Zonde dat iedereen er steeds weer op reageert.quote:Op maandag 29 december 2025 21:31 schreef Isdatzo het volgende:
Dit topic is verworden tot de grote Ansa how can I make this about me-show. Leuk joh zo'n act.
*Ontvolg topic klikt.
Bedankt doctor Quack.quote:Op maandag 29 december 2025 23:05 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Behalve voor de voortplanting dient sex ervoor om een onzichtbare verbinding tot stand te brengen tussen de beide partners. Als een man en een vrouw sex hebben, dan ontstaat er een onzichtbare verbinding tussen de zenuwuiteinden in het mannelijk geslachtsdeel met de zenuwuiteinden in het vrouwelijk geslachtsdeel. Deze verbinding wordt sterker naarmate ze vaker sex met elkaar hebben. Sex met andere partners maakt de verbinding weer zwakker. Ook kan er geen sterke verbinding ontstaan bij het gebruik van condooms of als de man besneden is. Daarom hebben echtparen waarbij de man intact is, gemiddeld genomen een gelukkiger huwelijksleven dan echtparen waarbij de man besneden is.
Misschien mag ik het niet zeggen maar ik vind dat gewoon erg onvolwassen.quote:Op maandag 29 december 2025 15:18 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Je moet een beetje realistisch zijn in het daten, ik ben onderhand de 40 gepasseerd en ik weet dat de perfecte partner niet bestaat. Samenleven betekent ook deels dat je bepaalde zaken van elkaar moet accepteren. De vraag is eerder of de wederzijdse liefde groot genoeg is om elkaars tekortkomingen te accepteren.
Mijn ex had er een handje van om bijvoorbeeld onze relationele problemen uitgebreid te bespreken met haar vriendinnen. Daar kon ik heel boos om worden maar uiteindelijk besefte ik dat ze dat nodig had om weer te kalmeren.
Sorry maar als je dit soort eisen legitimeert dat is gewoon echt niet goed.quote:Op maandag 29 december 2025 15:23 schreef Ansa het volgende:
De reden dat ik mannen continu hoor zeggen dat relaties alleen maar transactioneel zijn, dat alles tegenwoordig zo kapitalistisch is, is omdat ze twee dingen verkeerd doen.
Het eerste is dat ze al weinig willen investeren aan het begin. En met investeren bedoel ik geen bakken geld. Ja, ik vind het logisch dat een man het eerste diner betaalt, maar ik verwacht echt geen duur Michelinster-restaurant. Ik ben al tevreden met een pasta van 20 euro en dat hij reist en investeert, net als wat ik moet doen. Ik moet immers ook vaak naar hun stad reizen. Vaak spreken we halverwege af, simpelweg omdat ik het niet prettig vind om in mijn eigen stad gezien te worden met een man die ik nog niet ken.
Daarnaast willen ze gewoon helemaal niks relationeels investeren vanaf het begin. Wat vrouwen bedoelen met investeren, is simpelweg: ik wil dat jij dagelijks met me appt. Dat jij vragen stelt over mij. En niet alleen maar een saaie afstandelijke vraag zoals: “hoe was je dag?”, maar dat je mij ook leert kennen. Ik wil dat je vraagt: wat zijn jouw interesses, jouw hobby’s, waar word jij blij van, waar kan jij eindeloos van genieten. En niet alleen maar vragen stelt als: “ga je nog wat leuks doen dit weekend?”, of eigenlijk al meteen seksueel begint.
En dan anderen uitmaken voor 'volidioot'.quote:Op maandag 29 december 2025 21:31 schreef Isdatzo het volgende:
Dit topic is verworden tot de grote Ansa how can I make this about me-show. Leuk joh zo'n act.
*Ontvolg topic klikt.
En zichzelf maar af blijven vragen waarom ze alleen maar 'hufters' tegen komt.quote:Op dinsdag 30 december 2025 00:57 schreef W00fer het volgende:
[..]
Sorry maar als je dit soort eisen legitimeert dat is gewoon echt niet goed.
Jij wil dat mensen elke dag hun dag inrichten naar jou?
Dat zij betalen voor iemand die ze niet kennen?
Wat geeft jou het recht dat je hen als een soort tweederangs burger behandelt waarmee je niet gezien wilt worden.
Zij lopen toch ook de kans om met jou gezien te worden. Is dat dan maar normaal, maar andersom, omdat jij een vrouw bent, niet? Hoe noemen ze dat ook alweer? Dubbele standaarden.
Het erge is namelijk dat als een man wel diepgaandere vragen stelt, hij ze zelden tot nooit terugkrijgt.
Alleen een "heb je ook broers of zussen" terwijl dat al 12x op je profiel te lezen was. Of "met wie ben je nog meer aan het daten?" Wat eigenlijk al meteen wantrouwend is.
Dat lees jij er in. Als ik naar hem reis hoort hij te betalen. Dat is wederkerigheid. Galantheid. Moeilijk voor een proleet maar het bestaat echt nog.quote:Op dinsdag 30 december 2025 00:57 schreef W00fer het volgende:
[..]
Wat geeft jou het recht dat je hen als een soort tweederangs burger behandelt waarmee je niet gezien wilt worden.
Zij lopen toch ook de kans om met jou gezien te worden. Is dat dan maar normaal, maar andersom, omdat jij een vrouw bent, niet? Hoe noemen ze dat ook alweer? Dubbele standaarden.
Het erge is namelijk dat als een man wel diepgaandere vragen stelt, hij ze zelden tot nooit terugkrijgt.
Alleen een "heb je ook broers of zussen" terwijl dat al 12x op je profiel te lezen was. Of "met wie ben je nog meer aan het daten?" Wat eigenlijk al meteen wantrouwend is.
Je praat tegen een trol.quote:Op dinsdag 30 december 2025 00:57 schreef W00fer het volgende:
[..]
😂🤪quote:Op dinsdag 30 december 2025 07:30 schreef incel het volgende:
Vrouwen die in dit soort propaganda trappen is ook gewoon triest om te zien.
"Wooo you go girl!!! Ja ga maar lekker tot je 30ste feesten en kindloos door het leven lekker veel reizen en op je instagram posten hoe vrij je bent en geen man of kinderen nodig hebt!" en dan vervolgens als vrienden en familie om je heen wel gelukkig een familie vormen gaat het knagen. Wat ga je dan doen? Extra hard volhouden dat dit het leven is wat je wil en waar je voor kiest. Je gaat nog gekker doen. Nog meer reisjes maken! En dan ben je 40 en dan lukt het je zelfs bijna niet meer om een latino te regelen op je vakantie. En vervolgens eindig je dus als een depressief eenzaam kattenvrouwtje alleen op de bank en heb je niks om op terug te kijken behalve je vakantie en feest fotos.
Was dat het waard ja?
Nee door maar gewoon normaal. Ga feesten in de pubertijd. Vorm gezonde relaties in je 20er jaren en ga lekker trouwen en mooie blonde kindjes maken voor je 30 bent. Daar wordt iedereen denk ik een stuk beter van.
Ik snap niet zo zeer wat je er grappig aan vindt. Ik probeer vrouwen alleen maar te helpen zichzelf te weerhouden van een grove fout en een ongelukkig leven zonder nageslacht.quote:
Waarom niet?quote:Op dinsdag 30 december 2025 07:37 schreef incel het volgende:
[..]
Ik snap niet zo zeer wat je er grappig aan vindt. Ik probeer vrouwen alleen maar te helpen zichzelf te weerhouden van een grove fout en een ongelukkig leven zonder nageslacht.
Als je het zelf 100% zeker weet dat je het niet wil is prima, jouw recht, maar laten we het niet normaliseren.
Omdat een gezond, gelukkig en traditioneel leven aangemoedigd moet worden en we al genoeg ellende hebben in het land dat de wereld verpest. Laten we in ieder geval families bij elkaar houden.quote:
What the fuck... Deze is nieuw, maar eigenlijk ook niet verrassend. Klopt het dat jij de conservatieve algoritmes aantikt?quote:Op maandag 29 december 2025 23:05 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Behalve voor de voortplanting dient sex ervoor om een onzichtbare verbinding tot stand te brengen tussen de beide partners. Als een man en een vrouw sex hebben, dan ontstaat er een onzichtbare verbinding tussen de zenuwuiteinden in het mannelijk geslachtsdeel met de zenuwuiteinden in het vrouwelijk geslachtsdeel. Deze verbinding wordt sterker naarmate ze vaker sex met elkaar hebben. Sex met andere partners maakt de verbinding weer zwakker. Ook kan er geen sterke verbinding ontstaan bij het gebruik van condooms of als de man besneden is. Daarom hebben echtparen waarbij de man intact is, gemiddeld genomen een gelukkiger huwelijksleven dan echtparen waarbij de man besneden is.
De ellende in de wereld komt voort uit de traditionele waarden (de Bijbel, kapitalisme). We verliezen de maatschappelijke cohesie omdat het traditionele systeem kapot gegaan is. Daar naar terugkeren, lost niets op en zal de ellende alleen maar groter maken.quote:Op dinsdag 30 december 2025 07:46 schreef incel het volgende:
[..]
Omdat een gezond, gelukkig en traditioneel leven aangemoedigd moet worden en we al genoeg ellende hebben in het land dat de wereld verpest. Laten we in ieder geval families bij elkaar houden.
Haha hoe naiëf om te denken dat, dat traditionele leventje zo gelukkig en gezond maaktequote:Op dinsdag 30 december 2025 07:46 schreef incel het volgende:
[..]
Omdat een gezond, gelukkig en traditioneel leven aangemoedigd moet worden en we al genoeg ellende hebben in het land dat de wereld verpest. Laten we in ieder geval families bij elkaar houden.
De helft van je bevolking inperken, wat zou er mis kunnen gaan?quote:Op dinsdag 30 december 2025 08:05 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Haha hoe naiëf om te denken dat, dat traditionele leventje zo gelukkig en gezond maakte
Nabijheid en intimiteit kan ook zonder gemeenschap he.quote:Op dinsdag 30 december 2025 07:16 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Heeft niets met geloven te maken. Seks is veel meer dan het lichamelijke.
Een traditionele vrouw kiest geen incels.quote:Op dinsdag 30 december 2025 07:46 schreef incel het volgende:
[..]
Hoe kom je daar bij? Hele volksstammen leven nog steeds zo, ook in Nederland. Ga eens op een willekeurig woonwagenkamp kijken.quote:
is een hippe nieuwe term voor vrouwen die er voor kiezen niks te doen en een rijke man te zoeken ... noemden we in het verleden golddiggersquote:Op dinsdag 30 december 2025 10:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoe kom je daar bij? Hele volksstammen leven nog steeds zo, ook in Nederland. Ga eens op een willekeurig woonwagenkamp kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |