quote:Op dinsdag 30 december 2025 13:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien zit ie wel in het restaurant te eten
Denk het ook, omdat het vakantie is de meesten hebben de kerst spullen de deur uit gedaanquote:Op dinsdag 30 december 2025 13:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]denk het niet
zal wel enorm druk zijn daar
Niet even rondslenteren daar, kijken of je wat leuks ziet, halverwege even een schnitzel met patat, dan nog wat meer rondslenteren en weer naar huis?quote:Op dinsdag 30 december 2025 13:12 schreef hemarookworst het volgende:
Is weer even geleden dat ik bij de Ikea heb gegeten
Ik zie hem niet op de site ataanquote:Op dinsdag 30 december 2025 13:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik vond m wat minder geslaagd.
Ja, en hoe ouder hij wordt hoe meer hij last krijgt van mensenmassa's. Hij wordt daar echt chagrijnig van.quote:Op dinsdag 30 december 2025 13:13 schreef Lovely het volgende:
[..]
Denk het ook, omdat het vakantie is de meesten hebben de kerst spullen de deur uit gedaan
lekker koffie drinken, en nog een bakkie, en nog een bakkie, en ondertussen lekker warm zitten.quote:Op dinsdag 30 december 2025 13:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Niet even rondslenteren daar, kijken of je wat leuks ziet, halverwege even een schnitzel met patat, dan nog wat meer rondslenteren en weer naar huis?
Soms ook erg vervelend zoveel mensen.. zeker als ze overal midden in het pad blijven staanquote:Op dinsdag 30 december 2025 13:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, en hoe ouder hij wordt hoe meer hij last krijgt van mensenmassa's. Hij wordt daar echt chagrijnig van.
Het is daar niet goedkoop.quote:Op dinsdag 30 december 2025 13:14 schreef maily het volgende:
[..]
lekker koffie drinken, en nog een bakkie, en nog een bakkie, en ondertussen lekker warm zitten.
hoef je thuis niet te stoken.
je zal ze de kost geven die daar een vaste tafel hebben![]()
![]()
@ieniminimuisquote:Op dinsdag 30 december 2025 13:05 schreef Moeraskat het volgende:
Ben benieuwd wanneer die man terugkomt van die IKEA ronde
Ik heb mijn bioscoopbroek omgebouwdquote:Op dinsdag 30 december 2025 13:16 schreef yvonne het volgende:
Netzoals 'Hammertime'..
Bolktijd. Wie is er handig op de naaimachine, hebben we eigen Bolk broeken. Met diepe zakken zodat je je hele hebben en houden erin moet stoppen en gewoon een elastiek als middel als je zit uit te buikenbolken
Hey bolkert, je staat toch al op nr 44quote:
verwarming erin net als Joop?quote:Op dinsdag 30 december 2025 13:19 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik heb mijn bioscoopbroek omgebouwd
M'n oma naaide vroeger een washandje aan de binnenkant van haar rok of broek voor extra opbergruimtequote:Op dinsdag 30 december 2025 13:16 schreef yvonne het volgende:
Netzoals 'Hammertime'..
Bolktijd. Wie is er handig op de naaimachine, hebben we eigen Bolk broeken. Met diepe zakken zodat je je hele hebben en houden erin moet stoppen en gewoon een elastiek als middel als je zit uit te buikenbolken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |