Je kunt toch geen oliebollen bakken in de airfryer lieverdquote:Op dinsdag 30 december 2025 13:54 schreef Pinnenmutske het volgende:
Airfryer dus geen olie
Amai als ik maandverband door zou spoelen, staat de onderbuur gegarandeerd voor mijn deur
Ik eet geen oliebollenquote:Op dinsdag 30 december 2025 13:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je kunt toch geen oliebollen bakken in de airfryer lieverd
Dat heeft er weinig mee te makenquote:
Ik weet het ook wel hoor hihiquote:Op dinsdag 30 december 2025 13:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat heeft er weinig mee te maken
ik heb het niet om de hoek, anders zou ik wel zo nu en dan wel gaan voor een gratis bakkie pleurquote:Op dinsdag 30 december 2025 13:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Niet even rondslenteren daar, kijken of je wat leuks ziet, halverwege even een schnitzel met patat, dan nog wat meer rondslenteren en weer naar huis?
Ja, met de IKEA family cardquote:Op dinsdag 30 december 2025 14:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik heb het niet om de hoek, anders zou ik wel zo nu en dan wel gaan voor een gratis bakkie pleur
Daar ben ik van de week naar opzoek geweest. Waar kan je dat tegenwoordig nog kopen?quote:
Jumbo heeft het geloof ikquote:Op dinsdag 30 december 2025 14:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar ben ik van de week naar opzoek geweest. Waar kan je dat tegenwoordig nog kopen?
Allemaal om jou in de gaten te houdenquote:Op dinsdag 30 december 2025 13:53 schreef mario390 het volgende:
oh nu weet ik weer niet hioe verhalten we hebben hooge bezoek hier
Je bent geen verantwoording schuldig he GGquote:Op dinsdag 30 december 2025 14:21 schreef gebrokenglas het volgende:
Nee, ik post echt nooit mobiel. Ik ben gewoon aan het werk. Af en toe moet ik even wachten tot iets klaar is en dan kan ik bolken.
Je hebt de smaak van Den Bolk te pakkenquote:
Eens gaat Yvonne dts winnenquote:Op dinsdag 30 december 2025 14:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt de smaak van Den Bolk te pakken
ja of in kopfstandquote:Op dinsdag 30 december 2025 14:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je bent geen verantwoording schuldig he GG
Mobiel of op PC of laptop het macht kein flaus aus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |