[Afbeelding: @MadMaster]
[OP-tekst: @Fred_B]
De bladeren vallen van de bomen, de dagen worden korter, het weer wordt meer en meer geschikt voor erwtensoep, kortom: De Top 2000 van 2025 komt eraan! En dat betekent na 26 edities dat de Lijst der Lijsten toetreedt tot de Club van 27. Hopelijk wordt het niet de zwanenzang van de lijst, al was dat onderwerp in het verder weinig historische jaar 2025 helaas wel het immer terugkerende thema.
Ron, Dieuwertje, Manuëla, Gerard en Joke, Loretta, Harmen, (Don) Leo, Jonnie, de carrière van Marco, de ene na de andere verruilde het tijdelijke voor het eeuwige dit jaar. En op muziekgebied was dat niet anders. Het overleden muzikanten-topic is in elk geval een topic op FOK! dat nog wel draait, zullen we maar zeggen. Je kan moeiteloos een nog veel langere opsomming maken van topartiesten, voor wie de dood nu niet meer zoiets is als de poes van hun grootje. Hopelijk zijn zij niet uit ons hart, en krijgen ze de bonus die ze verdienen in de Top 2000.
Er waren gelukkig ook leuke dingen. De kiezer Schoof de matige premier aan de kant voor airmilesverzamelaar Rob Jetten. We kregen ook een nieuwe Paus, namelijk Leo XIV. Iemand die een naam kiest waarin hij Cruijff én Beenhakker eert, kan toch niet anders dan een enorme verbinder zijn. Mathieu van der Poel won in San Remo en Roubaix en reed dagenlang in de gele trui. En we hadden nog die geslaagde NAVO-top, waar het land even van in rep en roer was.
Ondertussen werkt de Amerikaanse vredesactivist Donald Trump aan een einde van de oorlog in Israël. Ook dat was een terugkerend thema in 2025, en dan niet de ons ook al ontvallen IJzeren Rinus, maar de strijd in het Midden-Oosten. Bijna niemand weet nog hoe het winnende liedje op het ESF heet, maar dat Israël ook meedeed, is niemand ontgaan. Er is nu op papier sprake van een staakt-het-vuren, maar een echt einde van het geweld in de regio lijkt een illusie.
Radio 2 Top 2000: Editie 2025
Tijd voor belangrijkere zaken! Op donderdag 25 december, een paar minuten na middernacht, beginnen we met de Top 2000. Zonder de huisvlijt van Bart Arens deze keer, maar wel met een editie met een mooie strijd voor de eerste plaats. Wordt het de volgens de Radio 2-luisteraars grootste band van de 20e eeuw of die van de 21e eeuw die het jaar mag afsluiten, Bohemian Rhapsody of Fix You? Of krijgen we een verrassing?
Daarnaast kan de lijst in beweging worden gezet door hernieuwde aandacht voor artiesten die overleden, of grotere gezelschappen die één van hun leden verloren. Golden Earring, Black Sabbath, Beach Boys, Supertramp, om er maar een paar te noemen die de Top 2000 elk jaar weer de nodige juichmomentjes geven. Ook gaat het persoonlijke drama van Freek van Suzan ongetwijfeld een flinke stempel op de lijst drukken.
Wat het ook wordt, we gaan ons weer kunnen opmaken voor een week vermaak met genoeg pareltjes ertussen. De vele kopieën ten spijt, blijft de Top 2000 toch het enige origineel dat er echt toe doet.
Wat mag ik allemaal niet missen?
A. Stemmen. De stemweek is van 1 december t/m 5 december (16:00 uur).
B. De Top 2000-Quiz: Thomas van Luyn en Leo Blokhuis doen 4 quizzen dit jaar, vanaf 23 november wekelijks op NPO 3 om 20:20 uur.
C. Top 2000 a gogo: De welbekende slippendrager met Diederik Ebbinge en Leo Blokhuis, vanaf 26 december dagelijks op NPO 1.
D. De Top 2000 a gogo-podcast: Te beluisteren in je favoriete podcast-app, met (inderdaad) Leo Blokhuis.
E. De Top 2000 zelf: Van 25 t/m 31 december 168 uur lang alle hits.
F. Het Top 2000 Café: Dat is er uiteraard ook weer dit jaar. Radio 2 maakt binnenkort bekend wanneer de verplichte inschrijving opent om een uurtje mee te hossen in Hilversum.
Stemmen
Na het voorproefje voor de Tweede Kamer is het nu tijd voor het echte werk: een stemlijst van 35 favorieten maken voor de Top 2000. Vanaf 1 december kan er tot en met 8 december een ruime week gestemd worden. Het is aan een ieder om voor zich te bepalen wat de platen zijn met de meeste eeuwigheidswaarde. Maar het is leuk om even in de geschiedenis te duiken. Er zijn momenteel 546 platen die in alle edities van de Top 2000 aanwezig waren. Dat worden elk jaar een aantal minder, en ook dit jaar staan er weer veel klassiekers aan de rand van de afgrond. 35 ervan zelfs bij de onderste 240 in de lijst:
SPOILERThe Beatles When I'm Sixty-Four
Paul McCartney & Wings Live And Let Die
Carpenters (They Long To Be) Close To You
John Denver Thank God I'm a Country Boy
Labi Siffre (Something Inside) So Strong
Roy Orbison Oh, Pretty Woman
Johnny Cash A Thing Called Love
Jefferson Airplane Somebody To Love
Fats Domino Blueberry Hill
The Beach Boys Sloop John B
The Babys Isn't It Time
Grace Jones La Vie En Rose
Ph.D. I Won't Let You Down
Otis Redding I've Got Dreams To Remember
Chris Isaak Blue Hotel
The Kinks Waterloo Sunset
Crowded House Into Temptation
Steely Dan Do It Again
Scott McKenzie San Francisco (Be Sure To Wear Flowers In Your Hair)
Dan Hartman Relight My Fire
The Robert Cray Band Right Next Door (Because Of Me)
The Beatles Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band
Nina Simone My Baby Just Cares For Me
Boudewijn de Groot Een Meisje Van 16
Gilbert Becaud Nathalie
Reinhard Mey Gute Nacht Freunde
James Taylor You've Got A Friend
Foreigner Cold As Ice
The Beatles I Am The Walrus
Joe Cocker & Jennifer Warnes Up Where We Belong
Armand Ben Ik Te Min
Ultravox Dancing With Tears In My Eyes
Boudewijn de Groot En Elly Nieman Prikkebeen
The Rolling Stones Jumpin' Jack Flash
ABBA The Name Of The Game Het is een kwestie van deze 35 even kopiëren, en je hebt een stemlijst waar het gepruts in de Vinexwijk of bij NCRV-families bij zal verbleken. Maar ook een enkeling uit deze lijst een reddingsstem gunnen zou de lijst al enorm laten opfleuren.
Voor degenen die nog wat meer inspiratie willen welke platen ze op hun lijstje kunnen zetten:
- @Cassa95 maakte zoals ieder jaar weer een analyse welke nummers er nieuw zijn op de keuzelijst: Klik
- @DecoAoreste maakte vorig jaar een overzicht van welke goed scorende platen in alternatieve muzieklijsten nog ontbreken in de Top 2000: Klik
Staat ie in de top 2000?
Wil jij weten of de tracks waarop jij hebt gestemd in de NPO Radio 2 Top 2000 staan? Je kunt het vanaf 11 december checken via staatieindetop2000.nl
Overzichtenlijstjes:
Op https://www.pino112.nl/top2000/jaar.php staat de lijst van 2025, inclusief statistieken
Presentatie:
00.00 – 02.00 uur Jeroen van Inkel
02.00 – 04.00 uur Daniël Lippens
04.00 – 06.00 uur Tim Op het Broek
06.00 – 08.00 uur Tannaz Hajeby
08.00 – 10.00 uur Jeroen Kijk in de Vegte
10.00 – 12.00 uur Bart Arens
12.00 – 14.00 uur Annemieke Schollaardt
14.00 – 16.00 uur Paul Rabbering
16.00 – 18.00 uur Ruud de Wild
18.00 – 20.00 uur Emmely de Wilt
20.00 – 22.00 uur Morad El Ouakili
22.00 – 00.00 uur Jan-Willem Roodbeen
Social media Radio 2:
NPO RADIO 2 op Instagram
NPO RADIO 2 op Twitter
TOP 2000 op Facebook
Meeluisteren:
DAB+:
Op een DAB+-radio kun je NPO Radio 2 ontvangen via kanaal 12 C / 227,36 MHz.
FM-etherfrequenties
https://www.nporadio2.nl/frequenties
Luisteren via internet:
http://icecast.omroep.nl/radio2-bb-mp3
Terugluisteren kan via de site van Radio 2.
De Top 2000 in beeld
NPO 1 Extra:
Vanaf 24 december 23:00 uur kan er gekeken worden naar jolige mensen in het café.
NPO 3:
Diep in de nacht. Daar kijkt dus nog steeds niemand naar.
Website
http://www.nporadio2.nl/top2000
Historie van de Radio 2 Top 2000
Voor uitgebreide statistieken:
https://pino112.nl/top2000/
Pino blijft een held!
De Magie van 25x Top 2000:
https://npo.nl/start/seri(...)izoen-1/25x-top-2000
De eerste Top 2000 op Spotify:
Voor degene die de allereerste Top 2000 qua songs via Spotify wil terugluisteren van #2000 naar #1:
Spotify - De allereerste Top 2000 (1999)
Verder zijn er diverse andere versies van de Top 2000 op Spotify te vinden. Ook uitzendingen zelf van die eerste editie, met het gepraat van de dj's over binnengekomen faxen (!), kun je vast wel ergens vinden.
De Top 2000 op FOK! door de jaren heenSPOILERTopicreeks: Top 2000 Editie 2001
Topicreeks: Top 2000 Editie 2002
Topicreeks: Top 2000 Editie 2003
Topicreeks: Top 2000 Editie 2004
Topicreeks: Top 2000 Editie 2005
Topicreeks: Top 2000 Editie 2006
Topicreeks: Top 2000 Editie 2007
Topicreeks: Top 2000 Editie 2008
Topicreeks: Top 2000 Editie 2009
Topicreeks: Top 2000 Editie 2010
Topicreeks: Top 2000 Editie 2011
Topicreeks: Top 2000 Editie 2012
Topicreeks: Top 2000 Editie 2013
Topicreeks: Top 2000 Editie 2014
Topicreeks: Top 2000 Editie 2015
Topicreeks: Top 2000 Editie 2016
Topicreeks: Top 2000 Editie 2017
Topicreeks: Top 2000 Editie 2018
Topicreeks: Top 2000 Editie 2019
Topicreeks: Top 2000 Editie 2020
Topicreeks: Top 2000 Editie 2021
Topicreeks: Top 2000 Editie 2022
Topicreeks: Top 2000 Editie 2023
Topicreeks: Top 2000 Editie 2024
Topicreeks: Top 2000 Editie 2025
De lijst door de jaren heen:SPOILER: met getallen@Cassa95 onderzocht: Analyse nieuwe binnenkomers 2025
@PippenScottie & @ok01 stelden samen: FOK!2000 2022
@Mexicanobakker gebruikte het jaar 2025 om alle 4851 platen die ooit in de Top 2000 stonden te reviewen. Van Johnny Reggae tot A Forest, allemaal kwamen ze aan de beurt. De eerste episode van deze monsterklus is hier te vinden.
Nog wat classics:SPOILERBekijk deze YouTube-video
Bekijk deze YouTube-video
HJM heeft wel een mededeling voor iedereen die op Claudia wil stemmen:
Bekijk deze YouTube-video
Hilarisch photoshopje uit 2022, wat ArnieAlberts ruim een jaar later in zijn archief terugvond en chaos in de reeks mee veroorzaakte:NSFW in de Zoom:
SPOILER: NSFW!FOK!ers in beeld:
SPOILER: PippenScottie[
Bekijk deze YouTube-videoSPOILER: DagoduckSPOILER: ArnieAlbertsBekijk deze YouTube-videoSPOILER: Gretzl
Grafische aankleding van het topic:SPOILER: overzichtje met toepasselijke smileys
En de verzameling van @Berkery staat hier: https://www.berkery.nl/fok/00smile/top2000/SPOILER: gifjes en afbeeldingen\[i\]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny\[/i\] Bij nader inzien altijd 8erafJa echt he, hier heb je een sterk valide puntOp maandag 29 december 2025 21:51 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
En nu vraag ik me af waarom PitbullGOD niet in de Top 2000 staat
Pitbull heeft zoveel bangers gemaakt en is ook een zanger van een generatie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Misschien dat het oooit nog gaat komen via LUKE THE NUKE en z'n opkomstnummer?
Bekijk deze YouTube-videoBloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well aka Aleimon ThimbleIn coma liggen lijkt me ook niet leuk voor een paar uurtjes.Op maandag 29 december 2025 21:51 schreef Koen66 het volgende: [..] wow wel leuk voor een paar uurtjes
![]()
Sweet Lake Citywel een zich voortslepend U2 nummer![]()
Same shit, different day
SC hopper present Redactie Sport'zanger'Op maandag 29 december 2025 21:52 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ja echt he, hier heb je een sterk valide punt
Pitbull heeft zoveel bangers gemaakt en is ook een zanger van een generatie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Misschien dat het oooit nog gaat komen via LUKE THE NUKE en z'n opkomstnummer?\[i\]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
I think you're a joke but I don't find you very funny\[/i\] Sinds 19-10-2002Zijn de zweetdruppels van Morad al besproken?Is oud. Komt hier alleen nog voor de top 2000.
Ben ik straks als enige aan het posten, de rest in comaOp maandag 29 december 2025 21:52 schreef Isorden het volgende:
[..]![]()
![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani Ignorance is blissFout.Op maandag 29 december 2025 21:52 schreef Koen66 het volgende:
wel een zich voortslepend U2 nummerBuren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel. Sweet Lake Cityhet Ess-DrankspelOp maandag 29 december 2025 21:52 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
In coma liggen lijkt me ook niet leuk voor een paar uurtjes.![]()
Same shit, different day
SC hopper present Tot over mijn oren smoorverliefd op jou![]()
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani Novastar, nog meer stemplaatgenot. Redactie FrontpageKazaamdavu![]()
![]()
![]()
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic Est. 1990Wel makelijk de post count winnenOp maandag 29 december 2025 21:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ben ik straks als enige aan het posten, de rest in coma![]()
"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Maak dat de kat wijs!!Op maandag 29 december 2025 21:52 schreef EDMAN- het volgende: [..] Jawohl. Ben nog even lief geweest wel
eigenlijk heel triest, 2 jaar geleden borstkanker en nu nog aan de tumorremmers. Vandaag weer een spuit gehadvan het een of het ander. Verder gaat alles goed
![]()
![]()
Fijn dat het verder wel goed gaat![]()
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
halloJoost welOp maandag 29 december 2025 21:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!Pff wel heftig. Gelukkig gaat alles verder wel goed.Op maandag 29 december 2025 21:52 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Jawohl. Ben nog even lief geweest wel
eigenlijk heel triest, 2 jaar geleden borstkanker en nu nog aan de tumorremmers. Vandaag weer een spuit gehadvan het een of het ander.
Verder gaat alles goedMake love, not war ☮
Bij nader inzien altijd 8erafSchijnt wel een leuk feestje te zijn geweest in de Ziggo DomeOp maandag 29 december 2025 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
'zanger'Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
So worry not, all things are well Naomi,de echte winaar v. Jaarin original van london Grammar Redactie FrontpageKazaamdavuOp maandag 29 december 2025 21:53 schreef essnhills het volgende:
Tot over mijn oren smoorverliefd op jou![]()
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic Sinds 19-10-2002Dees is lekker
geen Doe Maar fan, maar ze zijn stiekem wel leukIs oud. Komt hier alleen nog voor de top 2000.
halloDoe Maar![]()
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Ignorance is blissOok deze Doe Maar is wel acceptabel.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel. Maak dat de kat wijs!!![]()
![]()
Doe Maar
![]()
![]()
![]()
U22. Is dat in Berlijn of München? Redactie SportUnderworld is ook altijd een feestje, maar daar wil ik ook niet over een zanger spreken.Op maandag 29 december 2025 21:53 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Schijnt wel een leuk feestje te zijn geweest in de Ziggo Dome\[i\]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
I think you're a joke but I don't find you very funny\[/i\] Gewoon omdat het kanDenk niet dat darters zo'n grote invloed hebben op de Top 2000 als jij denkt (ook Van der Laan en Woe goden niet per sé). Wel grappig dat ze veel liedjes gebruiken.Op maandag 29 december 2025 21:52 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ja echt he, hier heb je een sterk valide punt
![]()
![]()
![]()
![]()
Misschien dat het oooit nog gaat komen via LUKE THE NUKE en z'n opkomstnummer? Zo gek als een muisSmoorverliefd op jou![]()
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+ Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Make love, not war ☮
Redactie SportJa.Op maandag 29 december 2025 21:54 schreef BillDauterive het volgende:
U22. Is dat in Berlijn of München?\[i\]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
I think you're a joke but I don't find you very funny\[/i\] Maar dan hoef ik er maar een paar uit te schakelen, niet iedereenOp maandag 29 december 2025 21:53 schreef Isorden het volgende:
[..]
Wel makelijk de post count winnen"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani Peace Man! ofzo...Heftig. Sterkte!Op maandag 29 december 2025 21:52 schreef EDMAN- het volgende: [..] Jawohl. Ben nog even lief geweest wel
eigenlijk heel triest, 2 jaar geleden borstkanker en nu nog aan de tumorremmers. Vandaag weer een spuit gehadvan het een of het ander. Verder gaat alles goed
![]()
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html Leukste Doe Maar![]()
Remember the jester that showed you tears
The script for tears Doe Maar.... Nerveuze muziek, nooit wat aan gevonden. Est. 1990Ik dacht een type duikbootOp maandag 29 december 2025 21:54 schreef BillDauterive het volgende:
U22. Is dat in Berlijn of München?![]()
Naomi,de echte winaar v. Jaarddduuurrrrdondereeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeennnn Redactie FrontpageKazaamdavuDat vooral ja, heb er niks mee maar toch vind ik het altijd wel leukOp maandag 29 december 2025 21:53 schreef EDMAN- het volgende:
Dees is lekker
geen Doe Maar fan, maar ze zijn stiekem wel leuk![]()
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic![]()
![]()
![]()
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani Sinds 19-10-2002Ja ik was de zin 'de bijwerkingen zijn vooral moeheid' vergetenOp maandag 29 december 2025 21:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Pff wel heftig. Gelukkig gaat alles verder wel goed.
gaat goed hoor, door het oog van de naald gekropen enzo
maar we zijn er nog![]()
Is oud. Komt hier alleen nog voor de top 2000.
Bij nader inzien altijd 8erafBloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
So worry not, all things are well Fat bastardLiefde is een vreemde ziekte
- H. VrientenNo Dukes of Hazzard in the classroom
Sweet Lake Cityin 1991 was er een Doe Maar revival, doet me denken aan een vakantie op Mallorca destijdsSame shit, different day
SC hopper present Est. 1990* Isorden steekt zijn hand opOp maandag 29 december 2025 21:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar dan hoef ik er maar een paar uit te schakelen, niet iedereen"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Redactie FrontpageKazaamdavuWat moet ik met een meisje zoals jij![]()
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic Maak dat de kat wijs!!Hij had gelijkOp maandag 29 december 2025 21:54 schreef Berkery het volgende:
Liefde is een vreemde ziekte
- H. Vrienten![]()
Ignorance is blissNou ja, hun niet nerveuze nummers zijn een stuk erger.Op maandag 29 december 2025 21:54 schreef Mark-Hgl het volgende:
Doe Maar.... Nerveuze muziek, nooit wat aan gevonden.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel. Zo gek als een muisNietsOp maandag 29 december 2025 21:55 schreef LTVDK het volgende:
Wat moet ik met een meisje zoals jijTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+ Iemand vroeg of degene veel Metallica nummers had gemist, of er weinig zijn gedraaid.
Er zijn er 3 van de 11 gedraaid. Ik lijk wel zot en ik voel me rotOp maandag 29 december 2025 21:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Liefde is een vreemde ziekte![]()
![]()
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani Uh-huh, goodbye!In ieder geval is het meisje in dit nummer vermoedelijk wel meerderjarig![]()
I am not lost, it's just I've no idea where I am
Arrectis AuribusDoe maar dezeThat's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker Redactie SportJa, van Nederwiet word ik dan weer nerveus.Op maandag 29 december 2025 21:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja, hun niet nerveuze nummers zijn een stuk erger.\[i\]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
I think you're a joke but I don't find you very funny\[/i\] Knuffelen?Op maandag 29 december 2025 21:55 schreef LTVDK het volgende:
Wat moet ik met een meisje zoals jij"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Dit niet meer, Ik niet meer" - StraniRemember the jester that showed you tears
The script for tears Arrectis AuribusInmiddels zeker wel ja.Op maandag 29 december 2025 21:55 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
In ieder geval is het meisje in dit nummer vermoedelijk wel meerderjarigThat's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker Sinds 19-10-2002Als een Vlaamse PapegaaaaaaaaaaaiOp maandag 29 december 2025 21:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, van Nederwiet word ik dan weer nerveus.Is oud. Komt hier alleen nog voor de top 2000.
Gewoon omdat het kanLIJK WEL ZOT
VOEL ME ROT![]()
Peace Man! ofzo...![]()
![]()
![]()
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html Ignorance is blissDat is dan ook een kwalitatief uitermate teleurstellend nummer.Op maandag 29 december 2025 21:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, van Nederwiet word ik dan weer nerveus.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel. Hier, drankje?Op maandag 29 december 2025 21:55 schreef Isorden het volgende:
[..]
* Isorden steekt zijn hand op![]()
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani Sicker than the rest.Liefde is een vreemde ziekte![]()
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17 Ster"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani Tijdje geleden dat ik Smoorverliefd wasRemember the jester that showed you tears
The script for tears Gewoon omdat het kanMinstens zeventien waarschijnlijk.Op maandag 29 december 2025 21:55 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
In ieder geval is het meisje in dit nummer vermoedelijk wel meerderjarig Est. 1990Kom eraanOp maandag 29 december 2025 21:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier, drankje?![]()
Zo gek als een muis![]()
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+ Sweet Lake Cityik kwam m'n vakantievriendinnetje destijds (1991) tijdje terug op Facebook tegen. Zeker geen meisje meerOp maandag 29 december 2025 21:56 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Inmiddels zeker wel ja.![]()
Same shit, different day
SC hopper present Gewoon omdat het kan@Doedezemaar?Op maandag 29 december 2025 21:55 schreef 4-elements het volgende:
Doe maar deze Ignorance is blissDat zijn de (meeste) slachtoffers van vieze Marco inmiddels ook wel.Op maandag 29 december 2025 21:55 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
In ieder geval is het meisje in dit nummer vermoedelijk wel meerderjarigBuren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel. Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!Op maandag 29 december 2025 21:54 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Ja ik was de zin 'de bijwerkingen zijn vooral moeheid' vergeten
maar we zijn er nogDaar kan ik me van alles bij voorstellen. Vrouw van een van mijn medewerkers zat ook in die situatie en heb ik veel met hem over gesproken. Het is ook heftig voor de naasten.
Make love, not war ☮
Naomi,de echte winaar v. Jaarschilling komt zo Est. 1990549 Major Tom (Völlig Losgelöst) Peter Schilling![]()
![]()
![]()
548 Binnen Zonder Kloppen De Dijk![]()
![]()
547 Take Me Out Franz Ferdinand![]()
![]()
![]()
546 Wake Me Up When September... Green Day![]()
![]()
![]()
545 Hello Adele![]()
544 Penny Lane The Beatles![]()
![]()
543 One More Light Linkin Park![]()
![]()
![]()
542 Supermassive Black Hole Muse![]()
541 Starlight Muse![]()
540 Harder Dan Ik Hebben Kan BLØF![]()
539 Strong London Grammar![]()
538 Don't Dream It's Over Crowded House![]()
![]()
![]()
537 Voulez-Vous ABBA![]()
Sweet Lake CityOp maandag 29 december 2025 21:54 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Ja ik was de zin 'de bijwerkingen zijn vooral moeheid' vergeten
maar we zijn er nog![]()
Same shit, different day
SC hopper present Sinds 19-10-2002Ze lijkt nu op haar moeder?Op maandag 29 december 2025 21:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik kwam m'n vakantievriendinnetje destijds (1991) tijdje terug op Facebook tegen. Zeker geen meisje meerIs oud. Komt hier alleen nog voor de top 2000.
Zo gek als een muisLekker uurtje weerTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+ Redactie FrontpageKazaamdavuOp maandag 29 december 2025 21:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Knuffelen?![]()
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic Naomi,de echte winaar v. Jaarvöllig losgelöst![]()
![]()
Sweet Lake Cityhet is dat ik die nooit gezien heb maar het zou me niks verbazenOp maandag 29 december 2025 21:57 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Ze lijkt nu op haar moeder?Same shit, different day
SC hopper present Sinds 19-10-2002Zeker! Goed gedaan. Praten helpt enzoOp maandag 29 december 2025 21:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]Daar kan ik me van alles bij voorstellen. Vrouw van een van mijn medewerkers zat ook in die situatie en heb ik veel met hem over gesproken. Het is ook heftig voor de naasten.
549 Major Tom (Völlig Losgelöst) Peter Schilling![]()
![]()
![]()
548 Binnen Zonder Kloppen De Dijk
547 Take Me Out Franz Ferdinand
545 Hello Adele![]()
543 One More Light Linkin Park
542 Supermassive Black Hole Muse
541 Starlight Muse
538 Don't Dream It's Over Crowded House
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!Op maandag 29 december 2025 21:58 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Zeker! Goed gedaan. Praten helpt enzo![]()
![]()
Make love, not war ☮
Arrectis AuribusSchijnt een Duitser te zijn.Op maandag 29 december 2025 21:58 schreef mario390 het volgende:
völlig losgelöst![]()
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker Sinds 19-10-2002538 Don't Dream It's Over Crowded House
wow, één nummer.. top uur weerIs oud. Komt hier alleen nog voor de top 2000.
Est. 1990Hey now hey nowOp maandag 29 december 2025 21:58 schreef essnhills het volgende:
Dont dreeeaaaaaam its over"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
![]()
![]()
545 Hello Adele![]()
541 Starlight Muse
![]()
The script for tearsOp maandag 29 december 2025 21:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani Sweet Lake Cityjemig, Take me out en Don't dream it's over zijn wel erg bekendOp maandag 29 december 2025 21:58 schreef essnhills het volgende:
![]()
![]()
547 Take Me Out Franz Ferdinand
545 Hello Adele![]()
543 One More Light Linkin Park
541 Starlight Muse
Same shit, different day
SC hopper present Sinds 19-10-2002een 'ooooh dieee' nummer iddOp maandag 29 december 2025 21:59 schreef Isorden het volgende:
[..]
Hey now hey now
Dont dreeeaaaaaam its overIs oud. Komt hier alleen nog voor de top 2000.
HmmmOp maandag 29 december 2025 21:59 schreef Isorden het volgende:
[..]
Hey now hey now
Dont dreeeaaaaaam its over"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani Maak dat de kat wijs!!Ken je welOp maandag 29 december 2025 21:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmmm![]()
Naomi,de echte winaar v. Jaarpeter,![]()
2 keer muse
, green day
abba
Sinds 19-10-2002Ja die ga je kennenOp maandag 29 december 2025 21:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
HmmmIs oud. Komt hier alleen nog voor de top 2000.
Ik zal ze ongetwijfeld kennenOp maandag 29 december 2025 21:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jemig, Take me out en Don't dream it's over zijn wel erg bekend"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani Naomi,de echte winaar v. Jaaren schwabeOp maandag 29 december 2025 21:59 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Schijnt een Duitser te zijn. Sweet Lake Citybeide zijn stemplaten van me toevalligOp maandag 29 december 2025 22:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zal ze ongetwijfeld kennen![]()
Same shit, different day
SC hopper present ModeratorRobbertje matten met de woutenJammer van Blof en Adele, verder komt er een weergaloos uurtje aan.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
Komend uur wordt mijn uur. Green Day, Linkin Park, London Grammer, Franz Ferdinand en 2x Muse.![]()
![]()
![]()
Redactie FrontpageKazaamdavuZal tegenwoordig wel Peter Euro hetenOp maandag 29 december 2025 21:59 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Schijnt een Duitser te zijn.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic Arrectis AuribusFixedOp maandag 29 december 2025 22:00 schreef mario390 het volgende:
[..]
en schwaLbeThat's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker De volgende is een stemplaat
JajajaI wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you Uh-huh, goodbye!De Coolblue reclame net deed me er aan denken dat ik een vaatwasser moet aanschaffen.
Iemand advies / goede ervaringen?![]()
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!Op maandag 29 december 2025 21:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jemig, Take me out en Don't dream it's over zijn wel erg bekend![]()
![]()
Make love, not war ☮
Redactie FrontpageKazaamdavuBeetje teveel Muse dit uurOp maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic Est. 1990Vuurwerk kopen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ook van @LTVDKOp maandag 29 december 2025 22:01 schreef Solotovski het volgende:
De volgende is een stemplaat
Jajaja
En van mij![]()
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani Naomi,de echte winaar v. JaarOp maandag 29 december 2025 22:01 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Fixed![]()
Sinds 19-10-2002AEGOp maandag 29 december 2025 22:01 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
De Coolblue reclame net deed me er aan denken dat ik een vaatwasser moet aanschaffen.
Iemand advies / goede ervaringen?Is oud. Komt hier alleen nog voor de top 2000.
ROCK 'N GROHLVöllig Losgelöst![]()
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Niet voor op de BBQOp maandag 29 december 2025 22:01 schreef Isorden het volgende:
Vuurwerk kopen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Iedereen hyped voor het volgende liedje?![]()
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani Est. 1990JaaaaaaaaOp maandag 29 december 2025 22:02 schreef essnhills het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Ignorance is blissLigt aan je budget en wensen heOp maandag 29 december 2025 22:01 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
De Coolblue reclame net deed me er aan denken dat ik een vaatwasser moet aanschaffen.
Iemand advies / goede ervaringen?![]()
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel. Sinds 19-10-2002idd! 1 januari alles verzamelen wat niet is afgegaanOp maandag 29 december 2025 22:01 schreef Isorden het volgende:
Vuurwerk kopen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bij nader inzien altijd 8erafAltijdOp maandag 29 december 2025 22:02 schreef essnhills het volgende:
Deutschpopgenot![]()
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
So worry not, all things are well"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani Kreng de la crèmeWat een uitkomst is datOp maandag 29 december 2025 22:01 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Iemand advies / goede ervaringen?
Ik zou niet meer zonder kunnen![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior Naomi,de echte winaar v. Jaar Gewoon omdat het kanJazeker! Is een stemplaat van mijOp maandag 29 december 2025 22:02 schreef essnhills het volgende:
Jaaaaaaa"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani ROCK 'N GROHLAffligem Tripel ingeschonken.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Sweet Lake Cityvolgens mij kopen een hoop mensen nu vuurwerk voor volgend jaar.................Same shit, different day
SC hopper present Redactie FrontpageKazaamdavuSTEMPLAATGENOT![]()
De Jeugd Van Tegenwoordig - Hollereer 1848
Nina Simone - Feeling Good 1302
The Prodigy - Smack My Bitch Up 975
Genesis - Land Of Confusion 959
Charly Lownoise & Mental Theo - Wonderfull Days 733
The War On Drugs - Thinking Of A Place (Albumversie) 564
Peter Schilling - Major Tom (Völlig Losgelöst) 549SPOILERAmerica -A Horse With No Name 510
Toto - Hold The Line 396
Guns N' Roses - Welcome To The Jungle 378
Meat Loaf - Bat Out Of Hell (Albumversie) 375
Kansas - Dust In The Wind 297
Billy Joel - Goodnight Saigon 210
Lynyrd Skynyrd - Free Bird (Albumversie) 195
Golden Earring - Twilight Zone (Albumversie) 160
The Doors - Riders On The Storm (Albumversie) 144
Foo Fighters - The Pretender 139
Journey - Don't Stop Believin' 79
Paolo Nutini - Iron Sky (Albumversie) 77
Queen - Innuendo 70
Supertramp - Fool's Overture 56
Linkin Park - In The End 36
Pink Floyd - Comfortably Numb (Albumversie) 15
Dire Straits - Sultans Of Swing 13
Led Zeppelin - Stairway To Heaven 7
Eagles - Hotel California 3
2 Brothers On The 4th Floor - Fairytales -
Billy Idol - White Wedding -
Bonnie Tyler - Holding Out For A Hero -
Corey Hart - Sunglasses At Night -
Critical Mass - Believe In The Future -
Deadmau5 & Kaskade - I Remember -
Freddie Mercury - Living On My Own -
Kavinsky - Nightcall -
Kraftwerk - The Model -Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic Van iedereen hier lijkt welOp maandag 29 december 2025 22:03 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Jazeker! Is een stemplaat van mij![]()
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani Bij nader inzien altijd 8erafOp maandag 29 december 2025 21:59 schreef mario390 het volgende:
peter,![]()
2 keer muse
, green day
abba
![]()
GROENE DAG GODEN![]()
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
So worry not, all things are wellRemember the jester that showed you tears
The script for tears Arrectis Auribus
Bericht 100% gewijzigd door 4-elements op 29-12-2025 22:04:01That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker Est. 1990![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gründlich durchgecheckt steht sie da
Und wartet auf den Start, alles klar
Experten streiten sich um ein paar Daten
Die Crew hat da noch ein paar Fragen
Doch der Countdown läuft
Effektivität bestimmt das Handeln
Man verlässt sich blind auf den andern
Jeder weiß genau, was von ihm abhängt
Jeder ist im Stress
Doch Major Tom macht einen Scherz
Dann hebt er ab und
Völlig losgelöst von der Erde
Schwebt das Raumschiff völlig schwerelos
Die Erdanziehungskraft ist überwunden
Alles läuft perfekt, schon seit Stunden
Wissenschaftliche Experimente
"Doch was nützen die am Ende?"
Denkt sich Major Tom
Im Kontrollzentrum, da wird man panisch
Der Kurs der Kapsel, der stimmt ja gar nicht
"Hallo Major Tom, können Sie hören?
Woll'n Sie das Projekt denn so zerstören?"
Doch er kann nichts hör'n
Er schwebt weiter
Die Erde schimmert blau, sein letzter Funk kommt
"Grüßt mir meine Frau", und er verstummt
Unten trauern noch die Egoisten
Major Tom denkt sich: "Wenn die wüssten
Mich führt hier ein Licht durch das All
Das kennt ihr noch nicht, ich komme bald
Mir wird kalt"
Schwebt das Raumschiff schwerelos
Schwebt das Raumschiff schwerelos
Los
Los
Los
Los
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gewoon omdat het kanNEUE DEUTSCHE WELLE GENOTOp maandag 29 december 2025 22:03 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Altijd![]()
Deutschpopgenot [ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Alles klar?"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani halloMajor Tom![]()
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Sinds 19-10-2002Cheers!Op maandag 29 december 2025 22:03 schreef Dagoduck het volgende:
Affligem Tripel ingeschonken.
Duvel hierIs oud. Komt hier alleen nog voor de top 2000.
ROCK 'N GROHLJa, levensgevaarlijk.Op maandag 29 december 2025 22:03 schreef Koen66 het volgende:
volgens mij kopen een hoop mensen nu vuurwerk voor volgend jaar.................|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Den countdown lauft![]()
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani Topplaatje![]()
![]()
![]()
The script for tears Uh-huh, goodbye!Idealiter rond de 500, want heb al flink wat van m'n verbouwbudget erdoor heen zittenOp maandag 29 december 2025 22:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ligt aan je budget en wensen he
Maar weet niet of het dan de moeite waard is![]()
ModeratorRobbertje matten met de woutenEen regelrechte banger.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
Kreng de la crème![]()
![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior ROCK 'N GROHLDie bewaar ik voor de 31e.Op maandag 29 december 2025 22:03 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Cheers!
Duvel hier|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Redactie FrontpageKazaamdavuVöllig losgelöst von der Erde![]()
![]()
![]()
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic Sinds 19-10-2002Op maandag 29 december 2025 22:03 schreef LTVDK het volgende:
STEMPLAATGENOT![]()
De Jeugd Van Tegenwoordig - Hollereer 1848
Nina Simone - Feeling Good 1302
The Prodigy - Smack My Bitch Up 975
Genesis - Land Of Confusion 959
Charly Lownoise & Mental Theo - Wonderfull Days 733
The War On Drugs - Thinking Of A Place (Albumversie) 564
Peter Schilling - Major Tom (Völlig Losgelöst) 549SPOILERAmerica -A Horse With No Name 510
Toto - Hold The Line 396
Guns N' Roses - Welcome To The Jungle 378
Meat Loaf - Bat Out Of Hell (Albumversie) 375
Kansas - Dust In The Wind 297
Billy Joel - Goodnight Saigon 210
Lynyrd Skynyrd - Free Bird (Albumversie) 195
Golden Earring - Twilight Zone (Albumversie) 160
The Doors - Riders On The Storm (Albumversie) 144
Foo Fighters - The Pretender 139
Journey - Don't Stop Believin' 79
Paolo Nutini - Iron Sky (Albumversie) 77
Queen - Innuendo 70
Supertramp - Fool's Overture 56
Linkin Park - In The End 36
Pink Floyd - Comfortably Numb (Albumversie) 15
Dire Straits - Sultans Of Swing 13
Led Zeppelin - Stairway To Heaven 7
Eagles - Hotel California 3
2 Brothers On The 4th Floor - Fairytales -
Billy Idol - White Wedding -
Bonnie Tyler - Holding Out For A Hero -
Corey Hart - Sunglasses At Night -
Critical Mass - Believe In The Future -
Deadmau5 & Kaskade - I Remember -
Freddie Mercury - Living On My Own -
Kavinsky - Nightcall -
Kraftwerk - The Model - 2 Brothers On The 4th Floor - Fairytales
heldIs oud. Komt hier alleen nog voor de top 2000.
Gewoon omdat het kanHerr KommissarOp maandag 29 december 2025 22:03 schreef essnhills het volgende:
Alles klar?![]()
Rood-Wit-RoodStemplaat![]()
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
WHOOOO! Dit lied heb ik wel eens gekaraoked in de plaatstelijke gay bar. Dat vond ik een feestje. Est. 1990EINE DEUTSCHE SCHALLPLATTE!"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Redactie SportHiervan is de Engelse versie echt een verschrikking. Die krijg ik nog wel eens in Spotify ipv deze\[i\]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
I think you're a joke but I don't find you very funny\[/i\] Ignorance is bliss![]()
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel. Völlig losgelöst von der Erde
Schwebt das Raumschiff
völlig schwerelos![]()
![]()
![]()
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani Bij nader inzien altijd 8erafBloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
So worry not, all things are well ROCK 'N GROHLHet café in komen rennen![]()
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
nog steeds ongelooflijk om te bedenken dat dit er niet gewoon altijd in heeft gestaan Peace Man! ofzo...549 Major Tom (Völlig Losgelöst) Peter Schilling![]()
![]()
548 Binnen Zonder Kloppen De Dijk![]()
545 Hello Adele![]()
542 Supermassive Black Hole Muse![]()
541 Starlight Muse![]()
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html ROCK 'N GROHLOp maandag 29 december 2025 22:04 schreef Isorden het volgende:
EINE DEUTSCHE SCHALLPLATTE!![]()
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Make love, not war ☮
Sinds 19-10-2002Serieus nog nooit gehoordIs oud. Komt hier alleen nog voor de top 2000.
halloEn de Nederlandse?Op maandag 29 december 2025 22:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hiervan is de Engelse versie echt een verschrikking. Die krijg ik nog wel eens in Spotify ipv dezeBoot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Bij nader inzien altijd 8erafBloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
So worry not, all things are well Sweet Lake Citywel vaker met Engelse versies van Duitse nummersOp maandag 29 december 2025 22:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hiervan is de Engelse versie echt een verschrikking. Die krijg ik nog wel eens in Spotify ipv dezeSame shit, different day
SC hopper present Deutschland ‘83 ‘86 en ‘89
Heerlijke serie![]()
Flies to the starsHet Duitse antwoord op Space OddityNo Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent Redactie FrontpageKazaamdavuDit hoort toch gewoon minstens in de top 100![]()
![]()
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic Uh-huh, goodbye!De post die je wist die komen zouOp maandag 29 december 2025 22:04 schreef BillDauterive het volgende:
WHOOOO! Dit lied heb ik wel eens gekaraoked in de plaatstelijke gay bar. Dat vond ik een feestje.![]()
Gewoon omdat het kanBen persoonlijk ook geen fan van 99 Red Balloons of Der Kommissar (in de uitvoering van After The Fire)Op maandag 29 december 2025 22:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hiervan is de Engelse versie echt een verschrikking. Die krijg ik nog wel eens in Spotify ipv deze![]()
The script for tears ROCK 'N GROHLOp maandag 29 december 2025 22:04 schreef hihohaswessam het volgende:
nog steeds ongelooflijk om te bedenken dat dit er niet gewoon altijd in heeft gestaan![]()
Peace Man! ofzo...dit kan niet!Op maandag 29 december 2025 22:04 schreef EDMAN- het volgende:
Serieus nog nooit gehoordI love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html Ignorance is blissIn principe dan wel een AEG of Bosch. Mits zonder plastic kuipOp maandag 29 december 2025 22:04 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Idealiter rond de 500, want heb al flink wat van m'n verbouwbudget erdoor heen zitten
Maar weet niet of het dan de moeite waard is![]()
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel. Bij nader inzien altijd 8eraf![]()
DIE ERDANZIEHUNGSKRAFT IST ÜBERWUNDEN
ALLES LÄUFT PERFEKT, SCHON SEIT STUNDEN
WISSENSCHAFTLICHE EXPERIMENTE
"DOCH WAS NÜTZEN DIE AM ENDE?"
DENKT SICH MAJOR TOM![]()
So worry not, all things are well Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!Make love, not war ☮
Völlig schwereloss![]()
![]()
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani Sinds 19-10-2002zsm bestellen, je hebt 50 minutenOp maandag 29 december 2025 22:04 schreef Dagoduck het volgende:
Het café in komen rennenIs oud. Komt hier alleen nog voor de top 2000.
Redactie Sport99 red balloons ook matig jaOp maandag 29 december 2025 22:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wel vaker met Engelse versies van Duitse nummers\[i\]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
I think you're a joke but I don't find you very funny\[/i\] Sweet Lake Cityverkeerd account @essnhillsOp maandag 29 december 2025 22:04 schreef EDMAN- het volgende:
Serieus nog nooit gehoordSame shit, different day
SC hopper present Ignorance is blissNiemand is verbaasd.Op maandag 29 december 2025 22:04 schreef BillDauterive het volgende:
WHOOOO! Dit lied heb ik wel eens gekaraoked in de plaatstelijke gay bar. Dat vond ik een feestje.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel. Deze moet je niet in het Engels willen horen inderdaad.![]()
Est. 1990Bekijk deze YouTube-videoOp maandag 29 december 2025 22:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Sinds 19-10-2002ja geen grap, het komt me echt niet bekend voorOp maandag 29 december 2025 22:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
dit kan niet!Is oud. Komt hier alleen nog voor de top 2000.
Redactie FrontpageKazaamdavuVöllig schwerelos![]()
![]()
![]()
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic Bij nader inzien altijd 8eraf![]()
IM KONTROLLZENTRUM, DA WIRD MAN PANISCH
DER KURS DER KAPSEL, DER STIMMT JA GAR NICHT
"HALLO MAJOR TOM, KÖNNEN SIE HÖREN?
WOLL'N SIE DAS PROJEKT DENN SO ZERSTÖREN?"
DOCH ER KANN NICHTS HÖR'N
ER SCHWEBT WEITER![]()
VÖLLIG LOSGELÖST VON DER ERDE
SCHWEBT DAS RAUMSCHIFF VÖLLIG SCHWERELOS![]()
So worry not, all things are well Niet voor op de BBQ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sinds 19-10-2002Om het goed te maken, ik ken Falco wel..Is oud. Komt hier alleen nog voor de top 2000.
Zeg, dit is stemplaatgenotOp maandag 29 december 2025 22:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
verkeerd account @:essnhills![]()
![]()
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani De innerlijke Gale loslatenOp maandag 29 december 2025 22:04 schreef BillDauterive het volgende:
WHOOOO! Dit lied heb ik wel eens gekaraoked in de plaatstelijke gay bar. Dat vond ik een feestje.![]()
The script for tears Bij nader inzien altijd 8eraf![]()
![]()
DIE ERDE SCHIMMERT BLAU, SEIN LETZTER FUNK KOMMT
"GRÜSST MIR MEINE FRAU", UND ER VERSTUMMT
UNTEN TRAUERN NOCH DIE EGOISTEN
MAJOR TOM DENKT SICH: "WENN DIE WÜSSTEN
MICH FÜHRT HIER EIN LICHT DURCH DAS ALL
DAS KENNT IHR NOCH NICHT, ICH KOMME BALD
MIR WIRD KALT"![]()
![]()
So worry not, all things are well ROCK 'N GROHLDan moet je wel doordrinken wil je een beetje het dronken beest uithangen in de tweede helft.Op maandag 29 december 2025 22:05 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
zsm bestellen, je hebt 50 minuten|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Redactie FrontpageKazaamdavuDeze plaat blijft ook met het jaar beter worden![]()
![]()
![]()
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic Peace Man! ofzo...Heb je in de jaren 80 in coma gelegen?Op maandag 29 december 2025 22:05 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
ja geen grap, het komt me echt niet bekend voorI love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html Zou er zelf nooit op stemmen, maar dit is wel een lekker nummer.![]()
Schwerelos![]()
Völlig losgelost![]()
![]()
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani tufkatufka...Maar die was niet DuitsOp maandag 29 december 2025 22:06 schreef EDMAN- het volgende:
Om het goed te maken, ik ken Falco wel.. Bij nader inzien altijd 8eraf![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SCHWEBT DAS RAUMSCHIFF SCHWERELOS
SCHWEBT DAS RAUMSCHIFF SCHWERELOS
SCHWEBT DAS RAUMSCHIFF VÖLLIG SCHWERELOS
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
So worry not, all things are well Sinds 19-10-2002De eerste 5 jaar zwom ik nog rondOp maandag 29 december 2025 22:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
Heb je in de jaren 80 in coma gelegen?Is oud. Komt hier alleen nog voor de top 2000.
Redactie FrontpageKazaamdavuHOUD JE BEKOp maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic Uh-huh, goodbye!Hopelijk kan ik er zoeen vinden, zou het wel echt heel fijn vinden om er een te hebbenOp maandag 29 december 2025 22:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
In principe dan wel een AEG of Bosch. Mits zonder plastic kuip![]()
Redactie SportHeb je wel eens met hem in een restaurantje gezeten?Op maandag 29 december 2025 22:06 schreef EDMAN- het volgende:
Om het goed te maken, ik ken Falco wel..\[i\]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
I think you're a joke but I don't find you very funny\[/i\] Waan me weer helemaal in Berlijn als ik dit hoorOp maandag 29 december 2025 22:06 schreef LTVDK het volgende:
Deze plaat blijft ook met het jaar beter worden![]()
![]()
![]()
tufkatufka...@houdjemondOp maandag 29 december 2025 22:07 schreef LTVDK het volgende:
HOUD JE BEK Peace Man! ofzo...dan nog... uber bekendOp maandag 29 december 2025 22:07 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
De eerste 5 jaar zwom ik nog rondI love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html Dat 4.....3....2...1.... momentje is wel lekker daarinOp maandag 29 december 2025 22:05 schreef Mark-Hgl het volgende:
Deze moet je niet in het Engels willen horen inderdaad.Remember the jester that showed you tears
The script for tears Niet voor op de BBQUw leven is zojuist verrijktOp maandag 29 december 2025 22:04 schreef EDMAN- het volgende:
Serieus nog nooit gehoord Arrectis AuribusDe straat is grijs
De gracht beneveld
Binnen hou ik het niet uit
Daar denk ik steeds
Aan toen die avond
Ik schrik op van elk geluid
Ik hoor een deur
Open en dicht gaan
Ik hoor het kraken van een tree
En al mijn hoop
Is op de deurknop
Maar die gaat niet naar benee
Ze kwam binnen zonder kloppen
Ze kwam binnen
Ze kwam binnen
En ging weg zonder een woord
Ik was alleen
En niet gelukkig
Ik brandde langzaam achteruit
En iedere dag
Meer vraag dan antwoord
Een nieuwe krant, een oud geluid
Ik wou dood
Ik wou begraven
Met veel bloemen en bezoek
En opeens
Stond zij daar voor me
Schopte haar schoenen in 'n hoek
Ze kwam binnen
Ze kwam binnen
En ging weg zonder een woord
De avond valt
In duizend stukken
Op de straten van de stad
Met bonzend hart als wichelroede
Zoek ik mijn verloren schat
Maar het leidt tot niets
Lood om oud ijzer
Welke deur ik ook probeer
Ze zijn dicht
Of ze gaan open
Maar nooit meer, nooit meer, nooit meer als die keer
Ze kwam binnen
Ze kwam binnen
En ging weg
Zonder een woordThat's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker Maak dat de kat wijs!!![]()
![]()
De Dijk
![]()
![]()
![]()
Sweet Lake City![]()
Same shit, different day
SC hopper present Peace Man! ofzo...![]()
![]()
![]()
![]()
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html Naomi,de echte winaar v. Jaar Redactie SportDIJK van een plaat.\[i\]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
I think you're a joke but I don't find you very funny\[/i\] Ja, het is wel een beetje jouw liedje natuurlijk!Op maandag 29 december 2025 22:06 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
De innerlijke Gale loslaten tufkatufka...Op maandag 29 december 2025 22:07 schreef Mark-Hgl het volgende:
[..]
Waan me weer helemaal in Berlijn de jaren 80 als ik dit hoor Est. 1990![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo gek als een muisIk moet moeite doen om wakker te blijvenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+ ROCK 'N GROHL|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!![]()
![]()
Make love, not war ☮
Moderator / Kerstkaart terroristVersie 4.5ze moest naar binnen zonder kloppen want de bel deed het nietOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Sweet Lake Cityaan de drank ?Op maandag 29 december 2025 22:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moet moeite doen om wakker te blijvenSame shit, different day
SC hopper present ROCK 'N GROHLDe Dijk![]()
Est. 1990Ook in de heen zo te zienOp maandag 29 december 2025 22:08 schreef Dagoduck het volgende:
Ondertussen is de kustwacht hier in de weer...
[ afbeelding ]"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Redactie SportMeestal wacht de kustwacht maar nu watch de kustwacht niet.Op maandag 29 december 2025 22:08 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]\[i\]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
I think you're a joke but I don't find you very funny\[/i\] Ignorance is blissDe Dijk met een liedje over inbreken.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel. Tijden De Dijk natuurlijkOp maandag 29 december 2025 22:08 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Arrectis AuribusZe kwamen ook binnen zonder kloppen?Op maandag 29 december 2025 22:08 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker Ze kwam binnen
Zonder kloppen![]()
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani Sweet Lake Citydrones in de buurt?Op maandag 29 december 2025 22:08 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]Same shit, different day
SC hopper present Sinds 19-10-2002Ik pruim Huub niet, sorryIs oud. Komt hier alleen nog voor de top 2000.
Jaja alee ik moest kloppen want de bel deed het niet Niet voor op de BBQLiedje over MarlènekeOp maandag 29 december 2025 22:08 schreef Nizno het volgende:
ze moest naar binnen zonder kloppen want de bel deed het niet Ik ook, vanmorgen de vroege shift gehad, dus de wekker ging om half 5.Op maandag 29 december 2025 22:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moet moeite doen om wakker te blijven
Dan vallen de oogjes nu wel dicht![]()
Zo gek als een muisNee dat is gewoon de leef tegenwoordigOp maandag 29 december 2025 22:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
aan de drank ?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+ Ik ook. Dat shit werk ookOp maandag 29 december 2025 22:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moet moeite doen om wakker te blijvenRemember the jester that showed you tears
The script for tears Moderator / Kerstkaart terroristVersie 4.5en ging weg zonder een woordOp maandag 29 december 2025 22:08 schreef essnhills het volgende:
Ze kwam binnen
Zonder kloppenOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
halloIemand die een paar emmertjes water aan het halen is zeker?Op maandag 29 december 2025 22:08 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Wat kan Huub Stapel er aan doen?Op maandag 29 december 2025 22:08 schreef EDMAN- het volgende:
Ik pruim Huub niet, sorry Redactie SportWerken![]()
\[i\]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
I think you're a joke but I don't find you very funny\[/i\] Ze heeft iig geen woorden gestolenOp maandag 29 december 2025 22:08 schreef Redefine het volgende:
De Dijk met een liedje over inbreken."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani Beroemde influencerNee dat is niet oké. Niet van een man en óók niet van een vrouwOp maandag 29 december 2025 22:08 schreef essnhills het volgende:
Ze kwam binnen
Zonder kloppen![]()
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the YearOp maandag 29 december 2025 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Werken"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani Ignorance is blissZou het bij De Dijk wat uitmaken?Op maandag 29 december 2025 22:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze heeft iig geen woorden gestolenBuren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel. Hallo ik moest kloppen want de bel doet het niet.![]()
ROCK 'N GROHLInderdaad druk bezig bij De DijkOp maandag 29 december 2025 22:08 schreef ShinyStar het volgende:
[..]
Tijden De Dijk natuurlijk(hopelijk geen RIP)
Peace Man! ofzo...Huub Huub De Dijk Truc.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html Redactie SportOp maandag 29 december 2025 22:09 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
\[i\]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
I think you're a joke but I don't find you very funny\[/i\] Sweet Lake Citydat is matigOp maandag 29 december 2025 22:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee dat is gewoon de leef tegenwoordigSame shit, different day
SC hopper present Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!Ik ben ook vrij tot maandagOp maandag 29 december 2025 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Werken![]()
![]()
Make love, not war ☮
SpellcheckerMevrouwtje oeps/B.U.2022 :PIk zag Tim op 't Broek![]()
Mis 'm nog steeds bij KINK![]()
Ignorance is blissIemand komt binnen omdat diegene een sleutel heeft. Heel bijzonder om daar een liedje over te schrijven ja.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel. Echt heOp maandag 29 december 2025 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani Sinds 19-10-2002Op maandag 29 december 2025 22:09 schreef alopio het volgende:
[..]
Wat kan Huub Stapel er aan doen?![]()
Sweet Lake Citywekker morgen weer om 5:00Same shit, different day
SC hopper present Peace Man! ofzo...#metooOp maandag 29 december 2025 22:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ben ook vrij tot maandag![]()
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html ROCK 'N GROHLMoet nog steeds een shift van hem zien.Op maandag 29 december 2025 22:09 schreef maily het volgende:
Ik zag Tim op 't Broek![]()
Mis 'm nog steeds bij KINK|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Gewoon omdat het kanZE KWAM BINNEN![]()
Morgen nog een dagje. Als dat net zo’n succes is als vandaag is het veel fokkenOp maandag 29 december 2025 22:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ben ook vrij tot maandag![]()
Zo gek als een muis6 uur wakker rond 22 uur naar bedOp maandag 29 december 2025 22:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat is matigTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+ Est. 1990Op maandag 29 december 2025 22:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Moet nog steeds een shift van hem zien."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Broekje uit?Op maandag 29 december 2025 22:09 schreef maily het volgende:
Mis 'm nog steeds bij KINK Ignorance is blissDit vind ik overigens dan wel nog een van de meer aardige van De Dijk. Al hebben ze sowieso wel twee liedjes die ook wel goed zijn.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel. 3 stemplaatjes binnen een uur, laatste is geweest en kak meteen in![]()
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani Sinds 19-10-2002Zonder kroppen?Op maandag 29 december 2025 22:10 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
ZE KWAM BINNEN
[ afbeelding ]Is oud. Komt hier alleen nog voor de top 2000.
Ja ik moest kloppen want de bel doet het niet\"You can call me Susan if it makes you happy\"
Ouwe ballegooijerOp maandag 29 december 2025 22:10 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
[ [url=https://cldnr.prod.webx.talpa.digital/talpa-network/image/fetch/f_webp,c_limit,w_828,q_auto/https://images.ctfassets.(...)enko.jpeg]afbeelding[/url] ]Remember the jester that showed you tears
The script for tears Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!Jij was nog meer hier dan ik.Op maandag 29 december 2025 22:10 schreef alopio het volgende:
[..]
Morgen nog een dagje. Als dat net zo’n succes is als vandaag is het veel fokken![]()
Make love, not war ☮
Peace Man! ofzo...Jij komt dus niet eens binnen...Op maandag 29 december 2025 22:10 schreef essnhills het volgende:
3 stemplaatjes binnen een uur, laatste is geweest en kak meteen inI love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html Redactie FrontpageKazaamdavuOp maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic Est. 1990Lekker gaan tukken dan.Op maandag 29 december 2025 22:10 schreef essnhills het volgende:
3 stemplaatjes binnen een uur, laatste is geweest en kak meteen in![]()
![]()
Ignorance is blissDie wordt wel gemist jaOp maandag 29 december 2025 22:09 schreef maily het volgende:
Mis 'm nog steeds bij KINK![]()
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel. halloTussen 4 en 6, waarom is hij daar zo vroegOp maandag 29 december 2025 22:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Moet nog steeds een shift van hem zien.![]()
Ja ik was productief vandaagOp maandag 29 december 2025 22:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jij was nog meer hier dan ik.
Hier dan Sweet Lake City1je moet minimaal Take me Out afwachtenOp maandag 29 december 2025 22:10 schreef essnhills het volgende:
3 stemplaatjes binnen een uur, laatste is geweest en kak meteen inSame shit, different day
SC hopper present Niet voor op de BBQTimGODOp maandag 29 december 2025 22:09 schreef maily het volgende:
Mis 'm nog steeds bij KINK
Vind dat Jim het nu best leuk doet op de middag, maar de zender had iemand van Tims allure nog goed kunnen gebruiken, ja![]()
Gewoon omdat het kanZE KWAM BINNEN![]()
Beroemde influencerIk had net koekjes. Ik zeg dat nu pas want anders hadden jullie vast ook gewild. Nu zijn ze op.Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year ROCK 'N GROHLNieuweling? Iemand moet het doen?Op maandag 29 december 2025 22:11 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Tussen 4 en 6, waarom is hij daar zo vroeg|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Peace Man! ofzo...Kun je dat als verdediging aanvoerenOp maandag 29 december 2025 22:11 schreef alopio het volgende:
[..]
Ja ik was productief vandaag
Hier danI love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html Ignorance is blissIk ook, maar hij zit dan ook wel op de meest kloterige tijd van allemaal. 1 januari maar even terugkijken op de stream.Op maandag 29 december 2025 22:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Moet nog steeds een shift van hem zien.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel. Ik ga ook niet zomaar weg zonder een woordOp maandag 29 december 2025 22:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
Jij komt dus niet eens binnen..."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani ROCK 'N GROHLOp maandag 29 december 2025 22:11 schreef Strani het volgende:
Ik had net koekjes. Ik zeg dat nu pas want anders hadden jullie vast ook gewild. Nu zijn ze op.![]()
Ik neem wel koptelefoon mee naar bovenOp maandag 29 december 2025 22:11 schreef Koen66 het volgende:
1
[..]
je moet minimaal Take me Out afwachten"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani Niet voor op de BBQEerder deze week gedaan, topshowtje!Op maandag 29 december 2025 22:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Moet nog steeds een shift van hem zien. Ignorance is blissDaar wordt je denk ik als nieuwkomer weggestopt.Op maandag 29 december 2025 22:11 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Tussen 4 en 6, waarom is hij daar zo vroegBuren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel. Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!Het gaat erom dat je productief was.Op maandag 29 december 2025 22:11 schreef alopio het volgende:
[..]
Ja ik was productief vandaag
Hier dan![]()
Make love, not war ☮
Peace Man! ofzo...Neem je me nog mee uit?Op maandag 29 december 2025 22:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ga ook niet zomaar weg zonder een woordI love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html ROCK 'N GROHLGRAVEYARD SHIFTOp maandag 29 december 2025 22:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik ook, maar hij zit dan ook wel op de meest kloterige tijd van allemaal. 1 januari maar even terugkijken op de stream.![]()
Sweet Lake Citykomt nu alOp maandag 29 december 2025 22:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik neem wel koptelefoon mee naar boven![]()
Same shit, different day
SC hopper present Nou ja nee, maar de rest was er ook nauwelijks.Op maandag 29 december 2025 22:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
Kun je dat als verdediging aanvoeren Redactie SportMatig TV programma.\[i\]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
I think you're a joke but I don't find you very funny\[/i\] Beroemde influencerOké voor jou heb ik nog een koekje. Gestuurd per DM.Op maandag 29 december 2025 22:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year Sweet Lake Citywtf
Je premium account (abo) verloopt op 01-01-2026 22:11. Als je ongestoord verder wilt gaan, verleng dan op tijd! Je kunt hier meteen verlengen!Same shit, different day
SC hopper present halloFranzie![]()
Stemplaat![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Peace Man! ofzo...ook aan t fokken?Op maandag 29 december 2025 22:12 schreef alopio het volgende:
[..]
Nou ja nee, maar de rest was er ook nauwelijks.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html Jaaa hopelijk ook zien op Pinkpop 2026![]()
The script for tears Sinds 19-10-2002Wat is nu het recordjaar qua t2000 posts?Is oud. Komt hier alleen nog voor de top 2000.
Redactie Frontpage / SportIn deze contreien vinden wij dat laatOp maandag 29 december 2025 22:11 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Tussen 4 en 6, waarom is hij daar zo vroegMy friends all drive horses
Sicker than the rest.Daar ging een bijzettafel![]()
![]()
![]()
![]()
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17 Arrectis AuribusSo if you're lonely, you know I'm here waiting for you
I'm just a cross-hair, I'm just a shot away from you
And if you leave here, you leave me broken shattered I lie
I'm just a cross-hair, I'm just a shot then we can die
I know I won't be leaving here with you
I say, don't you know?
You say, you don't know
I say, take me out!
I say, you don't show
Don't move, time is slow
I say, take me out!
Well I say, you don't know?
You say, you don't go
I say, take me out!
If I move, this could die
Eyes move, this can die
I want you to take me out
I know I won't be leaving here
I know I won't be leaving here with you
I say, don't you know?
You say, you don't know
I say, take me out!
If I wane, this could die
I wait, this could die
I want you to take me out
If I move, this could die
Eyes move, this can die
Come on, take me out
I know I won't be leaving here with youThat's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker Niet voor op de BBQVolgend jaar Tim op 22-24, stel ik voor Sweet Lake CityOp maandag 29 december 2025 22:12 schreef BillDauterive het volgende:
Stemplaat![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Same shit, different day
SC hopper present Bij nader inzien altijd 8erafZOU HET WAT UITMAKENOp maandag 29 december 2025 22:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zou het bij De Dijk wat uitmaken?![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-videoBloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
So worry not, all things are well"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani Ignorance is bliss![]()
![]()
![]()
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel. Franz Ferdinand!![]()
Redactie Frontpage / SportVeel gezondheid voor deze bandOp maandag 29 december 2025 22:13 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Jaaa hopelijk ook zien op Pinkpop 2026![]()
My friends all drive horses
het verhaal van de aartshertog en de Servische anarchist"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
Dit ja. Of er ook kwaliteit is afgeleverd durf ik niet te zeggen. Nou ja, eigenlijk weet ik het antwoord wel, nee dusOp maandag 29 december 2025 22:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het gaat erom dat je productief was.

NSFW in de Zoom:

Op
Op
Op 

Op 

Op
Op
Op 

Op 

Op 

Op
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/WnjGIipMliTMPhoeFrVe0VwH.jpg?f=user_large)