Mag ook, of zijn naakte flausquote:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 30-12-2025 14:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Das niet leukquote:Op dinsdag 30 december 2025 14:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zie dat ook wel gebeuren eerlijk gezegd.
Ze heeft een voordeel op ons, ze kan hem in de nacht op slot gooien naar haar laatste post
Ja die mensen hebben al zoveel achter moeten laten.quote:
Dat is lief..quote:Op dinsdag 30 december 2025 14:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen een hele grote bak op voorlopig een jaar geen thee meer
Ik was even de achterburen welkom heten, zijn mensen die van het asielzoekercentrum bij eden kwamen
Even een bloemetje gebracht en welkom in de wijk gewenst
Hij praat als best redelijk Nederlands, zij nog niet echt
Maar warme en gastvrije mensen.
Met bijna niets in huis, ze kopen per keer iets bij de kringloop
In de nacht is er toch bijna niemand meerquote:
Ga jij nog ergens in een bos zitten met de hond oudjaarsavond Muis?quote:
Die vrouw kan alleen een beetje engelsquote:Op dinsdag 30 december 2025 14:31 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat is lief..![]()
Sommigen pikken de taal vrij snel op..
Maar ook genoeg die er geen moeite voor willen doen.
Aardig toch van mij dat jij dat mag. Thuis welliswaar je hoeft geen cam op zo aan te zettenquote:
Lekker ik doe meequote:
Nee, wel als ik werk en een Teams of Zoom vergadering heb....quote:Op dinsdag 30 december 2025 14:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Aardig toch van mij dat jij dat mag. Thuis welliswaar je hoeft geen cam op zo aan te zetten
Dan moet je wel blijven zitten natuurlijk, niet opstaan die flaus onder de tafel houdenquote:Op dinsdag 30 december 2025 14:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, wel als ik werk en een Teams of Zoom vergadering heb....
Genoeg mensen nog steedsquote:Op dinsdag 30 december 2025 13:46 schreef Lovely het volgende:
Maar wie doet dit dan ook
De Unie van Waterschappen roept Nederlanders op frituurvet dat is gebruikt om oliebollen te bakken niet door de gootsteen of het toilet te spoelen. Het vet stolt in het riool en het kost miljoenen euro's om dat op te ruimen.
quote:Op dinsdag 30 december 2025 14:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan moet je wel blijven zitten natuurlijk, niet opstaan die flaus onder de tafel houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |