Jawel, die is zonder koor iddquote:Op maandag 29 december 2025 14:29 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het koortje aan het begin heb ik nog nooit bewust gehoord. Er staat bij dat het een albumversie is, maar misschien is er geen single versie?
nou, niet bij mij ben ik bang. Kan er prima naar luisteren verder hoor.quote:
Gewoon beetje die kater kroelen danquote:Op maandag 29 december 2025 14:30 schreef Dagoduck het volgende:
Niet mijn favoriet. Zeker niet nu ik een kater heb.
Cats komen hierna pasquote:Op maandag 29 december 2025 14:30 schreef Dagoduck het volgende:
Niet mijn favoriet. Zeker niet nu ik een kater heb.
Onacceptabelquote:Op maandag 29 december 2025 14:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er mist een woord in die review. Ach, bij 4851 liedjes sluipt er wel eens een basisfoutje.
Ah zo, zou goed kunnen inderdaadquote:Op maandag 29 december 2025 14:29 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het koortje aan het begin heb ik nog nooit bewust gehoord. Er staat bij dat het een albumversie is, maar misschien is er geen single versie?
oei....echt niet!quote:Op maandag 29 december 2025 14:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dit is toch wel beter dan Ruby Tuesday, She's a Rainbow en Satisfaction hoor
Die staan ook alle 3 bij mij vrij hoog.quote:Op maandag 29 december 2025 14:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dit is toch wel beter dan Ruby Tuesday, She's a Rainbow en Satisfaction hoor
Begin maar even opnieuw.quote:Op maandag 29 december 2025 14:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er mist een woord in die review. Ach, bij 4851 liedjes sluipt er wel eens een basisfoutje.
Heb jij daar nog behoefte aan?quote:
Ik noemde ook niet nabij het putje op, erg gewogen keuzequote:Op maandag 29 december 2025 14:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die staan ook alle 3 bij mij vrij hoog.
We moeten volgend jaar toch weer beziggehouden worden in dit topic.quote:Op maandag 29 december 2025 14:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb jij daar nog behoefte aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |