Jij moet ook gewoon eens stoppen met jouw onzin want je zit gewoon in dezelfde fuik als die mannen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 13:16 schreef Ansa het volgende:
[..]
Maar ben je een Petersonincel of een Tateincel?
Het hoeft ook niet per definitie de vrouw te zijn die parttime werkt.quote:Op dinsdag 30 december 2025 13:14 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Maar dan krijg je weer: die luie parttime vrouwen! Zonder mannen gaat de wereld kapot want ze willen niet werken en kunnen niets..
Rijke mensen hebben natuurlijk ook mogelijkheden om opvang in huis te betalen.
Als mensen uit elkaar willen, is de woningnood een enorm probleem. Ik heb dat gezien bij mijn ouders voor wie het onmogelijk was om beide een seniorenwoning of anderszins een betaalbaar appartementje te bemachtigen. Heel pijnlijk was dat.quote:Op dinsdag 30 december 2025 13:08 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Hoge kosten voor een gezin is natuurlijk ook deels hoge kosten voor samenwonen. Mensen komen ook zonder gezin in de problemen als ze uit elkaar willen.
Ik denk dat voor een gezin de noodzaak om allebei fulltime te moeten werken er gewoon niet moet zijn. Je zou het op 1,25 tot 1,5 inkomen moeten kunnen redden waardoor je de headspace ervoor hebt. Er moeten woningen zijn waarin mensen het idee hebben een kind te kunnen krijgen. Als je naar bekende mensen kijkt valt vaak op dat ze heel veel kinderen hebben. Uiteraard kan een bekende muzikant meer vrouwen krijgen dan een schoonmaker, maar ze voelen ook die remming minder om kinderen te maken omdat het op veel vlakken wel goed zit.
Wat we ook vaak vergeten volgens mij is dat vele kinderen vroeger ook gewoon een gevolg waren van een gebrek aan voorbehoedsmiddelen. Ook "overkwam" het leven mensen vroeger meer. Nu staan we er toch bewuster in en daar moet je op inspelen.
Ja, dit. Zo zien veel mensen geloof ik wel een gelukkig leven voor zich. Erg materialistisch en gericht op prestatie en succes.quote:Op dinsdag 30 december 2025 13:30 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Als mensen uit elkaar willen, is de woningnood een enorm probleem. Ik heb dat gezien bij mijn ouders voor wie het onmogelijk was om beide een seniorenwoning of anderszins een betaalbaar appartementje te bemachtigen. Heel pijnlijk was dat.
Er is met anderhalf salaris al best wat mogelijk. Het is de laatste jaren op woninggebied wel nog lastiger geworden, maar de wensen zijn er ook naar. Dat begon al een jaar of 20 geleden toen starters niet wilden starten met een goedkoper appartementje, maar meteen wilden beginnen met een twee-onder-een-kap met garage. En iedereen op vliegreis en wintersport wil. En merkkleding. En kinderen op vier hobby's. Het leven is ook keuzes maken, en dat doen veel mensen niet meer, en wordt kinderen ook minder geleerd.
Dat we kinderen kunnen voorkomen met behulp van voorbehoedsmiddelen lijkt me iets dat alleen maar goed is. Hoe minder kinderen ons 'overkomen' hoe beter.
Jij bent echt pijnlijk ignorantquote:Op dinsdag 30 december 2025 13:16 schreef Ansa het volgende:
[..]
Maar ben je een Petersonincel of een Tateincel?
Dit is het enige punt dat ik wilde maken. Gelijkwaardigheid ben ik volledig met je eens.quote:Op dinsdag 30 december 2025 12:42 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Gelijkwaardigheid, beste HowardRoark, maar dat wist je wel. Maar om jou gelukkig te maken, nogmaals: gelijkwaardigheid.
Kun je dan verder inhoudelijk ergens op ingaan?
Denk hier bijvoorbeeld aan de biologische verschillen die over het algemeen zorgen voor andere fysieke en psychologische capaciteiten. Vrouwen en mannen hebben over het algemeen andere kwaliteiten en interesses.quote:Op dinsdag 30 december 2025 12:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar je gaat geen voorbeelden geven dus?
Ja, dit was niet hetgeen wat ik bedoelde, en jij ook niet overigensquote:Op dinsdag 30 december 2025 13:40 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dit is het enige punt dat ik wilde maken. Gelijkwaardigheid ben ik volledig met je eens.
[..]
Denk hier bijvoorbeeld aan de biologische verschillen die over het algemeen zorgen voor andere fysieke en psychologische capaciteiten. Vrouwen en mannen hebben over het algemeen andere kwaliteiten en interesses.
Het is niet zonder reden dat bijvoorbeeld in de oorlog in Oekraïne, mannen achterblijven om te vechten en vrouwen kunnen vluchten. In een dergelijke situatie komen de fysieke kwaliteiten en psychologische factoren zoals agressie en lef van pas.
Het is ook niet zonder reden dat mannen technische dingen leuker vinden dan vrouwen en vrouwen over het algemeen meer sociale kwesties interessant vinden waar zorg voor anderen en empathische kwaliteiten belangrijker zijn. Daarom bestaan zo ongeveer alle studierichtingen in de psychologie of zorg overweldigend uit vrouwen.
Het kan zeker dat sociaal-culturele factoren die discrepanties vergroten door stereotypes en bepaalde verwachtingen (dit zag je vroeger in grote mate terug) maar in principe komen deze voort uit de inherente verschillen tussen man en vrouw.
Het belangrijkste is dat mensen tegenwoordig de vrijheid hebben om van zulke stereotypes af te wijken en dat we vrouwelijke lassers en engineers kunnen hebben en mannelijke broeders. Die vrijheid ontbrak het vroeger aan.
Maar het ontkennen van deze natuurlijke verschillen of het zoveel mogelijk willen wegwerken van deze verschillen in uitkomst (wat we wel degelijk zien in bepaalde contreien) is bespottelijk. Mannen en vrouwen zijn dus gelijkwaardig en tegelijkertijd niet gelijk en verschillend.
Het ligt er een beetje aan welke specifieke elementen we daarvan bedoelen. Ik denk dat het goed was dat er een situatie was waarbij er een samenleving was waarbij mensen vroeg trouwden, er geen globalisering, massamedia en internet was en er een nadruk lag op tot op bepaalde hoogte je aan te passen, beschaafdheid en religieuze waarden.quote:Op dinsdag 30 december 2025 13:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dit was niet hetgeen wat ik bedoelde, en jij ook niet overigens
Je zei goeie argumenten te hebben waarom het gerechtvaardigd was om terug te verlangen naar de jaren 50 op relationeel gebied.
Starters zijn de ongekende welvaart van de jaren '90 tot en met 2005 gewend. Daarmee is, zeker met social media en het toegenomen consumentisme, ook daar een rat race gestart. Een oplossing is inderdaad ook meer simplisme en minimalisme.quote:Op dinsdag 30 december 2025 13:30 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Als mensen uit elkaar willen, is de woningnood een enorm probleem. Ik heb dat gezien bij mijn ouders voor wie het onmogelijk was om beide een seniorenwoning of anderszins een betaalbaar appartementje te bemachtigen. Heel pijnlijk was dat.
Er is met anderhalf salaris al best wat mogelijk. Het is de laatste jaren op woninggebied wel nog lastiger geworden, maar de wensen zijn er ook naar. Dat begon al een jaar of 20 geleden toen starters niet wilden starten met een goedkoper appartementje, maar meteen wilden beginnen met een twee-onder-een-kap met garage. En iedereen op vliegreis en wintersport wil. En merkkleding. En kinderen op vier hobby's. Het leven is ook keuzes maken, en dat doen veel mensen niet meer, en wordt kinderen ook minder geleerd.
Dat we kinderen kunnen voorkomen met behulp van voorbehoedsmiddelen lijkt me iets dat alleen maar goed is. Hoe minder kinderen ons 'overkomen' hoe beter.
Mwah, vrouwen zijn niet bepaald een minderheid. Vind je werkelijk dat de jaren 50 veel beter waren voor vrouwen op het gebied van relaties?quote:Op dinsdag 30 december 2025 13:51 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het ligt er een beetje aan welke specifieke elementen we daarvan bedoelen. Ik denk dat het goed was dat er een situatie was waarbij er een samenleving was waarbij mensen vroeg trouwden, er geen globalisering, massamedia en internet was en er een nadruk lag op tot op bepaalde hoogte je aan te passen, beschaafdheid en religieuze waarden.
Wat ik anders zou willen zien is de vrijheid om hier zelf een draai aan te geven, dat wil zeggen dat waar het naar mijn mening fout ging vroeger is dat mannen en vrouwen structureel in een stereotyperend keurslijf werden gestopt.
Je kunt de blauwdruk van die samenleving best behouden met de mogelijkheid voor de vrouw om carrière te maken, waarbij de man thuisblijft en voor de kinderen zorgt. In sommige situaties kan dat een uitstekende fit zijn.
Wat we te veel zien is dat binnen bepaalde kringen die hele tijd volledig wordt afgeschreven, waarbij er dan naar twee of drie minderheden wordt gewezen, die werden immers onderdrukt dus deugt die hele tijd niet meer en dient meteen alles van toen te worden veroordeeld en verafschuwd.
Ik bekijk dat anders en denk dat over de breedte de samenleving van toen veel beter was dan die van nu.
In jaren 50 waren er nog geen rolkoffers dus kon de vrouw niet alleen op stap. Daar was de spierkracht van de echte man voor nodig.quote:Op dinsdag 30 december 2025 13:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dit was niet hetgeen wat ik bedoelde, en jij ook niet overigens
Je zei goeie argumenten te hebben waarom het gerechtvaardigd was om terug te verlangen naar de jaren 50 op relationeel gebied.
Ik denk inderdaad een paar stapjes terug in alle wensen en wat meer simplisme en minimalisme, minder consumentisme, wel een positieve uitwerking zouden hebben. Maar ik weet niet of die geest nog terug in de fles te krijgen is.quote:Op dinsdag 30 december 2025 13:51 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Starters zijn de ongekende welvaart van de jaren '90 tot en met 2005 gewend. Daarmee is, zeker met social media en het toegenomen consumentisme, ook daar een rat race gestart. Een oplossing is inderdaad ook meer simplisme en minimalisme.
En een flinke rem op social mediaquote:Op dinsdag 30 december 2025 13:58 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad een paar stapjes terug in alle wensen en wat meer simplisme en minimalisme, minder consumentisme, wel een positieve uitwerking zouden hebben. Maar ik weet niet of die geest nog terug in de fles te krijgen is.
Dat is het allerbelangrijkste. Voor de mentale gezondheid van onszelf, onze jeugd, onze democratieën, ons hele leven en wereld.quote:Op dinsdag 30 december 2025 14:15 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
En een flinke rem op social media
Twee of drie minderheden die samen de meerderheid van de samenleving vormden ja.quote:Op dinsdag 30 december 2025 13:51 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het ligt er een beetje aan welke specifieke elementen we daarvan bedoelen. Ik denk dat het goed was dat er een situatie was waarbij er een samenleving was waarbij mensen vroeg trouwden, er geen globalisering, massamedia en internet was en er een nadruk lag op tot op bepaalde hoogte je aan te passen, beschaafdheid en religieuze waarden.
Wat ik anders zou willen zien is de vrijheid om hier zelf een draai aan te geven, dat wil zeggen dat waar het naar mijn mening fout ging vroeger is dat mannen en vrouwen structureel in een stereotyperend keurslijf werden gestopt.
Je kunt de blauwdruk van die samenleving best behouden met de mogelijkheid voor de vrouw om carrière te maken, waarbij de man thuisblijft en voor de kinderen zorgt. In sommige situaties kan dat een uitstekende fit zijn.
Wat we te veel zien is dat binnen bepaalde kringen die hele tijd volledig wordt afgeschreven, waarbij er dan naar twee of drie minderheden wordt gewezen, die werden immers onderdrukt dus deugt die hele tijd niet meer en dient meteen alles van toen te worden veroordeeld en verafschuwd.
Ik bekijk dat anders en denk dat over de breedte de samenleving van toen veel beter was dan die van nu.
Nou nee vroeger leefde iedereen gewoon zo. Man werken en vrouw huishouden. Staat los van inkomen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:20 schreef sp3c het volgende:
[..]
is een hippe nieuwe term voor vrouwen die er voor kiezen niks te doen en een rijke man te zoeken ... noemden we in het verleden golddiggers
op een willekeurig woonwagenkamp kom je geen dames als @:ansa tegen, gewoon normale vrouwen die het huishouden doen en voor de kinderen zorgen enzo maar ga er vooral zelf een keer kijken![]()
Als ze genoeg inkomen hadden van een estate in een of andere shire, zat de man vaak in Parijs en de vrouw in Londen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 15:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Nou nee vroeger leefde iedereen gewoon zo. Man werken en vrouw huishouden. Staat los van inkomen.
Je moet in deze maatschappij ook wel gericht zijn op prestatie en succes (en dit kan iedereen anders interpreteren). De toekomst is nogal onzeker. Laten we heel eerlijk zijn. Wie vandaag geboren wordt moet nog maar zien of hij of zij op zijn 21e een eerlijke start kan maken in het leven als zelfstandige (zonder kredietlijn van de ouders). Als ik zie hoe de wereld de afgelopen 20 jaar is veranderd houd ik mijn hart vast voor de volgende 20 jaar. Mannen en vrouwen moeten hierin samenwerken in plaats van heel rap 'underwhelmed' raken als het huwelijkssprookje ook een boze wolf of een heks kent.quote:Op dinsdag 30 december 2025 13:35 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja, dit. Zo zien veel mensen geloof ik wel een gelukkig leven voor zich. Erg materialistisch en gericht op prestatie en succes.
Ik hoop dat dit zichzelf ook weer wat gaat recht trekken.quote:Op dinsdag 30 december 2025 16:16 schreef Since2003 het volgende:
[..]
Je moet in deze maatschappij ook wel gericht zijn op prestatie en succes (en dit kan iedereen anders interpreteren). De toekomst is nogal onzeker. Laten we heel eerlijk zijn. Wie vandaag geboren wordt moet nog maar zien of hij of zij op zijn 21e een eerlijke start kan maken in het leven als zelfstandige (zonder kredietlijn van de ouders). Als ik zie hoe de wereld de afgelopen 20 jaar is veranderd houd ik mijn hart vast voor de volgende 20 jaar. Mannen en vrouwen moeten hierin samenwerken in plaats van heel rap 'underwhelmed' raken als het huwelijkssprookje ook een boze wolf of een heks kent.
Misschien heb ik gewoon hele verstandige kinderen. Mijn kinderen kijken TikTok, hebben snapchat en Whatsapp kijken YouTube short maar van Instagram en Facebook moeten ze echt helemaal niks hebben. Ik denk dat het probleem van Social Media zich vanzelf wel weer oplost over de loop van de tijd. Ik weet ook wel dat mijn kinderen geen voorbeeld zijn maar ze zijn wel mijn referentie.quote:Op dinsdag 30 december 2025 14:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat is het allerbelangrijkste. Voor de mentale gezondheid van onszelf, onze jeugd, onze democratieën, ons hele leven en wereld.
Misschien moet je deze theorieën lekker binnen je FvD-whatsappgroepje houden.quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:37 schreef LeBombe het volgende:
[..]
Dan veranderd alles weer terug naar de jaren '50 maar dan met een streng islamitische bestuur net zoals in Afganistan.
Hier had je kunnen stoppen. Ook moslims zullen na verloop van tijd integreren en vanzelf minder kinderen maken.quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:40 schreef LeBombe het volgende:
[..]
Dit is geen theorie. Moslims maken meer kinderen.
quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:43 schreef LeBombe het volgende:
[..]
Die kans is minimaal vanwege de islamitische religie waar zij zich stevig aan vasthouden. En de massa migratie zal doorgaan. Er is geen ontkomen aan. Kwestie van tijd tot dat de blanke cucks die luisteren naar wat een vrouw te zeggen heeft onderworpen zal worden.
s*quote:
dat komt door emancipatie, die willen de nadruk leggen op macht naar vrouwen, feminisme zit in emancipatie, dat is 'n drijfveer.quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:45 schreef LeBombe het volgende:
[..]
En die derde wereld is geimporteerd naar Nederland.
[ afbeelding ]
De laatste 30 jaar toont toch wel iets anders aan.quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:41 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Hier had je kunnen stoppen. Ook moslims zullen na verloop van tijd integreren en vanzelf minder kinderen maken.
quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:54 schreef LeBombe het volgende:
[..]
Emancipatie en multicultureel gedoe is gewoon door de Joden dwars door de strot van de blanke gepusht.
gosje, dat klinkt bekend in de orenquote:Op dinsdag 30 december 2025 18:02 schreef LeBombe het volgende:
Moslims hebben een religie die pro-man , pro-gezin is. En dat maakt hen sterk. Terwijl de blanke man in westerse landen luistert en doet wat vrouwen te zeggen hebben doen moslims PRECIES het tegenovergestelde. Als een vrouw geen kinderen wilt pushen ze gewoon door en maken meerdere babys. Nobody gives a fk.
je hebt gelijk, 't is lachwekkend, fietsende vrouwen, die komen klaar van hier naar de AH, oh nog ff daar naar toe ... fietsverslaafde vrouwen, m'n moeder fietst ook iedere dag, vrouwen vinden dat heerlijk, van Allah mag vrouw niet op wielen, niet met de hond lopen, om 'n reden ... het probleem is intelligentie, domme mensen snappen religie niet, doen maar wat, de massa is dom, dat is wereldwijdquote:Op dinsdag 30 december 2025 18:11 schreef LeBombe het volgende:
Ik lach blanke Hollanders uit met hun pro-vrouw houding , gasten zijn gewoon bang van hun vrouw. Smerige cucks dat ze zijn. En ze denken dat dit normaal is:
Ik snap dat je als man blij bent met je cultuur die mannen op een voetstuk plaatst. Deze mannen plaatsen zichzelf ook op een voetstuk. Ieder zijn eigen ding. Jij je 8 kids, zij hun vrijheid.quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:11 schreef LeBombe het volgende:
[..]
Enkel cucks geven om wat vrouwen te zeggen hebben of wat ze denken. Gelukkig ben ik een islamiet en heeft mijn religie mij staande gehouden tegenover al dat woke/feminisme.
Ik lach blanke Hollanders uit met hun pro-vrouw houding , gasten zijn gewoon bang van hun vrouw. Smerige cucks dat ze zijn. En ze denken dat dit normaal is:
[ afbeelding ]
Ik heb 0 respect voor dat soort blanke gasten. Jullie verdienen het dat je land wordt stuk gemaakt letterlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De realiteit is: wil je geen relatie, dan is dat prima en hoef je daarvoor geen sociologische claims te verzinnen om je keuze te rechtvaardigen. Wil je wel een relatie, dan zoek je gemene delers, doe je concessies en stem je verwachtingen af. Volgens mij doen de meeste mensen dat prima, ondanks de uitdagingen die modern daten met zich meebrengt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Justinn op 30-12-2025 18:20:34 ]
Ze hebben heel veel gemeen idd.quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De vergelijkingen met extreme moslims en wappies zijn zo onmiskenbaar, ze pretenderen dat het een gevaar is maar het voelt eerder als jaloezie.
ik mag dit welquote:Op dinsdag 30 december 2025 18:16 schreef LeBombe het volgende:
Christelijk traditioneel mogen vrouwen ook niets. Jij denkt zeker dat de huidige regime in Nederland (Bolcheviks) voor niets feminisme/woke etc pusht? Is gewoon om jullie blanken te laten klappen. Ze gaan jullie blanken levend verbranden in ovens is kwestie van tijd. Nederland wordt niet gerund door de Hollanders , vergis je niet. Politiek gezien is rechts en links (99% van het geval) onder de controle van een macht.
Joden, vrouwen, homo's. Zoveel om te minachten, zoveel om te haten.quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:17 schreef Fok-it het volgende:
Die antisemitische diarree ook van beide kanten. #Willenwemeerofmindergedwongeneuthanasie
Mijn kind kan er ook prima mee overweg, maar dat zijn er dan dus 3 of 4, dat is weinig representatief.quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:37 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Misschien heb ik gewoon hele verstandige kinderen. Mijn kinderen kijken TikTok, hebben snapchat en Whatsapp kijken YouTube short maar van Instagram en Facebook moeten ze echt helemaal niks hebben. Ik denk dat het probleem van Social Media zich vanzelf wel weer oplost over de loop van de tijd. Ik weet ook wel dat mijn kinderen geen voorbeeld zijn maar ze zijn wel mijn referentie.
Ik moest lachen om het woord gemeenschapszin. Bij het woord gemeenschapszin denken we meestal aan de gebruikelijke betekenis: het gevoel van verbondenheid, saamhorigheid en gedeelde verantwoordelijkheid binnen een groep mensen (een buurt, dorp, organisatie, etc.) met gemeenschappelijke belangen, wat leidt tot de bereidheid om voor elkaar te zorgen en samen te werken aan het welzijn van de gemeenschap.quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:28 schreef Chivaz het volgende:
Als meer mensen de bijbel zouden aanhangen stond de wereld er beter voor. Meer huwelijken, meer kinderen en meer gemeenschapszin. Het zijn precies de zaken waar we een ernstig gebrek aan hebben.
Dit argument staat letterlijk nergens in mijn post. Sterker nog, ik kom met precies een tegenovergesteld punt en vind zelfs dat vrouwen gewoon de rol van kostverdiener moeten kunnen vertolken.quote:Op dinsdag 30 december 2025 13:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, vrouwen zijn niet bepaald een minderheid. Vind je werkelijk dat de jaren 50 veel beter waren voor vrouwen op het gebied van relaties?
Want als je dat vind dan moedig je simpelweg gewoon het principe aan van: vrouwen horen in de keuken en moeten hun plaats weten. Baren, schoonmaken en koken.
Inderdaad, ik vind dat een uitstekend model. Het financieel alleen voor velen onhaalbaar tegenwoordig.quote:Op dinsdag 30 december 2025 14:42 schreef Sweet_Jane het volgende:
[..]
Twee of drie minderheden die samen de meerderheid van de samenleving vormden ja.
Maar iets anders, waarom zie je juist dat kostwinnersmodel als ideaal om terug te halen? Gedeelde zorg en betaalde arbeid vind ik juist ideaal, omdat kinderen met beide ouders een gelijkwaardige band opbouwen en beide ouders zichzelf kunnen ontplooien.
De vraag was waarom je dat als ideaal ziet.quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:42 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dit argument staat letterlijk nergens in mijn post. Sterker nog, ik kom met precies een tegenovergesteld punt en vind zelfs dat vrouwen gewoon de rol van kostverdiener moeten kunnen vertolken.
Hoe je dus tot die laatste conclusie komt is mij al helemaal een raadsel. Ik kom een keurig genuanceerde post, waar dan een dusdanige draai aan weet te geven om er halfslachtig nog een hele vrouwonvriendelijke post van te maken.
[..]
Inderdaad, ik vind dat een uitstekend model. Het financieel alleen voor velen onhaalbaar tegenwoordig.
Sturmpie, ben jij dronken?quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:58 schreef sturmpie het volgende:
hey @:LeBombe, wat vind je van deze:
gay moslims vluchten uit alle islamlanden naar NL ... ? klopt dat ?
de eerste moslims waren arbeiders, die kwamen om te werken, niet omdat ze lgbtq+moslim zijn en met 'n kontplug voor de overheid willen werken ballen uit de reet trekken tussen de middag
Inderdaad, of althans ,je pretendeert vooral altijd genuanceerd te zijn. Maar als je dan vervolgens je post afsluit met `en denk dat over de breedte de samenleving van toen veel beter was dan die van nu.'. Dan neem je de minderwaardige positie van de vrouw dus eigenlijk op de koop toe omdat andere facetten van de samenleving die voor jou kennelijk belangrijker waren, beter rendeerden dan ze nu doenquote:Op dinsdag 30 december 2025 18:42 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
een keurig genuanceerde post,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |