quote:
quote:
We hebben hier nog een user die "allergisch" is voor voeten maar weet niet of hij er echt misselijk van wordtquote:
Oh we gaan crossposten?quote:Op dinsdag 30 december 2025 12:58 schreef maily het volgende:
[..]
We hebben hier nog een user die "allergisch" is voor voeten maar weet niet of hij er echt misselijk van wordt
Ik dacht al, wat is hier aan de hand. Maar we kunnen anders wel gewoon random gespreken in de verkeerde topic's gaan voeren, leuke bezigheid lijkt me welquote:Op dinsdag 30 december 2025 13:00 schreef maily het volgende:
[..]
Ik vond t al gek dat ik jouw post niet kon terugvinden in dts
Misschien zit ie wel in het restaurant te etenquote:Op dinsdag 30 december 2025 13:05 schreef Moeraskat het volgende:
Ben benieuwd wanneer die man terugkomt van die IKEA ronde
Nee Huvudrollquote:Op dinsdag 30 december 2025 13:08 schreef gebrokenglas het volgende:
Toch niet zo'n vega burger van dat IKEA restaurant?
Kan best lekker zijnquote:Op dinsdag 30 december 2025 13:08 schreef gebrokenglas het volgende:
Toch niet zo'n vega burger van dat IKEA restaurant?
quote:Op dinsdag 30 december 2025 13:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien zit ie wel in het restaurant te eten
Denk het ook, omdat het vakantie is de meesten hebben de kerst spullen de deur uit gedaanquote:Op dinsdag 30 december 2025 13:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]denk het niet
zal wel enorm druk zijn daar
Niet even rondslenteren daar, kijken of je wat leuks ziet, halverwege even een schnitzel met patat, dan nog wat meer rondslenteren en weer naar huis?quote:Op dinsdag 30 december 2025 13:12 schreef hemarookworst het volgende:
Is weer even geleden dat ik bij de Ikea heb gegeten
Ik zie hem niet op de site ataanquote:Op dinsdag 30 december 2025 13:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik vond m wat minder geslaagd.
Ja, en hoe ouder hij wordt hoe meer hij last krijgt van mensenmassa's. Hij wordt daar echt chagrijnig van.quote:Op dinsdag 30 december 2025 13:13 schreef Lovely het volgende:
[..]
Denk het ook, omdat het vakantie is de meesten hebben de kerst spullen de deur uit gedaan
lekker koffie drinken, en nog een bakkie, en nog een bakkie, en ondertussen lekker warm zitten.quote:Op dinsdag 30 december 2025 13:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Niet even rondslenteren daar, kijken of je wat leuks ziet, halverwege even een schnitzel met patat, dan nog wat meer rondslenteren en weer naar huis?
Soms ook erg vervelend zoveel mensen.. zeker als ze overal midden in het pad blijven staanquote:Op dinsdag 30 december 2025 13:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, en hoe ouder hij wordt hoe meer hij last krijgt van mensenmassa's. Hij wordt daar echt chagrijnig van.
Het is daar niet goedkoop.quote:Op dinsdag 30 december 2025 13:14 schreef maily het volgende:
[..]
lekker koffie drinken, en nog een bakkie, en nog een bakkie, en ondertussen lekker warm zitten.
hoef je thuis niet te stoken.
je zal ze de kost geven die daar een vaste tafel hebben![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |