen..
Zou bang zijn ook om mijn eigen gootsteen/ toilet te verstoppen.
Mwa ook nog genoeg die maandverband of tampons door de wc spoelenquote:Op dinsdag 30 december 2025 13:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja hoor, doen ze wel. Ook in het putje in de brandgang. Mensen zijn echt varkens.
Serieus?quote:Op dinsdag 30 december 2025 13:50 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mwa ook nog genoeg die maandverband of tampons door de wc spoelen
Yepquote:Op dinsdag 30 december 2025 13:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Serieus?![]()
Ik denk er niet eens aan om dat te doen
Of over de schutting bij je vervelende buurmanquote:
Iewlquote:Op dinsdag 30 december 2025 13:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Of over de schutting bij je vervelende buurman![]()
SPLATSH, op de tegels.
Jwtquote:
Je kunt toch geen oliebollen bakken in de airfryer lieverdquote:Op dinsdag 30 december 2025 13:54 schreef Pinnenmutske het volgende:
Airfryer dus geen olie
Amai als ik maandverband door zou spoelen, staat de onderbuur gegarandeerd voor mijn deur
Ik eet geen oliebollenquote:Op dinsdag 30 december 2025 13:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je kunt toch geen oliebollen bakken in de airfryer lieverd
Dat heeft er weinig mee te makenquote:
Ik weet het ook wel hoor hihiquote:Op dinsdag 30 december 2025 13:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat heeft er weinig mee te maken
ik heb het niet om de hoek, anders zou ik wel zo nu en dan wel gaan voor een gratis bakkie pleurquote:Op dinsdag 30 december 2025 13:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Niet even rondslenteren daar, kijken of je wat leuks ziet, halverwege even een schnitzel met patat, dan nog wat meer rondslenteren en weer naar huis?
Ja, met de IKEA family cardquote:Op dinsdag 30 december 2025 14:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik heb het niet om de hoek, anders zou ik wel zo nu en dan wel gaan voor een gratis bakkie pleur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |