Het Spakenburg van het noorden...quote:Op maandag 29 december 2025 14:34 schreef alopio het volgende:
Wel eens in Volendam geweest. Bijzonder dorp wel
quote:Op maandag 29 december 2025 14:20 schreef PippenScottie het volgende:
Sorry mensen. Ik lig in bad. Het is al moeilijk genoeg zo
quote:Op maandag 29 december 2025 14:20 schreef alopio het volgende:
[..]
[..]
Een van de beste momenten van iemand uit dit topic. @:pippenscottie blijft voor altijd een god hierdoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Nee bij jou miste de hasjtagquote:
Een ex van mij kwam daar uit de buurt. In die tijd wel regelmatig bezocht. Vond het nog niet eens onaardig.quote:Op maandag 29 december 2025 14:34 schreef alopio het volgende:
Wel eens in Volendam geweest. Bijzonder dorp wel
quote:Op maandag 29 december 2025 14:35 schreef Gretzl het volgende:
[..]
[..]In de laatste nacht mogen we hem daarom nog eens eren met dit soort gifjes
en terechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Want Spakenburg ligt in het zuiden?quote:Op maandag 29 december 2025 14:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het Spakenburg van het noorden...
Heb je de helft van haar inboedel meegenomen?quote:Op maandag 29 december 2025 14:36 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Een ex van mij kwam daar uit de buurt. In die tijd wel regelmatig bezocht. Vond het nog niet eens onaardig.
Als je in Volendam woont welquote:Op maandag 29 december 2025 14:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Want Spakenburg ligt in het zuiden?
Ik weiger X te zeggen..quote:
Ooit ook voor een Volendams bedrijf gewerk. De mensen zijn oprecht vriendelijk wel hoor. En dat trotse heeft wel watquote:Op maandag 29 december 2025 14:36 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Een ex van mij kwam daar uit de buurt. In die tijd wel regelmatig bezocht. Vond het nog niet eens onaardig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |