quote:
En de Nederlandse?quote:Op maandag 29 december 2025 22:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hiervan is de Engelse versie echt een verschrikking. Die krijg ik nog wel eens in Spotify ipv deze
wel vaker met Engelse versies van Duitse nummersquote:Op maandag 29 december 2025 22:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hiervan is de Engelse versie echt een verschrikking. Die krijg ik nog wel eens in Spotify ipv deze
De post die je wist die komen zouquote:Op maandag 29 december 2025 22:04 schreef BillDauterive het volgende:
WHOOOO! Dit lied heb ik wel eens gekaraoked in de plaatstelijke gay bar. Dat vond ik een feestje.
Ben persoonlijk ook geen fan van 99 Red Balloons of Der Kommissar (in de uitvoering van After The Fire)quote:Op maandag 29 december 2025 22:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op maandag 29 december 2025 22:04 schreef hihohaswessam het volgende:
nog steeds ongelooflijk om te bedenken dat dit er niet gewoon altijd in heeft gestaan
In principe dan wel een AEG of Bosch. Mits zonder plastic kuipquote:Op maandag 29 december 2025 22:04 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Idealiter rond de 500, want heb al flink wat van m'n verbouwbudget erdoor heen zitten
Maar weet niet of het dan de moeite waard is
99 red balloons ook matig jaquote:Op maandag 29 december 2025 22:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wel vaker met Engelse versies van Duitse nummers
Niemand is verbaasd.quote:Op maandag 29 december 2025 22:04 schreef BillDauterive het volgende:
WHOOOO! Dit lied heb ik wel eens gekaraoked in de plaatstelijke gay bar. Dat vond ik een feestje.
ja geen grap, het komt me echt niet bekend voorquote:
Zeg, dit is stemplaatgenotquote:
De innerlijke Gale loslatenquote:Op maandag 29 december 2025 22:04 schreef BillDauterive het volgende:
Dan moet je wel doordrinken wil je een beetje het dronken beest uithangen in de tweede helft.quote:
Heb je in de jaren 80 in coma gelegen?quote:Op maandag 29 december 2025 22:05 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
ja geen grap, het komt me echt niet bekend voor
Maar die was niet Duitsquote:Op maandag 29 december 2025 22:06 schreef EDMAN- het volgende:
Om het goed te maken, ik ken Falco wel..
De eerste 5 jaar zwom ik nog rondquote:Op maandag 29 december 2025 22:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
Heb je in de jaren 80 in coma gelegen?
Hopelijk kan ik er zoeen vinden, zou het wel echt heel fijn vinden om er een te hebbenquote:Op maandag 29 december 2025 22:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
In principe dan wel een AEG of Bosch. Mits zonder plastic kuip
Heb je wel eens met hem in een restaurantje gezeten?quote:Op maandag 29 december 2025 22:06 schreef EDMAN- het volgende:
Om het goed te maken, ik ken Falco wel..
Waan me weer helemaal in Berlijn als ik dit hoorquote:Op maandag 29 december 2025 22:06 schreef LTVDK het volgende:
Deze plaat blijft ook met het jaar beter worden![]()
![]()
dan nog... uber bekendquote:
Dat 4.....3....2...1.... momentje is wel lekker daarinquote:Op maandag 29 december 2025 22:05 schreef Mark-Hgl het volgende:
Deze moet je niet in het Engels willen horen inderdaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |