quote:
Maar die heb ik thuis ook, want thuiswerkplekquote:Op maandag 29 december 2025 14:28 schreef alpeko het volgende:
[..]
Daar heb ik 2 schermen. Dat Fokt handig
Dit was volgens mij de op 1 na hoogste in de 4851quote:Op maandag 29 december 2025 14:27 schreef peaceman het volgende:
Hoewel ik The Stones over het algemeen leuk vind, vind ik deze veeeeeel te hoog staan.
naar kantoor gaan om te fokken. Respect hoor. wel inklokken neem ik aanquote:Op maandag 29 december 2025 14:28 schreef alpeko het volgende:
[..]
Daar heb ik 2 schermen. Dat Fokt handig
Huh, dit is één van hun betere in de lijstquote:Op maandag 29 december 2025 14:27 schreef peaceman het volgende:
Hoewel ik The Stones over het algemeen leuk vind, vind ik deze veeeeeel te hoog staan.
Ik heb weer trouw op Ruby Tuesday gestemd.quote:Op maandag 29 december 2025 14:27 schreef peaceman het volgende:
Ow daar verschillen wij dan echt van mening over.quote:Op maandag 29 december 2025 14:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit was volgens mij de op 1 na hoogste in de 4851
quote:Op maandag 29 december 2025 14:28 schreef Dagoduck het volgende:
Nou mevrouw achter de bar, ik lus wel wat bitterballen.
Ohja ik ookquote:Op maandag 29 december 2025 14:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar die heb ik thuis ook, want thuiswerkplek
tja... dat kun je vindenquote:Op maandag 29 december 2025 14:28 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Huh, dit is één van hun betere in de lijst
Te laagquote:Op maandag 29 december 2025 14:27 schreef peaceman het volgende:
72 The Rolling Stones - You Cant Always Get What You Wantquote:Op maandag 29 december 2025 14:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit was volgens mij de op 1 na hoogste in de 4851
Het koortje aan het begin heb ik nog nooit bewust gehoord. Er staat bij dat het een albumversie is, maar misschien is er geen single versie?quote:
Top 100 materiaal ditquote:Op maandag 29 december 2025 14:27 schreef peaceman het volgende:
De single knip gaat ook veel sneller naar het eindmotief met de ohohoo's, volgens mij wordt het derde couplet daar volledig uit geknipt. En dat intro idd niet met koor.quote:Op maandag 29 december 2025 14:29 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het koortje aan het begin heb ik nog nooit bewust gehoord. Er staat bij dat het een albumversie is, maar misschien is er geen single versie?
Jawel, die is zonder koor iddquote:Op maandag 29 december 2025 14:29 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het koortje aan het begin heb ik nog nooit bewust gehoord. Er staat bij dat het een albumversie is, maar misschien is er geen single versie?
nou, niet bij mij ben ik bang. Kan er prima naar luisteren verder hoor.quote:
Gewoon beetje die kater kroelen danquote:Op maandag 29 december 2025 14:30 schreef Dagoduck het volgende:
Niet mijn favoriet. Zeker niet nu ik een kater heb.
Cats komen hierna pasquote:Op maandag 29 december 2025 14:30 schreef Dagoduck het volgende:
Niet mijn favoriet. Zeker niet nu ik een kater heb.
Onacceptabelquote:Op maandag 29 december 2025 14:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er mist een woord in die review. Ach, bij 4851 liedjes sluipt er wel eens een basisfoutje.
Ah zo, zou goed kunnen inderdaadquote:Op maandag 29 december 2025 14:29 schreef Felagund het volgende:
[..]
oei....echt niet!quote:Op maandag 29 december 2025 14:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dit is toch wel beter dan Ruby Tuesday, She's a Rainbow en Satisfaction hoor
Die staan ook alle 3 bij mij vrij hoog.quote:Op maandag 29 december 2025 14:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dit is toch wel beter dan Ruby Tuesday, She's a Rainbow en Satisfaction hoor
Begin maar even opnieuw.quote:Op maandag 29 december 2025 14:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er mist een woord in die review. Ach, bij 4851 liedjes sluipt er wel eens een basisfoutje.
Heb jij daar nog behoefte aan?quote:
Ik noemde ook niet nabij het putje op, erg gewogen keuzequote:Op maandag 29 december 2025 14:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die staan ook alle 3 bij mij vrij hoog.
We moeten volgend jaar toch weer beziggehouden worden in dit topic.quote:Op maandag 29 december 2025 14:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb jij daar nog behoefte aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |