Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar novemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Altijd wel gedaan, maar voor mij alleen doe ik dat echt niet meerquote:Op dinsdag 30 december 2025 13:26 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hallo Dott![]()
Ga je zelf oliebollen maken? Heb het idee dat jij dat wel zou doen?You go for it girlquote:Op dinsdag 30 december 2025 13:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ga @:mario390 verslaan, wacht maar.
[ Bericht 0% gewijzigd door Dotteke op 30-12-2025 13:35:11 ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ah wel gedaanquote:Op dinsdag 30 december 2025 13:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Altijd wel gedaan, maar voor mij alleen doe ik dat echt niet meer
[..]
You go for it gril
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op dinsdag 30 december 2025 13:29 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ah wel gedaan
Lekker grillenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.![]()
Ik zag dat iemand kaas tussen een oliebol deed en dan in de contactgrill
Who cares if one more light goes out?
In the sky of a million stars. ♪![]()
De enige keer dat ik jankte was met de uitvaart van papa
9 is mijn huisnummer, 13 mijn busnummerWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025![]()
quote:Op dinsdag 30 december 2025 13:29 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ah wel gedaan
Nee, maar dat is een rare. Die vreet zijn eigen overal klem inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar hij heeft niets met deze dagen, dus ik kan op tafel zettten wat ik wil hij vertikt het dan te eten
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
https://www.rtl.nl/nieuws(...)erkt-navullen-koffiequote:Op dinsdag 30 december 2025 13:22 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Gewoon gratis toch? Ik heb de vorige keer dat ik daar was er niet voor betaald
neemt niet weg dat je daar toch een hele tijd gratis kan zitten met verwarming![]()
![]()
Ow nee daar hoef je dus niks voor te maken. Wel handigquote:Op dinsdag 30 december 2025 13:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, maar dat is een rare. Die vreet zijn eigen overal klem in
Maar hij heeft niets met deze dagen, dus ik kan op tafel zettten wat ik wil hij vertikt het dan te eten
Smile, it's free therapy.![]()
Of een broodje bapao even tussen de grill
you go gril zei zequote:Op dinsdag 30 december 2025 13:29 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Whuuut? Oliebollen grillen? of wat?![]()
Heerlijk oliebollen mits ze goed gebakken zijnWho cares if one more light goes out?
Zo saai. Eigenwijs stuk vreten is het soms ookquote:Op dinsdag 30 december 2025 13:31 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ow nee daar hoef je dus niks voor te maken. Wel handig
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ook niet mijn favo snackvoer.quote:
Lust je ook geen donuts? vind ik er wat op lijkenSmile, it's free therapy.![]()
Dat dan weer wel vooral de knalrozequote:Op dinsdag 30 december 2025 13:34 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ook niet mijn favo snackvoer.
Lust je ook geen donuts? vind ik er wat op lijkenWerewolf
Ah, ik dacht alquote:Op dinsdag 30 december 2025 13:31 schreef maily het volgende:
[..]
https://www.rtl.nl/nieuws(...)erkt-navullen-koffie
neemt niet weg dat je daar toch een hele tijd gratis kan zitten met verwarming
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ja nee preciesquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Kip, kuiken denk ikquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ah die lust je wel.quote:Op dinsdag 30 december 2025 13:35 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Dat dan weer wel vooral de knalroze
Nee die vind ik ook niet lekker. Vind het qua deeg / vettigheid wat op elkaar lijken.Smile, it's free therapy.![]()
Smoutebollen danquote:Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
ditquote:Op dinsdag 30 december 2025 13:27 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Uhm neej?
Vandaag zijn ook weer wat pakketten gekomen. Als ik het niks vind dan stuur ik het weer retour of ik laat het ophalen.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Die kon ik nog niet. Lees dat ze in ander vet gebakken worden, smout, en daardoor minder vettig zijn.quote:Smile, it's free therapy.![]()
Die zijn lekker!quote:Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Soms zijn ze kleiner en zitten in een puntzakquote:Op dinsdag 30 december 2025 13:39 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Die kon ik nog niet. Lees dat ze in ander vet gebakken worden, smout, en daardoor minder vettig zijn.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Met poedersuikerquote:Op dinsdag 30 december 2025 13:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Soms zijn ze kleiner en zitten in een puntzakWerewolf
VanzelfsprekendWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Soort kwarkbollen? zonder de kwark danquote:Op dinsdag 30 december 2025 13:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Soms zijn ze kleiner en zitten in een puntzak
Kan ook in ossenwitquote:Op dinsdag 30 december 2025 13:39 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Die kon ik nog niet. Lees dat ze in ander vet gebakken worden, smout, en daardoor minder vettig zijn.Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Dat heb ik nog nooit opquote:Op dinsdag 30 december 2025 13:41 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Soort kwarkbollen? zonder de kwark dan
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dat.quote:Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Die koop ik heeeel soms bij de bakker.quote:
Door het smoutebollen recept met brood moet ik aan broodpannenkoeken denken met kaneel
Ik was eerst in een ander boek begonnen, staat in wel in het topic Wat lees je nu. Maar die was toch niet veel aan, en dit is een mooi dun boekjequote:
Kaneelquote:Op dinsdag 30 december 2025 13:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Die koop ik heeeel soms bij de bakker.
Door het smoutebollen recept met brood moet ik aan broodpannenkoeken denken met kaneel
Maar wie doet dit dan ook
De Unie van Waterschappen roept Nederlanders op frituurvet dat is gebruikt om oliebollen te bakken niet door de gootsteen of het toilet te spoelen. Het vet stolt in het riool en het kost miljoenen euro's om dat op te ruimen.Who cares if one more light goes out?
Oliebollen + boeken doet me denken aan het boek wat ik vroeger las of aan mij werd voorgelezen.
''In de zoete suikerbol''Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Tokkies.quote:Op dinsdag 30 december 2025 13:46 schreef Lovely het volgende:
De Unie van Waterschappen roept Nederlanders op frituurvet dat is gebruikt om oliebollen te bakken niet door de gootsteen of het toilet te spoelen. Het vet stolt in het riool en het kost miljoenen euro's om dat op te ruimen.
Ze gooien toch ook geen frituur vet weg, waar ze patat/friet en snacks in gebakken hebben.. gewoon terug doen in de fles in een container doen..Staan vaak wel bij een supermarktquote:Who cares if one more light goes out?
Lees dit in het artikel: De waterschappen roepen op frituurvet en olie in te leveren bij inzamelpunten. Ongeveer zes op de tien Nederlanders doen dat volgens de organisatie al.quote:Op dinsdag 30 december 2025 13:46 schreef Lovely het volgende:
De Unie van Waterschappen roept Nederlanders op frituurvet dat is gebruikt om oliebollen te bakken niet door de gootsteen of het toilet te spoelen. Het vet stolt in het riool en het kost miljoenen euro's om dat op te ruimen.
genoeg die het nog steeds niet doen of op een andere manier lozen..
Zou bang zijn ook om mijn eigen gootsteen/ toilet te verstoppen.Smile, it's free therapy.![]()
Ja hoor, doen ze wel. Ook in het putje in de brandgang. Mensen zijn echt varkens.quote:Op dinsdag 30 december 2025 13:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ze gooien toch ook geen frituur vet weg, waar ze patat/friet en snacks in gebakken hebben.. gewoon terug doen in de fles in een container doen..Staan vaak wel bij een supermarkt
Mwa daar zit je ook niet op te wachten nee, dat de boel verstopt raaktquote:Op dinsdag 30 december 2025 13:48 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Lees dit in het artikel: De waterschappen roepen op frituurvet en olie in te leveren bij inzamelpunten. Ongeveer zes op de tien Nederlanders doen dat volgens de organisatie al.
genoeg die het nog steeds niet doen of op een andere manier lozen..
Zou bang zijn ook om mijn eigen gootsteen/ toilet te verstoppen.
Mwa ook nog genoeg die maandverband of tampons door de wc spoelenquote:Op dinsdag 30 december 2025 13:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja hoor, doen ze wel. Ook in het putje in de brandgang. Mensen zijn echt varkens.
In the sky of a million stars. ♪
Forum Opties Forumhop: Hop naar: