Denk niet dat darters zo'n grote invloed hebben op de Top 2000 als jij denkt (ook Van der Laan en Woe goden niet per sé). Wel grappig dat ze veel liedjes gebruiken.quote:Op maandag 29 december 2025 21:52 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ja echt he, hier heb je een sterk valide punt
Pitbull heeft zoveel bangers gemaakt en is ook een zanger van een generatie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Misschien dat het oooit nog gaat komen via LUKE THE NUKE en z'n opkomstnummer?
Ja.quote:Op maandag 29 december 2025 21:54 schreef BillDauterive het volgende:
U22. Is dat in Berlijn of München?
Maar dan hoef ik er maar een paar uit te schakelen, niet iedereenquote:Op maandag 29 december 2025 21:53 schreef Isorden het volgende:
[..]
Wel makelijk de post count winnen
Heftig. Sterkte!quote:Op maandag 29 december 2025 21:52 schreef EDMAN- het volgende: [..] Jawohl. Ben nog even lief geweest wel
eigenlijk heel triest, 2 jaar geleden borstkanker en nu nog aan de tumorremmers. Vandaag weer een spuit gehadvan het een of het ander. Verder gaat alles goed
![]()
Ik dacht een type duikbootquote:Op maandag 29 december 2025 21:54 schreef BillDauterive het volgende:
U22. Is dat in Berlijn of München?
Dat vooral ja, heb er niks mee maar toch vind ik het altijd wel leukquote:Op maandag 29 december 2025 21:53 schreef EDMAN- het volgende:
Dees is lekker
geen Doe Maar fan, maar ze zijn stiekem wel leuk
Ja ik was de zin 'de bijwerkingen zijn vooral moeheid' vergetenquote:Op maandag 29 december 2025 21:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Pff wel heftig. Gelukkig gaat alles verder wel goed.
* Isorden steekt zijn hand opquote:Op maandag 29 december 2025 21:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar dan hoef ik er maar een paar uit te schakelen, niet iedereen
Hij had gelijkquote:Op maandag 29 december 2025 21:54 schreef Berkery het volgende:
Liefde is een vreemde ziekte
- H. Vrienten
Nou ja, hun niet nerveuze nummers zijn een stuk erger.quote:Op maandag 29 december 2025 21:54 schreef Mark-Hgl het volgende:
Doe Maar.... Nerveuze muziek, nooit wat aan gevonden.
Ik lijk wel zot en ik voel me rotquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |