abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 30 december 2025 @ 19:54:42 #101
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_219680503
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2025 12:19 schreef incel het volgende:
Ik ben persoonlijk van mening dat vrouwen een stuk gelukkiger zijn in de klassieke traditionele liefdesverhouding waar ze daten, samenwonen, trouwen en kinderen maken en gewoon zelf samen met hun man een leuk leven in een eengezinswoning opbouwen. Dat alleen blijven en zo dat is echt pas laatst opgekomen en groot geworden op internet vooral en ik kom veel dingen tegen waar vrouwen toch achteraf spijt hebben en dan al 'te oud' zijn om het nog te doen. Daarom beter niet te lang wachten en je je wanneer je in de 20 bent gewoon lekker orienteren wat je nou echt wil in het leven.
Dat willen ook heel veel vrouwen.

Maar dan wel met een volwassen kerel. En daar zijn er blijkbaar te weinig van.
pi_219680726
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 december 2025 18:55 schreef miss_sly het volgende:

[..]
De vraag was waarom je dat als ideaal ziet.
Ideaal is een groot woord, ik stelde dat de samenleving van toen over de breedte veel beter was dan die van nu. Het biedt namelijk een stabielere basis die voor beide geslachten meer geluk zal brengen. Ondanks alle 'vooruitgang' die we hebben geboekt, is er namelijk niet aangetoond dat alle veranderingen en de huidige stand van zaken tot meer geluk hebben geleid. Sterker nog er zijn verscheidene studies die zelfs het omgekeerde aantonen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  Moderator dinsdag 30 december 2025 @ 20:08:57 #103
5428 crew  miss_sly
pi_219680877
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 december 2025 20:04 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ideaal is een groot woord, ik stelde dat de samenleving van toen over de breedte veel beter was dan die van nu. Het biedt namelijk een stabielere basis die voor beide geslachten meer geluk zal brengen. Ondanks alle 'vooruitgang' die we hebben geboekt, is er namelijk niet aangetoond dat alle veranderingen en de huidige stand van zaken tot meer geluk hebben geleid. Sterker nog er zijn verscheidene studies die zelfs het omgekeerde aantonen.
Maar hoe kan die samenleving over de breedte veel beter zijn geweest, wetende dat de helft van de bevolking geen kansen had, geen mogelijkheid tot ontwikkeling, onafhankelijkheid en zelfontplooiing, en vaak in relaties zat waarin ze ongelukkig waren of erger? Betreft die ‘breedte’ dan eigenlijk vooral mannen en is dat voldoende?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 30 december 2025 @ 20:18:46 #104
396386 sturmpie
for night & nature
pi_219681152
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 december 2025 20:08 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Maar hoe kan die samenleving over de breedte veel beter zijn geweest, wetende dat de helft van de bevolking geen kansen had, geen mogelijkheid tot ontwikkeling, onafhankelijkheid en zelfontplooiing, en vaak in relaties zat waarin ze ongelukkig waren of erger? Betreft die ‘breedte’ dan eigenlijk vooral mannen en is dat voldoende?
mag ik ff ertussen door, 't is nogal druk hier

ik lees geslachten en toen was 't beter ? dat 't beter was qua luchtkwaliteit ja zeker weten, toen waren er nog grote bossen wereldwijd en weinig mensen.

toen was 't beter ? was 't ooit beter dan in de toekomst ? ik denk dat 't in de toekomst altijd beter is als je kijkt naar 't verleden, en als men zegt 't verleden herhaalt zich kan men op z'n minst proberen 'n negatieve herhaling te voorkomen
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
pi_219681383
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2025 19:54 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Dat willen ook heel veel vrouwen.

Maar dan wel met een volwassen kerel. En daar zijn er blijkbaar te weinig van.
Het heeft er vooral veel van weg dat vrouwen steeds hogere eisen zijn gaan stellen aan mannen, waar simpelweg niet veel mannen aan kunnen voldoen. Dit mag natuurlijk, maar dit maakt de groep met geschikte kandidaten natuurlijk steeds kleiner. Dat ligt dus niet aan de man maar de eisen van een vrouw. Zie bijvoorbeeld deze situatie die is gedaan op een dating app:
quote:
Are men intimidated by highly educated women? Undercover on Tinder

• Women on Tinder are more selective than men on Tinder.
• Women on Tinder have a preference for highly educated men.
• Men on Tinder are not intimidated by highly educated women.
• On Tinder, preferences for educational assortative mating are absent.

In this study, we examine the impact of an individual's education level on her/his mating success on the mobile dating app Tinder. To do so, we conducted a field experiment on Tinder in which we collected data on 3,600 profile evaluations. In line with previous research on mating preferences from multiple fields, our results indicate a heterogeneous effect of education level by gender: while women strongly prefer a highly educated potential partner, this hypothesis is rejected for men. In contrast with recent influential studies from the field of economics, we do not find any evidence that men would have an aversion to a highly educated potential partner. Additionally, in contrast with most previous research – again from multiple fields – we do not find any evidence for preferences for educational assortative mating, i.e. preferring a partner with a similar education level.

Bron
Of deze studie:
quote:
Sex and Age Differences in Mate-Selection Preferences

For nearly 70 years, studies have shown large sex differences in human mate selection preferences. However, most of the studies were restricted to a limited set of mate selection criteria and to college students, and neglecting relationship status. In this study, 21,245 heterosexual participants between 18 and 65 years of age (mean age 41) who at the time were not involved in a close relationship rated the importance of 82 mate selection criteria adapted from previous studies, reported age ranges for the oldest and youngest partner that they would find acceptable, and responded to 10 yes/no questions about a potential marriage partner. For nearly all mate selection criteria, women were found to be the more demanding sex, although men placed consistently more value on the physical attractiveness of a potential partner than women. Also, the effects of the participants’ age and level of education were nearly negligible. These results demonstrate the robustness of sex differences in mate selection criteria across a substantial age range.

Bron
Ook zorgen de verschillende in opleidingsniveau tussen mannen vrouwen voor minder mogelijkheden mbt dating.

twitter
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_219681516
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 december 2025 20:08 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Als je mijn post goed had gelezen, had je toch kunnen zien dat ik van dat specifieke aspect geen voorstander ben. Het staat er toch echt duidelijk hoor:
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 december 2025 13:51 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Het ligt er een beetje aan welke specifieke elementen we daarvan bedoelen. Ik denk dat het goed was dat er een situatie was waarbij er een samenleving was waarbij mensen vroeg trouwden, er geen globalisering, massamedia en internet was en er een nadruk lag op tot op bepaalde hoogte je aan te passen, beschaafdheid en religieuze waarden.

Wat ik anders zou willen zien is de vrijheid om hier zelf een draai aan te geven, dat wil zeggen dat waar het naar mijn mening fout ging vroeger is dat mannen en vrouwen structureel in een stereotyperend keurslijf werden gestopt.

Je kunt de blauwdruk van die samenleving best behouden met de mogelijkheid voor de vrouw om carrière te maken, waarbij de man thuisblijft en voor de kinderen zorgt. In sommige situaties kan dat een uitstekende fit zijn.

Wat we te veel zien is dat binnen bepaalde kringen die hele tijd volledig wordt afgeschreven, waarbij er dan naar twee of drie minderheden wordt gewezen, die werden immers onderdrukt dus deugt die hele tijd niet meer en dient meteen alles van toen te worden veroordeeld en verafschuwd.

Ik bekijk dat anders en denk dat over de breedte de samenleving van toen veel beter was dan die van nu.
En waren vrouwen vroeger inderdaad ongelukkiger dan tegenwoordig? Dat laten de studies namelijk niet zien.
  dinsdag 30 december 2025 @ 20:40:01 #107
277627 Seven.
We are Borg.
pi_219681918
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 december 2025 20:25 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Het heeft er vooral veel van weg dat vrouwen steeds hogere eisen zijn gaan stellen aan mannen, waar simpelweg niet veel mannen aan kunnen voldoen. Dit mag natuurlijk, maar dit maakt de groep met geschikte kandidaten natuurlijk steeds kleiner. Dat ligt dus niet aan de man maar de eisen van een vrouw. Zie bijvoorbeeld deze situatie die is gedaan op een dating app:
[..]
Of deze studie:
[..]
Ook zorgen de verschillende in opleidingsniveau tussen mannen vrouwen voor minder mogelijkheden mbt dating.

[ twitter ]
Vrouwen zijn niet hogere eisen gaan stellen, ze moeten nu ook geld verdienen en dus zijn ze gaan werken. Ze hebben geen bandbreedte meer om naast hun drukke baan ook nog eens zonder hulp voor het gezin te zorgen.

Vrouwen willen simpelweg een gelijkwaardige partner, oftewel iemand die naast zijn baan thuis de handjes laat wapperen zonder dat zij moet managen dat hij dat doet. Want voor haar is dat de normaalste zaak van de wereld.
Resistance is futile.
  dinsdag 30 december 2025 @ 20:41:18 #108
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_219681960
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 december 2025 20:25 schreef HowardRoark het volgende:

[..]

Zogenaamde eisen zijn vooral iets om achter te verschuilen als het niet wil lukken in de liefde. Ik had ooit een vrijgezelle vrouwelijke collega die naar eigen zeggen veel eisen had. En toen ze een vriend kreeg voldeed die nog niet aan de helft. Maar ze vond hem gewoon aantrekkelijk. Zo gaan die dingen. Het is geen vinklijstje.

Ze zoeken echter wel een man die aantrekkelijk is. En dan vooral een man die zich aantrekkelijk gedraagt. Dus gedraag je je aantrekkelijk, dan is een van die vrijgezelle vrouwen voor jou. En daar schort het bij die incels gewoon aan.

Want in plaats van advies ter harte te nemen en te zorgen dat ze aantrekkelijker zijn, doen ze dat allesbehalve. Liever gaan ze in de slachtofferrol zitten en vanaf hun muffe stinkzolder het internet volblerfen met vrouwonvriendelijke troep. Vrouwen blijven nog liever vrijgezel dan een gezin beginnen met een vent die zich zo als een kindje gedraagt. Dat is de hele boodschap van dit artikel

Maar zelfreflectie is tegenwoordig heel vies en politiek incorrect. Het is altijd de schuld van een ander zoals de hele vrouwenpopulatie.
  Moderator dinsdag 30 december 2025 @ 20:46:16 #109
5428 crew  miss_sly
pi_219682129
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 december 2025 20:28 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Als je mijn post goed had gelezen, had je toch kunnen zien dat ik van dat specifieke aspect geen voorstander ben. Het staat er toch echt duidelijk hoor:
[..]
En waren vrouwen vroeger inderdaad ongelukkiger dan tegenwoordig? Dat laten de studies namelijk niet zien.
Dan leg eens even heel expliciet uit welke breedte je bedoelt, want kennelijk begrijp ik je niet.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_219682213
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 december 2025 20:40 schreef Seven. het volgende:

[..]
Vrouwen zijn niet hogere eisen gaan stellen, ze moeten nu ook geld verdienen en dus zijn ze gaan werken. Ze hebben geen bandbreedte meer om naast hun drukke baan ook nog eens zonder hulp voor het gezin te zorgen.

Vrouwen willen simpelweg een gelijkwaardige partner, oftewel iemand die naast zijn baan thuis de handjes laat wapperen zonder dat zij moet managen dat hij dat doet. Want voor haar is dat de normaalste zaak van de wereld.
Ze hebben het er inderdaad wel een beetje zelf naar gemaakt dat ze nu én moeten werken én huishoudelijke zaken moeten doen en hun theekransjes en bijpraten met vriendinnen. Dat eerste daar heeft de man nooit om gevraagd. Hoe gooi je je eigen ruiten in.
  dinsdag 30 december 2025 @ 20:51:14 #111
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_219682271
quote:

[..]

En voor hem gelukkig ook in veel gevallen. Ik denk dat een hoop mannen, als in de meerderheid, echt blij is dat ze gelijkwaardig betrokken kunnen zijn bij de kinderen en dat ze niet helemaal alleen verantwoordelijk zijn voor het inkomen.
  dinsdag 30 december 2025 @ 20:52:42 #112
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_219682331
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2025 20:49 schreef GerryDV het volgende:

[..]
Ze hebben het er inderdaad wel een beetje zelf naar gemaakt dat ze nu én moeten werken én huishoudelijke zaken moeten doen en hun theekransjes en bijpraten met vriendinnen. Dat eerste daar heeft de man nooit om gevraagd. Hoe gooi je je eigen ruiten in.
"Mijn vrouwtje hoeft niet te werken."

Buitenshuis dan hè, dat ze binnenshuis 24/7 aan moet staan voor een vent die zijn remsporen nog niet uit de plee wenst te poetsen, dat telt niet als werk.
pi_219682452
quote:

[..]

Het blijkt dus dat vrouwen wel degelijk hogere (en dus ook meer) eisen stellen in vergelijking met mannen. En dit is ook niets nieuws, dit is enkele decennia geleden al geconstateerd.
quote:
Age and gender differences in mate selection criteria for various involvement levels

The present study investigated mate preferences for five different levels of relationship involvement-marriage, serious relationship, falling in love, casual sex, and sexual fantasies-among individuals of 20, 30, 40, 50, and 60 years of age.

Consistent with an evolutionary perspective, men preferred mates who were higher in physical attractiveness than themselves, whereas women preferred mates who were higher in income, education, self-confidence, intelligence, dominance, and social position than themselves.

The lower the level of relationship involvement, the lower were the preferred levels of education, physical attractiveness, and, particularly for males, preferred intelligence in comparison to oneself For sexual fantasies, men and women preferred mates who were higher in physical attractiveness than those they preferred for real partners. There were few age differences in mate preferences, although older individuals set higher standards for a potential mate's education.

Bron
Het is de vraag hoe dit zich de afgelopen 20 jaar heeft ontwikkeld, het zou mij niet verbazen als de eisen van vrouwen nóg hoger zijn geworden, mede onder invloed van (sociale) media. Waarbij men in lijn met mannen, naast alle andere eisen, ook nog meer nadruk is gaan leggen op het uiterlijk.
  dinsdag 30 december 2025 @ 20:59:04 #114
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_219682559
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2025 20:51 schreef Qarrad het volgende:

[..]
En voor hem gelukkig ook in veel gevallen. Ik denk dat een hoop mannen, als in de meerderheid, echt blij is dat ze gelijkwaardig betrokken kunnen zijn bij de kinderen en dat ze niet helemaal alleen verantwoordelijk zijn voor het inkomen.
Lijkt me vreselijk om een soort huisslaaf te hebben ipv een gelijkwaardige levenspartner. Mannen die daarnaar terugverlangen vind ik uiterst verdacht.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_219682772
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2025 20:52 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Buitenshuis dan hè, dat ze binnenshuis 24/7 aan moet staan voor een vent die zijn remsporen nog niet uit de plee wenst te poetsen, dat telt niet als werk.
Dat is geen werken. Een beetje vent kan ook gewoon af en toe koken en een wasje draaien. Remsporen haal ik zelf wel weg maar dat ik gewoon goed fatsoen. Je kan huishouden echt niet gelijk stellen aan 40+ uur werken. En als je dan thuis bent kun je in ieder geval nog even op tv wat leuks aanzetten of een drankje doen, dat hoef je op werk niet te proberen. Als mijn vrouw een salaris had om een gezin te onderhouden had ik het wel geweten. Kom maar op met de kids en het huishouden!
pi_219682824
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 december 2025 20:46 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Dan leg eens even heel expliciet uit welke breedte je bedoelt, want kennelijk begrijp ik je niet.
Ik vind het bijzonder dat je zegt dit niet te begrijpen, bij jou heb ik toch altijd het gevoel dat je behoorlijk intelligent bent, maar goed. Alle plussen en minnen, geef ik dus aan dat die samenleving alles behalve perfect was en zelfs grote mankementen kende, maar ondanks dit een stabielere basis gaf voor gelukkige mensen.

Onderzoek laat ook zien dat mensen in die tijd gelukkiger waren, nota bene vooral vrouwen, terwijl er prima het argument te maken valt dat zij in die tijd stukken minder geëmancipeerd waren dan nu het geval is. Zie ook:
quote:
The Paradox of Declining Female Happiness

By many objective measures the lives of women in the United States have improved over the
past 35 years, yet we show that measures of subjective well‐being indicate that women’s happiness
has declined both absolutely and relative to men.

The paradox of women’s declining relative well‐ being is found across various datasets, measures of subjective well‐being, and is pervasive across demographic groups and industrialized countries. Relative declines in female happiness have eroded a gender gap in happiness in which women in the 1970s typically reported higher subjective well‐being than did men. These declines have continued and a new gender gap is emerging—one with higher subjective well‐being for men.

Bron
quote:
The Paradox of Declining Female Happiness describes how, despite significant gains in women's rights, education, and economic opportunities since the 1970s, women's self-reported happiness has fallen relative to men's, creating a new gender gap where men are happier. While women were happier than men in the 1970s, this trend reversed, with women becoming more likely to report being unhappy, even as objective measures of well-being improved, suggesting rising expectations, increased burdens (work-life balance), societal pressures, or shifts in how women report feelings contribute to this puzzle.

Key Aspects of the Paradox

Reversal of Trends: Women started the period (1970s) reporting higher happiness than men, but ended it (2000s) reporting less, with girls also showing declines relative to boys.
Objective vs. Subjective Gains: Women's lives improved (more jobs, education), yet their reported feeling of happiness decreased, unlike men's.
Widespread Phenomenon: The trend isn't just in the U.S.; similar patterns appear in other industrialized nations.
Magnitude: The relative decline in female happiness is significant, comparable to major economic shifts.

Bron: Google Gemini
  dinsdag 30 december 2025 @ 21:13:11 #117
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_219682953
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2025 20:59 schreef Perrin het volgende:

[..]
Lijkt me vreselijk om een soort huisslaaf te hebben ipv een gelijkwaardige levenspartner. Mannen die daarnaar terugverlangen vind ik uiterst verdacht.
Inderdaad, het is vooral onwil om zelf gewoon een aangename partner te zijn. Dat kost moeite.
pi_219682970
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2025 20:52 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Wat is daar mis mee? Het is toch juist een mooi iets als de vrouw thuis is voor de kinderen in een verzorgende rol. Ik vind echt dat daar met minachting over word gesproken.
Ik heb de eerste paar jaren van mijn leven zo doorgebracht met een moeder en oma die altijd thuis waren. Vader was hard aan het werk en mijn moeder deed het huishouden en iedereen was gelukkig. Dat een man hier niet naar mag verlangen vind ik echt ronduit bizar, alsof het iets slechts is om op zo’n manier te leven.
Wederom is dit het beste voor de kinderen die niet hun dagen hoeven te slijten bij de opvang.
pi_219682973
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2025 20:59 schreef Perrin het volgende:

[..]
Jij vind iemand die thuis is en voor de kinderen zorgt een 'huisslaaf'? Bijzonder. En zoals dus ook al aangegeven, het kan ook prima zijn dan deze rol wordt vertolkt door een man. Iemand als Ben Shapiro heeft het hier vaak over, hij groeide op met een werkende moeder en zijn vader zorgde voor de kinderen en deed het huishouden.

Het kan alleen goed dat door de eisen van vrouwen, die op sociaal-economisch gebied vaak een man willen die het beter doet dan zij, deze combinatie in de praktijk lastig te vinden is.
  dinsdag 30 december 2025 @ 21:21:10 #120
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_219683175
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2025 21:13 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Wat is daar mis mee? Het is toch juist een mooi iets als de vrouw thuis is voor de kinderen in een verzorgende rol. Ik vind echt dat daar met minachting over word gesproken.
Ik heb de eerste paar jaren van mijn leven zo doorgebracht met een moeder en oma die altijd thuis waren. Vader was hard aan het werk en mijn moeder deed het huishouden en iedereen was gelukkig. Dat een man hier niet naar mag verlangen vind ik echt ronduit bizar, alsof het iets slechts is om op zo’n manier te leven.
Wederom is dit het beste voor de kinderen die niet hun dagen hoeven te slijten bij de opvang.
Er is niks mis mee als beide partners daarmee gelukkig zijn. Er is wel iets mis met vrouwen alle andere opties ontnemen.

Ik vind het zelf net zo mooi als de man thuisblijft en die verzorgende rol op zich neemt. Iedereen moet dat lekker zelf weten en inrichten. Ik heb een probleem met het presenteren van een eenvormige inrichting van de maatschappij waarbij vrouwen thuis horen als een ideaal.
  dinsdag 30 december 2025 @ 21:29:52 #121
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_219683422
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2025 21:07 schreef GerryDV het volgende:

[..]
Dat is geen werken. Een beetje vent kan ook gewoon af en toe koken en een wasje draaien. Remsporen haal ik zelf wel weg maar dat ik gewoon goed fatsoen. Je kan huishouden echt niet gelijk stellen aan 40+ uur werken. En als je dan thuis bent kun je in ieder geval nog even op tv wat leuks aanzetten of een drankje doen, dat hoef je op werk niet te proberen. Als mijn vrouw een salaris had om een gezin te onderhouden had ik het wel geweten. Kom maar op met de kids en het huishouden!
Mijn ervaring is dat het soort mannen dat per se niet wil dat hun vrouw werkt vrij extreme eisen heeft qua maaltijden en overige service en zelf een ontzettende lompe hork is die nog te lam is om de was in de mand te gooien.
pi_219683852
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2025 21:21 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Er is niks mis mee als beide partners daarmee gelukkig zijn. Er is wel iets mis met vrouwen alle andere opties ontnemen.
Wtf!! De meerderheid van Nederland bestaat niet uit religieuze moslims.
quote:
Ik vind het zelf net zo mooi als de man thuisblijft en die verzorgende rol op zich neemt. Iedereen moet dat lekker zelf weten en inrichten. Ik heb een probleem met het presenteren van een eenvormige inrichting van de maatschappij waarbij vrouwen thuis horen als een ideaal.
Dat moeten ze inderdaad zelf weten, ik weet wel dat mannen en vrouwen doorgaans gelukkiger zijn in een traditionele rolverdeling.
Vorig jaar nog iets grappigs op mijn werk meegemaakt, er was een of andere gebeurtenis op mijn werk en als dank werd er Chinees gehaald compleet met servies dat schoon teruggebracht moest worden.
Na het eten zaten de mannen na te tafelen en trokken de vrouwen naar de keuken om af te wassen.
Niemand heeft ze verteld om dat te doen en zelfs toen ik aanbood om te helpen werd ik de keuken uitgestuurd.
Zo zie je maar weer dat vrouwen zonder iets te zeggen zich zelf in een rol drukken zonder enige druk van buitenaf.
pi_219684183
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2025 21:21 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Als je een beetje ballen heb bedank je als man toch voor een dergelijke constructie?

Vrouwen zijn van nature beter geschikt om voor (kleine) kinderen te zorgen.
blablablabla
  dinsdag 30 december 2025 @ 21:55:00 #124
277627 Seven.
We are Borg.
pi_219684198
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2025 20:49 schreef GerryDV het volgende:

[..]
Je geeft het feminisme teveel credits. Kapitalisme is de drijvende factor achter het verzwakken van het gezin als hoeksteen van de samenleving opdat vrouwen maximaal bijdragen aan het genereren van meer woekerwinsten.
Resistance is futile.
  dinsdag 30 december 2025 @ 21:59:27 #125
277627 Seven.
We are Borg.
pi_219684323
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2025 21:07 schreef GerryDV het volgende:

[..]
Welkom in mijn wereld. Ik verdien genoeg om mijn gezin te onderhouden. En je raadt het niet: ik heb het veel beter getroffen dan mijn man die niet werkt.

Je hebt gewoon geen flauw benul waar je het over hebt.
Resistance is futile.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')