Man3quote:Op dinsdag 30 december 2025 14:46 schreef maily het volgende:
[..]
Genoeg mensen nog steeds
https://www.hln.be/video/(...)%2Fwww.google.com%2F
Vraag maar eens een rondleiding bij een waterzuivering. Zie je het allemaal voorbijkomen. Ook luiers, kunstgebitten.quote:Op dinsdag 30 december 2025 13:50 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mwa ook nog genoeg die maandverband of tampons door de wc spoelen
Ook mobieltjes?quote:Op dinsdag 30 december 2025 14:47 schreef maily het volgende:
[..]
Vraag maar eens een rondleiding bij een waterzuivering. Zie je het allemaal voorbijkomen. Ook luiers, kunstgebitten.
Kunstgebitten?quote:Op dinsdag 30 december 2025 14:47 schreef maily het volgende:
[..]
Vraag maar eens een rondleiding bij een waterzuivering. Zie je het allemaal voorbijkomen. Ook luiers, kunstgebitten.
Ik las van de week dat veel mensen hun kattenbakgrit door de wc spoelenquote:Op dinsdag 30 december 2025 14:46 schreef maily het volgende:
[..]
Genoeg mensen nog steeds
https://www.hln.be/video/(...)%2Fwww.google.com%2F
Ahzo.. dan kan inderdaad kunstgebit eruit floepen..quote:Op dinsdag 30 december 2025 14:53 schreef maily het volgende:
[..]
Yep.
Bv als mensen moeten overgeven in de wc ....
En die blijven ook in de trein liggen hoor
quote:Op dinsdag 30 december 2025 14:54 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik las van de week dat veel mensen hun kattenbakgrit door de wc spoelen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hij ist eigentich muräneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op dinsdag 30 december 2025 14:55 schreef Dotteke het volgende:
bist duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
quote:Op dinsdag 30 december 2025 14:59 schreef Pinnenmutske het volgende:
Nope not today
Ik ben geïrriteerd
Niet doen heb je alleen je zelf mee Blubmutksequote:Op dinsdag 30 december 2025 14:59 schreef Pinnenmutske het volgende:
Nope not today
Ik ben geïrriteerd
Geen idee wie daar achter zit. Maar een username met een hoofdletter beginnen is toch wel een beetje een nonoquote:
Nietesquote:Op dinsdag 30 december 2025 15:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Geen idee wie daar achter zit. Maar een username met een hoofdletter beginnen is toch wel een beetje een nono
Yeah i knowquote:Op dinsdag 30 december 2025 15:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet doen heb je alleen je zelf mee Blubmutkse
En een @DevGod ?quote:
Ik doelde op 360quote:Op dinsdag 30 december 2025 15:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Geen idee wie daar achter zit. Maar een username met een hoofdletter beginnen is toch wel een beetje een nono
Zijn geloof ik ook minder users, waarmee hun naam met een kleine letter begintquote:Op dinsdag 30 december 2025 15:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Uitzonderingen daargelaten natuurlijk
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |