quote:
Maar die heb ik thuis ook, want thuiswerkplekquote:Op maandag 29 december 2025 14:28 schreef alpeko het volgende:
[..]
Daar heb ik 2 schermen. Dat Fokt handig
Dit was volgens mij de op 1 na hoogste in de 4851quote:Op maandag 29 december 2025 14:27 schreef peaceman het volgende:
Hoewel ik The Stones over het algemeen leuk vind, vind ik deze veeeeeel te hoog staan.
naar kantoor gaan om te fokken. Respect hoor. wel inklokken neem ik aanquote:Op maandag 29 december 2025 14:28 schreef alpeko het volgende:
[..]
Daar heb ik 2 schermen. Dat Fokt handig
Huh, dit is één van hun betere in de lijstquote:Op maandag 29 december 2025 14:27 schreef peaceman het volgende:
Hoewel ik The Stones over het algemeen leuk vind, vind ik deze veeeeeel te hoog staan.
Ik heb weer trouw op Ruby Tuesday gestemd.quote:Op maandag 29 december 2025 14:27 schreef peaceman het volgende:
Ow daar verschillen wij dan echt van mening over.quote:Op maandag 29 december 2025 14:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit was volgens mij de op 1 na hoogste in de 4851
quote:Op maandag 29 december 2025 14:28 schreef Dagoduck het volgende:
Nou mevrouw achter de bar, ik lus wel wat bitterballen.
Ohja ik ookquote:Op maandag 29 december 2025 14:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar die heb ik thuis ook, want thuiswerkplek
tja... dat kun je vindenquote:Op maandag 29 december 2025 14:28 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Huh, dit is één van hun betere in de lijst
Te laagquote:Op maandag 29 december 2025 14:27 schreef peaceman het volgende:
72 The Rolling Stones - You Cant Always Get What You Wantquote:Op maandag 29 december 2025 14:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit was volgens mij de op 1 na hoogste in de 4851
Het koortje aan het begin heb ik nog nooit bewust gehoord. Er staat bij dat het een albumversie is, maar misschien is er geen single versie?quote:
Top 100 materiaal ditquote:Op maandag 29 december 2025 14:27 schreef peaceman het volgende:
De single knip gaat ook veel sneller naar het eindmotief met de ohohoo's, volgens mij wordt het derde couplet daar volledig uit geknipt. En dat intro idd niet met koor.quote:Op maandag 29 december 2025 14:29 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het koortje aan het begin heb ik nog nooit bewust gehoord. Er staat bij dat het een albumversie is, maar misschien is er geen single versie?
Jawel, die is zonder koor iddquote:Op maandag 29 december 2025 14:29 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het koortje aan het begin heb ik nog nooit bewust gehoord. Er staat bij dat het een albumversie is, maar misschien is er geen single versie?
nou, niet bij mij ben ik bang. Kan er prima naar luisteren verder hoor.quote:
Gewoon beetje die kater kroelen danquote:Op maandag 29 december 2025 14:30 schreef Dagoduck het volgende:
Niet mijn favoriet. Zeker niet nu ik een kater heb.
Cats komen hierna pasquote:Op maandag 29 december 2025 14:30 schreef Dagoduck het volgende:
Niet mijn favoriet. Zeker niet nu ik een kater heb.
Onacceptabelquote:Op maandag 29 december 2025 14:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er mist een woord in die review. Ach, bij 4851 liedjes sluipt er wel eens een basisfoutje.
Ah zo, zou goed kunnen inderdaadquote:Op maandag 29 december 2025 14:29 schreef Felagund het volgende:
[..]
oei....echt niet!quote:Op maandag 29 december 2025 14:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dit is toch wel beter dan Ruby Tuesday, She's a Rainbow en Satisfaction hoor
Die staan ook alle 3 bij mij vrij hoog.quote:Op maandag 29 december 2025 14:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dit is toch wel beter dan Ruby Tuesday, She's a Rainbow en Satisfaction hoor
Begin maar even opnieuw.quote:Op maandag 29 december 2025 14:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er mist een woord in die review. Ach, bij 4851 liedjes sluipt er wel eens een basisfoutje.
Heb jij daar nog behoefte aan?quote:
Ik noemde ook niet nabij het putje op, erg gewogen keuzequote:Op maandag 29 december 2025 14:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die staan ook alle 3 bij mij vrij hoog.
We moeten volgend jaar toch weer beziggehouden worden in dit topic.quote:Op maandag 29 december 2025 14:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb jij daar nog behoefte aan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-videoBloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Amateur. Begin opnieuwquote:Op maandag 29 december 2025 14:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Walking home for chlistmas.quote:
quote:
mee eensquote:Op maandag 29 december 2025 14:33 schreef alopio het volgende:
[..]
en wel vanaf het begin opnieuw, voor de zekerheid
Al besproken.quote:
Volgens Wikipedia 20 jaar.quote:
quote:Op maandag 29 december 2025 14:33 schreef Gretzl het volgende:
Origineel van Die Heuwels Fantasties is ook tof
Uit hoeveel liedjes denk jij dat de Top 2000 kan bestaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-video[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Geen sigaretten bij me.quote:Op maandag 29 december 2025 14:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan moet je maar even buiten gaan roken.
viesdikquote:Op maandag 29 december 2025 14:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Overigens begonnen aan lunch 1: appeltaart
Of nouja eigenlijk doe ik bijna alleen maar snacken in de vakantie
Neem gelijk wat paling meequote:Op maandag 29 december 2025 14:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan moet je maar even buiten gaan roken.
#viesdikquote:Op maandag 29 december 2025 14:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Overigens begonnen aan lunch 1: appeltaart
Of nouja eigenlijk doe ik bijna alleen maar snacken in de vakantie
Bij een andere top (nostalgie? Evergreen?) stonden de Cats er heel veel in. DJ's iedere keer kattengeluidjes door het intro enzoquote:Op maandag 29 december 2025 14:32 schreef Gretzl het volgende:
Ik vind dit wel een mooi nummer van The Cats, dus zal m'n kattenplaatjes voor een later moment bewaren
Het Spakenburg van het noorden...quote:Op maandag 29 december 2025 14:34 schreef alopio het volgende:
Wel eens in Volendam geweest. Bijzonder dorp wel
quote:Op maandag 29 december 2025 14:20 schreef PippenScottie het volgende:
Sorry mensen. Ik lig in bad. Het is al moeilijk genoeg zo
quote:Op maandag 29 december 2025 14:20 schreef alopio het volgende:
[..]
[..]
Een van de beste momenten van iemand uit dit topic. @:pippenscottie blijft voor altijd een god hierdoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Nee bij jou miste de hasjtagquote:
Een ex van mij kwam daar uit de buurt. In die tijd wel regelmatig bezocht. Vond het nog niet eens onaardig.quote:Op maandag 29 december 2025 14:34 schreef alopio het volgende:
Wel eens in Volendam geweest. Bijzonder dorp wel
quote:Op maandag 29 december 2025 14:35 schreef Gretzl het volgende:
[..]
[..]In de laatste nacht mogen we hem daarom nog eens eren met dit soort gifjes
en terechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Want Spakenburg ligt in het zuiden?quote:Op maandag 29 december 2025 14:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het Spakenburg van het noorden...
Heb je de helft van haar inboedel meegenomen?quote:Op maandag 29 december 2025 14:36 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Een ex van mij kwam daar uit de buurt. In die tijd wel regelmatig bezocht. Vond het nog niet eens onaardig.
Als je in Volendam woont welquote:Op maandag 29 december 2025 14:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Want Spakenburg ligt in het zuiden?
Ik weiger X te zeggen..quote:
Ooit ook voor een Volendams bedrijf gewerk. De mensen zijn oprecht vriendelijk wel hoor. En dat trotse heeft wel watquote:Op maandag 29 december 2025 14:36 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Een ex van mij kwam daar uit de buurt. In die tijd wel regelmatig bezocht. Vond het nog niet eens onaardig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |